Peloton Seizoen 15

1 2 ... 20 ... 34 35
Ab Normaal

En dan zal ik je eerlijk zeggen dat ik dat ben met mijn familie ...

Slayer772004

Haha !

Justin Case

Ai Poeksel, dat is een flinke terugslag. Mijn kopman ging van tiende naar elfde door deze rit. Helaas net geen top 10 voor mij dus.

Naspa

Ook in mijn divisie zakten enkele kopmannen door het ijs met meer dan 10 minuten. Zet je tot nadenken; wat als je maximaal had geraced?Maar goed ook wel fijn de meeste renners straks weer fit aan de Tour de France kunnen beginnen.

Ik begrijp toch niet zoveel van de transfermarkt. Voor deze rotte oude druif met LS 7 durft men nog 25 k te vragen.http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=14893
Voor mijn gewezen leider met bijna het dubbele aan LS punten die nog 2 seizoenen probleemloos mee kan draaien trekt niemand de portemonnee:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=9456

Laatst gewijzigd
Poeksel

Had je 'm geadverteerd?

Lamme Frans

Na de Tour komen mijn toppers op de transfermarkt. Ze zijn alle vier 32 jaar oud en kunnen dus nog 3 top seizoenen draaien. Het gaat me er niet om om zoveel mogelijk geld op te halen. Zou het liefst zien dat ze naar WF'ers gaan.

Tappa: 47 skill points. Beuker op het vlakke, maar allround genoeg om ook op ander terrein uit de voeten te kunnen.
Primary skills
Flat 11
Hill 8
Mountain 8
Downhill 1
Sprint 8
Time trial 11

Secondary skills
Steering 7
Experience 14
Balance 15
Leadership 0

Nassi: 46 skill points. Sprinter, leider en allrounder in één.
Primary skills
Flat 7
Hill 7
Mountain 7
Downhill 0
Sprint 13
Time trial 12

Secondary skills
Steering 17
Experience 16
Balance 19
Leadership 11

Torroni: 51 skill points. Heeft bijna in 4 stats 10+.
Primary skills
Flat 10
Hill 12
Mountain 7
Downhill 3
Sprint 9
Time trial 10

Secondary skills
Steering 12
Experience 14
Balance 11
Leadership 1

Boivin: 51 skill points. Wint alle tours voor je. Net nog Giro winnaar.
Primary skills
Flat 7
Hill 7
Mountain 15
Downhill 2
Sprint 7
Time trial 13

Secondary skills
Steering 18
Experience 15
Balance 17
Leadership 1

Tossboom

Pff ik ga snel wat lui verkopen Lamme, want daar wil ik wel instappen. Wel erg jammer dat je toch gaat stoppen.

Slayer772004

Wat een kleppers zeg. Met die 4 alleen al, doe je aardig mee in 1:1.

Naspa

'@Lamme. Mooi doel om voor eens wat voor te sparen. Jammer dat je je team opdoekt, toch een mooie strategie... In plaats van verbeteringen, koop jij alleen toppers :)

Lamme Frans

Of ik echt ga stoppen weet ik nog niet. Misschien start ik ook wel een trainingsproject ofzo. Trainen is toch wel het leukste aspect van dit spel. Ik heb nu een 4 stat trainer. Misschien ga ik wel 20 TT en 20 SP trainen ofzo. Ik ben nu bezig om mijn hill trainer te onttrainen.

Maar als ik inactiever ga worden zou ik het jammer vinden als die renners verpieteren. Dat verdienen ze niet.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

mhmm wat verlies geleden, misschien maar weer wat verkopen ( of wat actiever racen )

is dit wat? ( van de jeugdscout)
18
healthy
100%
1m67
61kg

Primary skills
Flat1
Hill 1
Mountain 1 Downhill3
Sprint 0
Time trial 4
Secondary skills
Steering5
Experience 2 Balance8
Leadership 1

Poeksel

Ja, secondair kan beter, maar niet iedereen let daar even scherp op. Dat ie 3 afdaling heeft is wel fijn omdat daar niet veel op getraind wordt, en de 4 TT is fijn omdat ie dan meer kans maakt in u21 wedstrijden.

