Peloton Seizoen 15

1 2 ... 24 ... 34 35
Tossboom

Ah dat wordt lastig, want ik heb nog grootse plannen met Heroen. Gister 14 berg geworden. Hij is nu 6-6-14-5-8-12. 51 skillpunten dus en ervaring 14. Qua gehaalde punten valt het nog tegen, maar dat komt omdat hij net te allround is. Volgend seizoen moeten hij en Struyfs in rondes van waarde zijn als ik Guala niet meer heb. Die dump ik na de tour.

Slayer772004

Een steek in het hart van Schizm !

Glassee is een wel een hele mooie renner geworden intussen. Kan een beetje van alles.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Ach t is niet persoonlijk. De beste man is bijna 36 en drukt qua salaris behoorlijk op de begroting. Toch mooi 2e in Giro en Tour voor hem achter die vermaledijde Guillemant.

Ab Normaal

Tja, de renners van GSc zullen toch ook eens wat in waarde moeten gaan dalen.
Ik zou van Heroen een 7-7-15-5-8-14 renner maken.
En is meer een AK man dan een rittenkaper denk ik.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ben trouwens wel benieuwd naar de stats van sommige toppers die in het bezit zijn geraakt van teams die opgehouden zijn te bestaan.
Benieuwd hoe die er nu voor staan...

Tossboom

Guillemant is pas 32. Vind het opvallend dat Ponzetto zo weinig presteert. Die was destijds toch al 7-7-15-1-5-10 oid? En dat is 2 seizoenen geleden.

Worden die renners van die teams nog getraind dan? Ze komen nooit op de markt, terwijl ik altijd dacht dat als het contract afliep ze op de markt zouden komen.

Ab Normaal

Ja, klopt.
Ponzetto presteert niet omdat GSc altijd Venasco de voorkeur gaf boven Ponzetto in de races die geschikt waren voor P.

BrokenChain

mhmm mijn bergtruirijder Durant geblesseerd geraakt, dan had die save fitness ook niet zoveel nut. Jammer.

Tossboom

En dat op een maandag? Lullig BC!

Wordt bij de funraces nou fitness en mood buiten beschouwing gelaten?

Ab Normaal

Geen idee. Ben al lang klaar met die funraces.

BrokenChain

hehe nee, gisteren gebeurd natuurlijk :P
kunnen renners dan niets meer in een tour ?

Hij staat nu namelijk 11 punten voor op de nummer 2, die weer 20 punten voor staat op de nummer drie. De nummer drie is wel van mij, maar geen klimmer. De nummer twee heeft ook nog 80% fitness.

Tossboom

Nee dan liggen ze gelijk uit de tour en verlies je al je punten, helaas.

BrokenChain

hij stond vandaag nog wel op de lijst en op de standings...

Ab Normaal

Morgen niet meer

Naspa

Site down? Ik kan en kon er vandaag in ieder geval nog niet bij.
Kon wel eens een dure dag worden.
Had mijn renners nog niet helemaal lekker geïnstrueerd :-(

davyduck

Idem dito ...
Meestal probeer ik een paar dagen op voorhand alles in te geven. Nu ben ik blijven twijfelen welke tactiek ik ging toepassen ...
Too bad!

Naspa

'@Davyduck. Had vannacht een wakker moment dat ik dacht: zo moet dat. Maar goed, wie weet was mijn eerdere niet-te-veel-fitness en hatseflats-hier-doe-ik-een-maar-attackpointje uiteindelijk niet zo heel slecht.
En anders; nog twee moeilijke ritten. We kunnen misschien nog wat herstellen. (Als de site tenminste vanavond weer online gaat. Even afkloppen).

BrokenChain

Hij doet het nu, hopelijk niet en de bergtrui en de puntentrui + AK kwijt.

Tossboom

Ha de koploper in de tour had zijn tactieken ook nog niet ingesteld. Nu sta ik ineens eerste. Echter veel minder fitness dan de 4 achtervolgers dus dat ga ik niet redden in die bergrit.

Naspa

Lekker stabiel is het spel nog niet. Maar gelukkig al wel kunnen zien dat Geel en Groen nog tot de mogelijkheden behoren. Toch onnodig wat puntjes verspeeld in het groene klassement.

davyduck

Hier is de schade beperkt gebleven.
Ritzege verloren natuurlijk, en waarschijnlijk ook de 2de plaats en de derde plaats in het punten en bergklassemen.
Maar slechts 3min verloren in het AK, en morgen mogen starten met 5% extra fitness. Misschien blijkt het nog een goeie zaak te zijn geweest.

(om het spannend te houden is mijn doel om de top 5 te bezetten in het AK. Ik kijk uit naar tegenstand volgend seizoen!)

Naspa

Ik ben benieuwd in ieder geval naar de freak-stage van morgen. We hebben dit soort scenarios met de funraces al geoefend. Helpers die op het vlak de race hard moeten maken, rijden ook makkelijk de eigen klimmers er af als ze op aanval zijn gezet.
Gezien de stand in de poule moet ik het kunnen hebben. Maar dat betekent gelijk ook: geen zwaarwegende redenen om zelf de boel op de kant te gooien.

Justin Case

Ik heb een funrace voor volgende week woensdag aangemaakt: U21 TT TRYOUT. Geen wachtwoord, dus wees er snel bij.

Edit.. Ik zie dat sommigen van jullie hem al gevonden hebben :)

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Jammer, bergtrui toch niet herwonnen vandaag. Mijn heuvelman op 85% was toch niet goed genoeg hehe. Wel nummer 1 en 2 in het klassement en de puntentrui.

Slayer772004

Ik merk dat mijn motivatie voor dit spel enorm aan het afnemen is. Dat ligt aan het spel, maar vooral aan mezelf. Ik wil eigenlijk terug naar 1 simulator spel (speel hiernaast ook nog ocm cyclingsimulator).
Ik zou willen dat ik het team aan iemand kan overdragen (weet niet of dit mag).

Interessant om te zien dat dit team in een battle met me gaat om renners die ik goed kan gebruiken in mijn strijd om in 2de te blijven. Mooi zo. Hopelijk brengt Shannon Turdo (131342) veel plezier en is hij de sleutel tot nieuwe motivatie voor het spel. Na ook het overbieden op Marko Desbos (132001) lijkt het eigenlijk wel al goed te zitten met die motivatie #tof

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.