Peloton Seizoen 15

1 2 ... 23 ... 34 35
BrokenChain

'@Mardy, hier ligt hij er ook nog uit.

Mardy

De site is weer online.

Ik snap iets niet. De winnaar van mijn etappe heeft op 71% gereden (kan niet minder zijn), maar heeft wel aangevallen (sectie 4 volgens mij). Hoe is dat mogelijk; aanvallen kan toch alleen met minimaal 75% inzet? Hij wint de etappe, verstevigt het bergklassement en stijgt naar plek 3. Dat kan ik natuurlijk niet hebben :P.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Mardy. Hij heeft waarschijnlijk eergisteren op safe fitness gereden. -1% -10% = 89% fitness nu (ipv -5% en -6%)

Mardy

Ah, oké... irritant dit, haha. Ik wil alles, komen er nu ineens twee renners die de mijnen kunnen bijhouden of zelfs op achterstand kunnen rijden, tss...

davyduck

En weer eruit ...
Net mijn tactieken ingesteld voor vandaag. Oef.
Het zou pijnlijk geweest zijn niet aan te vallen in de meest bepalende rit voor het AK deze week.

BrokenChain

mijn klassementsrenner staat op save fitness ^^

Mardy

Echt waardeloos dat de site er de helft van de tijd uit ligt. Kan daar niet wat aan gedaan worden? :|

Naspa

'@Mardy. Dat vraagt elke enthousiaste beginner een paar keer. Het begint er op te lijken dat we te maken hebben met een dagelijks optredende fout. Moet iets van een buffertje zijn dat volloopt of een bijzondere functie die iemand zo vlak voor de race aanroept die een crash geeft.

Nochtans, het spelletje hangt af van enkele vrijwilligers die net even tijd moeten hebben om tussen hun dagelijkse bezigheden door de fout op te sporen.

Edit- hij doet het overigens weer.

Laatst gewijzigd
schizm

Ik ben één van die vrijwilligers, hoewel ik goed mijn plan kan trekken in de database ben ik (en EG) technisch genoeg niet onderlegd om de website problematiek te afdoende te onderzoeken. Net als EG heb ik een (bijtijds drukke) job en opgroeiende kinderen dus het is ook niet dat we zeeën van tijd hebben zodat we dat zouden kunnen aanleren.

Ook blijft het niet makkelijk communiceren met IP, de maker van het spel, en degene die in principe de oorzaak zou kunnen achterhalen. Waardoor we soms dingen naast elkaar aan het doen zijn en zo elkaars werk bemoeilijken. Om de server te herstarten moet ik thuis zijn maar ik wil graag ook weten of IP niet net op dat moment actief (op zoek) is op die server.

Justin Case

En ook al mopperen we soms, we zijn schizm, EG en IP bijzonder dankbaar voor het heerlijke spel.

In de TdF wordt bij mij in de divisie erg lafjes gekoerst. Iedereen houdt zijn kruit droog voor de slotweek denk ik. Wat ook meespeelt is dat Lamme Frans zijn 5 kanonnen heeft opgesteld en ze allemaal op 70% laat rondtuffen. Kopgroepjes redden het niet, Nassi sprint naar de tweede plek achter de ene vermeteling die op 100% durfde aan te vallen en het gehele peloton komt op apegapen binnen.

Naspa

Het is in 3:3 tot op heden ook een wat matte tour. Er wordt erg behoudend gekoerst. Heb ook de indruk dat door de down-tijd sommigen geen aanvalspunten hebben gezet.

Volgende week wordt wel even lastig. Ben nog aan het puzzelen. Heb wel gezien, in stage 9 kun je nog aardige grappen uithalen als je team een stuk fitter is dan de rest.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

team met toppers :D heb ik ook voor mijn divisie hehe. Die anderen zitten allemaal op 45% fitness en ik probeer deze week weer met veel te eindigen.

de tour stand is Veland op 1 (84% fitness nu)
Durant op 2 (8min 46 met 75%fitness)
EUGENIO PEDROZA op 3 op 17:17 (46%fitness)
ALEXANDRU DRAGOMIR op 4 op 19:39 (30% fitness)
Espino op 5 op 20:11 (85% fitness)

Veland, Durant en Espino zijn van mij

Laatst gewijzigd
Naspa

'@BrokenChain... Het is misschien wel aardig om dan je team op dinsdag in te laten houden en anderen enige hoop te geven... Om op woensdag iedereen naar de filistijnen te rijden :-)

BrokenChain

hehe, nou ik had afgelopen dinsdag al vergeten tactics te zetten ;)

Justin Case

Heerlijk die U21-wedstrijden. Vandaag weer gewonnen, maar ik heb het idee dat de tegenstand in mijn divisie niets waard is als het gaat om de jonkies.

Naspa

'@Headcase. Gezien. Leuk maar zuur. Mijn jonge klimreus Montauti zou in 3:1 en 3:4 (en zelfs in 2:1) gewoon eerste geworden zijn. Maar verloor nu in 3:3 met een split second van een renner met minder skills... Waarom? Puur op gewicht (en of lengte).
Discriminatie!

Justin Case

Ik houd van bergtijdritten, Vandaag 1e en 3e geworden met de twee renners die ik enkel voor deze rit heb meegenomen. En met 32,57 de achtste tijd van de 4 hoogste klassen.

Slayer772004

Wow ... Rompala ... dat is lang geleden. Die doet het nog steeds goed dus ? Zijn LS zal ook wel deftig zijn intussen.

@Batistuta: jij tevreden van Modino ?
Was samen met Vigario mijn lievelingsrenner.

Ab Normaal

Wil je Vigario en Modino weer terug dan?

Justin Case

Rompala gaat nog wel aardig. LS is ca 10 wedstrijden verwijderd van 14. Verder 317169

Milanos Kateros

'@ Slayer: Modino is echt een toppertje!
Harkt de meeste punten binnen voor mij =]

BrokenChain

hier 4e geworden vandaag, maar wel met 99, 94 en 100 % fitness de derde week in met mijn toppers.

Slayer772004

Nee hoor Ab, dat niet. Vroeg me gewoon af hoe het met hen ging.
Uiteindelijk zijn het toch jaren mijn renners geweest. De band blijft.

Denk jij niet vaak terug aan Rijo ? :D

Laatst gewijzigd
Tossboom

Of Struyfs?

Ab Normaal

Nee, niet aan Rio of Struyfs.
Wel aan Glassee, dat was mijn lievelingsrenner.
Die zou ik wel graag terug willen.

1 2 ... 23 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.