DVHN Ploegleider

1 2 ... 5 6 7 8
ouiger

Aru 18
Chaves 16
Gesink 12
??

Poeksel

Die kan je als je een beetje zoekt zelf ook wel vinden Sherlock! Jouw McCarthy is zeker ook een optie, misschien dat die zelfs een keer teampunten kan scoren.

Laatst gewijzigd
Timber

Het was lastiger dan de afgelopen jaren, maar heb een team weten samen te stellen.

Samn Bony

Idd veel lastiger. Hier ook een team bij elkaar gepuzzeld. Vooral sprinters (en met name het aantal) is lastig.

Timber

Heb er drie en nog twee goedkope als wissel die mee kunnen sprinten. Dus als je vooruit plant voor sprintetappes en beide reserves inzet heb ik er eventueel dus vijf.

Rdaap

HELP!
EBH of Colbrelli?

Wie scoort er volgens jullie het meest?

Of toch Ulissi?

Wie helpt mijn twijfel wegwerken.
Ik twijfel tussen bovengenoemde 3 renners.

SanTheMan

Kies voor de beste tourmanager, zelfde spel zonder dagelijkse wissel! Ook gezien beperkt budget en keuzes maken met drie fietslengtes voorsprong nog steeds mijn favoriete tourspel!

kschiffmacher

Overweegt iemand Bardet?

Gilaso

Niet voor dat aantal punten. Er zijn anderen die waarschijnlijk meer puntjes gaan halen.

donspecial

Ik zit sterk te twijfel tussen: D. Martin en Meintjes.
En wat verwachten jullie van Henao en Rolgic?

lennym

'@donspecial

Roglic gaat sowieso punten scoren in de tijdritten. Daarnaast kun je hem ook verwachten in de heuvel- en misschien wel bergetappes.
Bij Henao is het nog maar afwachten hoeveelste man van Froome hij is. Is hij de laatste man, kan hij in het kielzog van Froome een hoop punten pakken. Maar Sky heeft ook nog een Thomas en een Landa...
Ik zou voor Roglic gaan.

donspecial

Wie verwachten jullie dat de meeste punten gaat pakken?

Meintjes of Daniel Martin??? Zit heel erg in een dubio...

Laatst gewijzigd
Mr.Nickos

Heel erg in dubio over dan Martin of Matthews.. als matthews alle vlakke etappes meesprint lijkt me dat een betere keuze.. wat denken jullie

Timber

Ik heb hem staan:

1. A. Valverde
2. M. Kittel
3. R. Porte
4. A. Demare
5. D. Martin
6. P. Roglic
7. D. Groenewegen
8. S. Kung
9. T. Benoot

R1. R. Zabel
R2. J. Sutterlin
R3. P. Poljanski
R4. T. Boudat
R5. A. Pasqualon

Samn Bony

Gewaagd team zonder Froome en Sagan!

Samn Bony

Hier nog twijfel over Groenewegen + Izagirre of Fuglsang + Arnt/Trentin

Welk koppel haalt volgens jullie de meeste punten?

Quintana10

'@Timber

Zou je Sutterlin er niet in zetten de eerste etappe :).

Zonder Froome kan ik nog inkomen, maar je kan toch geen ploegleider hebben zonder Sagan... Aan de andere kant, als hij problemen tegen komt ben je spekkoper.

Laatst gewijzigd
poli

Het is dit jaar moeilijker dan eerdere jaren. Vooral omdat de sprinters duur zijn.
Vraag me af welke wiskundige de waardes bij de renners bepaalt :-)

Gilaso

Ik heb tot op heden enkel Swift en Sagan als sprinters.. Mn team staat als een huis maar het voelt kaal van binnen..

Quintana10

Heb het gevoel dat ze de sprinters in een random generator hebben gestopt met getallen tussen de 11 en 20.
Anders kan ik het niet verklaren.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Puntverdeling op ploegleider is al jaren pauper, afgelopen jaren wel ietsje beter...

Ik geef één tip, max 2 top klassementsmannen. ;)

Willem78

Ik ga ook zonder Froome en Sagan, je moet toch keuzes maken en de eindoverwinning puntentrui is net zoveel punten als een etappe-overwinning, dus die pak ik al 5x met Kittel! ;-)

Wel tof dat ze bij ploegleider al meteen die nieuwe shirtjes hebben! (Niet heul belangrijk maar wel mooi)

Edjahh

Mijn ploeg:

- Peter Sagan
- Arnaud Demaré
- Michael Matthews
- Chris Froome
- Richie Porte
- Adrien Petit
- Stefan Küng
- Patrick Bevin
- Primosz Roglic

Wissels:

- Ramon Sinkeldam
- Dion Smith
- Andrea Pasquelon
- Ondrej Cink
- Thomas Boudat

Timber

Mijn kansen kan ik al doorstrepen, Valverde out.

Kraanwater

Ben ik toevallig de enige met de combinatie izagirre en valverde :P

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.