Peloton Seizoen 15

1 2 ... 19 ... 34 35
Naspa

'@Mardy. Breschel heeft ook twee aardig getrainde twintigers staan. Secundaries vallen wel wat tegen, veel opstellen als je ze koopt. Deze sluit heet beste aan op de bergtraining:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=122697

Tossboom

Lang geleden dat ik die had, kan er niks zinnigs meer over zeggen.

Naspa

Ik heb m net gekocht. Bruikbare allrounder, en mijn divisiegenoot Joan was aan het bieden. Ofschoon hi een vriend van me is en ik mijn shortlists met 'm deel, wil ik 'm niet benadelen door 't 'm makkelijk te maken.

BrokenChain

19 jaar, helaas. Maar is ie het waard om te trainen?

1m77
59kg

Primary skills
Flat4
Hill 1
Mountain 1 Downhill3
Sprint 1
Time trial 0
Secondary skills
Steering9
Experience 2 Balance6
Leadership 1

Laatst gewijzigd
Tossboom

Als je nog n plekkie hebt, prima. Zal niet veel opleveren bij verkoop.

Tossboom

Borrego te koop. Maar liefst 18 berg, toch haalt hij maar weinig punten. Gewicht is perfect. Rara hoe kan dat? Is het dan alleen sprint om weg te komen wat hij mist? Ik denk dat dat bij Malton en Guth wel een stuk hoger ligt en die hebben geen 18 berg gok ik. Wie speculeert er mee?

Naspa

'@Tossboom, mood?

Voor de managers die nog op zoek zijn naar een (reserve)leider. Fazio, LS=12, heeft mij grote diensten bewezen (en zelfs in de 5e divisie ritten gewonnen), maar wegens twee net even iets betere komt hij weinig meer aan rijden toe.

http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=9456

Tossboom

Mood zeker een stukje, maar hij stond op gelukkig denk ik dus dat valt ook mee.

Ab Normaal

Hij heeft wel 18 op berg, maar ook maar 10 op TT. Er zijn er genoeg die misschien 15 op berg hebben, maar wel TT 12. Dan is het verschil op berg heel klein, maar op de andere skills, zeker hill, bij Borrego in het nadeel.
Borrego was vroeger bij de Koereurs een echte topper. Berg 18 is echter bijna onverkoopbaar.
Die jongen gaat een salaris meetrekken wat absoluut nooit meer terug te verdienen is omdat zijn mood naar tevreden terug gaat.
In de lagere divisies heb je die zo opgekrikt, maar daar is het prijzengeld lager, en tegen de tijd dat je dit opgekrikt hebt is ie 36 en zakken zijn skills.

Voor de top divisie is zijn sprint inderdaad niet toereikend.

Tossboom

Ja was ook absoluut niet van plan een bod te plaatsen. Wel op Bertol, maar daar heeft zijn eigenaar nu zelf een bod van 2,5 miljoen op gezet. Dan niet joh.

Voor de mensen met een vlak trainer heb ik trouwens een mooie renner (Gerault) te koop gezet. Goede Vlak FA en nog maar 30 jaar.

Poeksel

Over humeur gesproken, hebben jullie het humeur "wil zo snel mogelijk weg" wel eens gezien? Was bij een net verkochte renner (113292). Kat in de zak?

Naspa

'@Poeksel, waarschijnlijk is ie door de eigenaar verschillende keren voor een veel te hoge prijs te koop gezet. Elke keer dat een renner weer op de TL wordt aangeboden zakt het humeur nog een beetje meer :-)

BrokenChain

die bertol hoeveel is die max. waard?

Ab Normaal

Geen 2,5 mln in ieder geval

BrokenChain

hehe okay, ik heb ook geen hekel aan hem dat ik hem toch maar probeer te kopen :P

BrokenChain

Hebben jullie gister ook geen resultaat gehad? Mijn renner heeft ook nog 100% fitness..

Tossboom

Nee, andere divisies zijn wel gewoon gesimuleerd. Meld het even op het forum bij bugs: http://peloton.proboards.com/

Justin Case

Drie blessures in twee dagen en door een valpartij mijn riante uitgangspositie voor eindwinst verspeeld. Vroeger was ik groot fan van die jongerenrondjes...

BrokenChain

Hier ook een blessure vandaag

Justin Case

Toch nog de puntentrui binnengeharkt! Maar wat een kleine verschillen in deze etappe. Renners die nog maar op 60% fitness stonden en 70% effort gaven deze etappe, kreeg ik bijna niet op achterstand. Eentje finisht op 48 seconden achter mijn kopman (75% fitness vooraf en 100% effort). Dat lijkt bijna niet te kunnen...

Naspa

Mijn 20-jarigen deden het onverwacht goed in de bergen. Gisteren Herregodts die de bergtrui zeker stelde, en vandaag Montauti (2m03, 103 kilo) die iedereen eruit klimt en met een zeer snelle tijd (4:37:05) ook nog de gele trui binnenhaalt. Alleen een fout gemaakt om ook nog een renner (Suarez) voor het klassement te proberen te spelen, met het verdelen van die paar attack points was dat eigenlijk kansloos. Het was beter geweest om voor alle ritwinsten te zijn gegaan; GC was in dit geval toch wel gekomen.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

mijn blessure gisteren was eigenlijk al van dinsdag ;). Maargoed heb maar 1 u21 renner dus de tour was ook gelijk over. Mooi dat jullie wel wat gewonnen hebben.

MicheleBartoli

Hier ook succes met mijn eerste eindwinst in een (kleine) rittenkoers. Ook de berg-& puntentrui meegegraaid.

Op die manier klim ik naar plaats 3 in het klassement (weliswaar op grote afstand van een ongenaakbare Batistuta & CNT Prague) en begin ik mij meer en meer in mij sas te voelen wat tactieken etc. betreft.

Daar waar ik in het begin van het seizoen dacht enkel wat verre ereplaatsen te kunnen pakken, staat mijn aantal etappezeges momenteel toch al onverhoopt op 6. Hopelijk lap ik er nog een paar bij & kan ik volgend seizoen terug wat stappen zetten.

grts

Poeksel

Mijn klassementsrenner verloor vandaag tien minuten...

Slayer772004

Borrego vraagt intussen net geen 70K per week.
Hammers zal ook wel even slikken.

En een leuk weetje: het winnen van een witte trui, samen met de nummers 2 tem 5 erbij, levert 9 extra supporters op - hehe.

1 2 ... 19 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.