Ah dat wordt lastig, want ik heb nog grootse plannen met Heroen. Gister 14 berg geworden. Hij is nu 6-6-14-5-8-12. 51 skillpunten dus en ervaring 14. Qua gehaalde punten valt het nog tegen, maar dat komt omdat hij net te allround is. Volgend seizoen moeten hij en Struyfs in rondes van waarde zijn als ik Guala niet meer heb. Die dump ik na de tour.
Guillemant is pas 32. Vind het opvallend dat Ponzetto zo weinig presteert. Die was destijds toch al 7-7-15-1-5-10 oid? En dat is 2 seizoenen geleden.
Worden die renners van die teams nog getraind dan? Ze komen nooit op de markt, terwijl ik altijd dacht dat als het contract afliep ze op de markt zouden komen.
'@Davyduck. Had vannacht een wakker moment dat ik dacht: zo moet dat. Maar goed, wie weet was mijn eerdere niet-te-veel-fitness en hatseflats-hier-doe-ik-een-maar-attackpointje uiteindelijk niet zo heel slecht.
En anders; nog twee moeilijke ritten. We kunnen misschien nog wat herstellen. (Als de site tenminste vanavond weer online gaat. Even afkloppen).
Hier is de schade beperkt gebleven.
Ritzege verloren natuurlijk, en waarschijnlijk ook de 2de plaats en de derde plaats in het punten en bergklassemen.
Maar slechts 3min verloren in het AK, en morgen mogen starten met 5% extra fitness. Misschien blijkt het nog een goeie zaak te zijn geweest.
(om het spannend te houden is mijn doel om de top 5 te bezetten in het AK. Ik kijk uit naar tegenstand volgend seizoen!)
Ik ben benieuwd in ieder geval naar de freak-stage van morgen. We hebben dit soort scenarios met de funraces al geoefend. Helpers die op het vlak de race hard moeten maken, rijden ook makkelijk de eigen klimmers er af als ze op aanval zijn gezet.
Gezien de stand in de poule moet ik het kunnen hebben. Maar dat betekent gelijk ook: geen zwaarwegende redenen om zelf de boel op de kant te gooien.
Ik zou willen dat ik het team aan iemand kan overdragen (weet niet of dit mag).
Interessant om te zien dat dit team in een battle met me gaat om renners die ik goed kan gebruiken in mijn strijd om in 2de te blijven. Mooi zo. Hopelijk brengt Shannon Turdo (131342) veel plezier en is hij de sleutel tot nieuwe motivatie voor het spel. Na ook het overbieden op Marko Desbos (132001) lijkt het eigenlijk wel al goed te zitten met die motivatie #tof
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.