Peloton Seizoen 15

1 2 ... 25 ... 34 35
Poeksel

Puntenklassement tour:

1. Devos 52
2. Salazar 52

Salazar is mijn renner. Weet iemand de regels voor gelijk eindigen? Het bespaart me wel $63,800 aan bonus dat ie niet gewonnen heeft.

Ab Normaal

Positie in het AK.
Ik heb hetzelfde met het BK vandaag.

BrokenChain

1,2 en 4in AK, 1 en 2 in Puntenklassement en door een blessure alleen 2,3 en 8 in het bergklassement.

davidavid

Eerste klassement dat ik niet win dit jaar is de Tour :(

Lamme Frans

Slayer, Ik ga een nieuw project starten met mijn eigen trainees. Heb een paar tussen 23-26 jarigen. En verder ga ik het echt met jonkies doen. Ik blijf dit seizoen in Div 3 denk ik. En misschien ga ik wel voor degradatie het seizoen er na. Ik moet nog even kijken.

Mijn toppers gaan binnenkort in de verkoop. Ik kondig hier wel aan wanneer dat gebeurt. Ik ben blij dat ik in div 3 alle klassementen in Giro en Tour dit seizoen heb kunnen winnen.

Naspa

Voor degene die geïnteresseerd zijn in een matig renner met leiderschap 12, Fazio staat nogmaals te koop voor de bodemprijs van 85k.
Ik heb net zijn contract verlengd, en in alle bescheidenheid vroeg hij maar enkele honderdjes meer. Dus voor om de kosten hoeft ie niet weg; alleen is hij bij mij op dit moment 3e in de pikorde en heb ik hem eigenlijk alleen nodig als een van de andere twee geblesseerd zouden raken (En dan nog heb ik een bijna gelijkwaardige achter de hand).

Naspa

Ik vind het spelletje trouwens wel lastig spelen met al die down-time de laatste tijd :-)
Als de fout niet te vinden is, is er dan niet een scriptje te schrijven dat de server zich een paar keer per dag reset?

Justin Case

Ja, ik mis voor het eerst dit seizoen een wedstrijd. Jammer, want ik had mijn beste renner ervoor fris gehouden.

Lamme Frans

Mijn renners staan er allemaal op

Naspa

3 miljoen al voor Boivin. Lekker, @BC.
Ik zal mijn toppers zelf maar moeten trainen :-)

BrokenChain

Ja goed gespaard en wil hem graag :)

BrokenChain

Torrini en tappa op nog maar 1,5 miljoen. Zal nog wel komen gok ik

Lamme Frans

Nassi heeft 11 LS. Had verwacht dat die populairder zou zijn dan Tappa.

Ab Normaal

Ligt er aan wat je precies nodig hebt binnen je ploeg, waar het juist aan ontbreekt.
Nassi is nauwelijks trainbaar meer op sprint en TT.
En als je niet weet waar zijn FA goed is?
Heb je 'm getraind op vlak, heuvel of berg?

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Nassi staat op TT training sinds hij bij mij is.

Ab Normaal

Veel trainingen gehad nadat ie naar 13 is gepopt?

Lamme Frans

Hij heeft bij mij altijd met 100% effectiviteit op TT getraind. TT trainer heeft 15 skill. Ik weet niet precies wanneer hij is gepopt.

Justin Case

Vandaag ging bij een van mijn renners de mood zomaar van ok naar not very happy. Terwijl hij netjes 10e werd in de wedstrijd. Hoe kan dat? Ik dacht dat alleen te koop staan en mislukte contractonderhandelingen negatieve invloed op mood hadden.

Poeksel

Mislukte aanval?

Ab Normaal

Moet een mislukte aanval zijn.
Met name op berg lukken er nog wel eens wat aanvallen niet. Maar dat vind je terug in het racerapport.

Laatst gewijzigd
Justin Case

Dat is het, bedankt.

BrokenChain

You have bought Theodule Boivin for $3,630,000. nice :)

BrokenChain

Torroni en Tappa ook nog een stuk omhoog (mooi, dan heb ik ook niet veel te veel betaald).

Lamme Frans dadelijk het rijkste team van Duitsland?
Boivin wel de grootste transfer van Vietnam ;)

Lamme Frans

Leuk voor mij, maar ik had jullie ze iets goedkoper gegund.

Slayer772004

Wow ! Die zijn er duur uitgegaan. Er is terug kapitaal bij de spelers zo te zien.
Wie was er nog geïnteresseerd in Torroni ?

1 2 ... 25 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.