Maar als je hem wilt verkopen gaat het er vooral om of EG 'm wil hebben of niet...

BrokenChain

Thanks, zal van de week eens kijken of ik een trainer wil of hem verkoop. De secundaries kunnen nog niet veel beter omdat ik nu perception van de scout aan het trainen ben.

Naspa

'@BC 3 afdaling is fijn voor teams die hem willen trainen voor de toekomst, maar wat minder fijn voor teams die een U21-ster zoeken voor de komende seizoenen. Dus of je 'm gaat trainen hangt ook van je eigen doelstellingen af. Ik denk wel dat je 'm voor een goede prijs kwijt kan op de markt of je de hoofdprijs van een half miljoen nog kan vangen hangt inderdaad af van de vraag of EGV al verzadigd is of niet.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Damn, nog net op tijd merchandise ingekocht zeg. Zou toch zonde zijn als je de boot mist na een goede Giro.

@ Naspa: wat vroeg je voor die leider van jou dan?
@ Lamme: waarom niet een paar goede renners houden tussen de jonkies dan? Die Boivin heeft me ooit echt het leven zuur gemaakt zeg :S

Lamme Frans

Ja, dat was zuur voor jou. Die won vaak als helper op 70% ook nog. Dus dan was hij de week er op weer present.

Naspa

'@Milan. Hij stond te koop voor 125k. Bizar dat niemand er dat voor over heeft. Hij drukt niet zwaar op de salarislijst,alleen moet ik over een week of 4 zijn contract verlengen; en ik heb al drie andere leiders waarvan er twee (qua LS marginaal) beter zijn.

Ab Normaal

'@Naspa en Milan
Ik denk dat veel managers genoeg leiders hebben.
Deze voegt qua stats niets toe en brengt dus geen dollar op. Dan is 125.000 gewoon erg veel geld omdat ik denk dat vrijwel iedereen al een fatsoenlijke leider of twee heeft.

Milanos Kateros

'@Naspa, wat zijn zijn stats verder dan? Ik heb idd voldoende degelijke leiders. 1 van 13, 2 van 10. Maar als hij bijna 13 LS heeft, dan zou mij dat wel wat extra's op kunnen leveren.

Naspa

'@Ab Normaal, is divisie 1 en 2 in ieder geval, maar er zijn er zelfs in divisie 3 die met met leiders met LS7 of 8 doen. Ik denk dat er best wel markt voor is, maar dat veel managers niet goed opletten (beginnende managers verkijken zich nog wel eens op secondaries; men klikt niet even open om zo'n renner eens verder te bekijken. ); ik had er een paar twee seizoenen geleden al snel een ton of 2-3 voor neergelegd. Nu is ie ietsje ouder (34) en wat beter in TT.

@Milanos, hij is verder niet erg bijzonder:

primair: 7-4-7-2-2-8 (hoog in de 8). Salaris wordt iets rond de 7k.
secundair wel erg mooi: 16-20-16-12

Maar goed, ik denk dat ik 'm maar houd. Zo'n reserveleider komt altijd van pas. Zet ik mijn andere reserveleider Lupescu over een maand of wat wel te koop; die is al 35 maar trekt misschien wat meer aandacht met zijn primaries.

Laatst gewijzigd
Justin Case

Kan iemand mij verklaren waarom ik afgelopen maandag ineens minder basissupporters had?

Normaal gesproken heb ik er op maandag altijd 6194 dit seizoen, maar nu kwamen ze niet verder dan 5618. Zou het kunnen komen door teleurgestelde supporters? Ik eindigde het jongerenrondje namelijk met slechts 2 man. Maar ik dacht dat de maandag het hele seizoen constant was!

schizm

ik heb de extra supporters pas gisteren toegevoegd (was het zondag gewoon vergeten).

Laatst gewijzigd
Justin Case

Ah, bedankt! Ik dacht dat er wat aan de hand was met mijn team :)

Poeksel

Omdat het (in ieder geval voor sommige mensen hier) interessant is de verkoopprijzen van 18-jarigen bij te houden: er staat er nu een met maar 9 primair opgeteld op 805k (bod van iemand uit mijn divisie).

Ab Normaal

Da's puur vanwege de secundairies

1 2 ... 20 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.