Peloton Seizoen 15

1 2 ... 29 ... 34 35
Justin Case

'@Milanos

Voor Geneau wil ik een half miljoen hebben. Rompala zal nog geen ton opbrengen, denk ik.

davyduck

Ik denk dat ik wel interesse heb in Geneau.

Tossboom

Hop 1e overwinning voor Torroni die ook de puntentrui pakt. Minus zijn winbonus heeft hij al bijna 2% van zijn aankoopbedrag terugverdiend...

Justin Case

'@davyduck, wil je hem al hebben voor de Gran Piemonte?

davyduck

Gooi er hem maar op. Ik doe dan wel meteen het openingsbod.

Poeksel

Ik heb een 11 ls op de transferlijst gezet, Brugman (1412).

Naspa

Site weer down?
Dat net op zo'n interessant moment waarop ik de stand van zaken en de mogelijkheden voor de verschillende klassementen wil analyseren :-(

Edit: doet het nu al weer. Klein hikje?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Hij was down, maar is net weer up. Mijn 14 LS is naar 15 gegaan, op zich fijn, maar net te laat.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

er valt toch weinig te analyseren met alleen nog een TT?

bij mij is in ieder geval de koereurs wakker, de puntentrui zal ik niet meer winnen. De berg trui en het AK waarschijnlijk wel :)

Naspa

'@BC. Er kan weinig mis meer gaan bij mij, maar toch fijn om even vast te stellen. Paar wisselingen in de top 20 gaan er nog wel aankomen. Je ziet toch behoorlijk verschil in fitness en sommige klimmers van vandaag gaan het morgen op het tamelijk vlakke parcours moeilijk krijgen. Qua strategie speelt er eigenlijk ook nog de strijd mee wie de beste renner van de divisie gaat worden. Theoretisch is het voor mij interessant om mijn 2 GC-mannen haasje over te laten doen... En zo valt er altijd nog wel wat te bedenken en te fine-tunen, al zal basaal gezien de strategie voor morgen niet veranderen. Bijna alle schuifjes op 100%, en over een week of 3 weer fit aan het nieuwe seizoen beginnen.

Een vraagje trouwens aan de oudere garde. Wat is het verhaal eigenlijk achter:
"Ex-wereldkampioen Speedy nodigt jou persoonlijk uit de uitdaging aan te gaan!"?
Wie of wat is Speedy en waar was hij kampioen in?

Laatst gewijzigd
BrokenChain

geen sprints of bergen maar toch nog net de puntentrui gepakt met een derde of 4e plek vandaag.

Poeksel

Niemand die voor vrijwel niets een 11 ls kan gebruiken?

Naspa

'@Poeksel. Er zouden toch zat moeten zijn. Maar zoals het nu gaat, pakt Sparta B. straks weer z'n provisie :-)

BrokenChain

leet, ik heb hem

Poeksel

Goedzo :)

BrokenChain

Maerien al 1 balance punt erbij na twee weken

Naspa

Een tijdje terug werden wat verdachte transacties gemeld.
SHINGEKI NO KYOJIN gaat zijn ploeg -tenminste de oudere rijders- er nu uit gooien en ik heb eens even zitten kijken; zelde IP adres als de genoemde nieuwelingen SM2.0, MelresProCycling en het ervaren TGV!

Wat precies de bedoeling is, is me nog niet helemaal duidelijk. Lijkt er op dat het geld nu even naar TGV en SNK moet... En dan? TGV versterken en met veel geld met SNK een krachtig jeugd team op zetten? Andere twee teams als sterfhuisjes?

TGV gaat al een tijdje mee en heeft voor zover ik kan zien nog niet eerder zitten klooien. Waarom nu opeens dan wel?

Paar gevallen - zijn er waarschijnlijk meer:

47643 10/20/2016 Melvin Garlett Sold to SM2.0 $300,000 Match found. Click to report
47642 10/20/2016 Lynagh Brumbley Sold to MelresProCycling $900,000 Match found. Click to report (Brumbley 7-14-3-2-4-5, eerder op de kop getikt voor $2,200.00)

47413 9/28/2016 Aleixo Sobral Bought from TGV $100,000 Match found. Click to report
47322 9/21/2016 Elias Sobral Bought from TGV $100,000 Match found. Click to report
47321 9/21/2016 Paulo Taborda Bought from TGV $100,000 Match found. Click to report
47288 9/17/2016 Ubaldo Fontes Bought from TGV $26,017 Match found. Click to report

Laatst gewijzigd
Poeksel

Jammer als het inderdaad valsspelen betreft. En als het om een huisgenoot of collega gaat, daar hoor je niet mee te handelen, of in ieder geval niet zonder eerst met admins contact op te nemen.

Maar goed dat je het controleert.

Naspa

'@Poeksel. Het zou best kunnen dat in huize TGV drie junioren enthousiast zijn geworden voor het spel. Maar manager Paulo Ferreira gaat lang genoeg om te weten dat er dan niet onderling gehandeld dient te worden.
De bewegingen zijn aldus dat SNK snel 1,2 miljoen heeft gepakt van ogenschijnlijke plof-teams en dat TGV zijn jonkies -overigens voor iets maar toch niet echt ontzettend hoge prijzen- onderbrengt bij SNK.

Wel begrijpelijk. Ik zou ook graag willen rijden met een senior en een jeugd team (of een extra trainer erbij willen hebben). Maar ja, het spel gaat nu eenmaal om keuzes maken binnen de spelregels/beperkingen die voor iedereen zouden moeten gelden...

Laatst gewijzigd
Mardy

Jammer zeg, dat mensen op zo'n manier de boel willen spelen...

BrokenChain

18
1m93
85kg

Primary skills
Flat0
Hill 4
Mountain 1
Downhill1
Sprint 2
Time trial 2

Secondary skills
Steering11
Experience 1
Balance11
Leadership 1

Is dit wat? (nieuw talentje) en wat is het beste qua gewicht/lengte voor een heuvelrenner?

Tossboom

'@ Naspa: Speedy geen idee eigenlijk, misschien weet Ab het
@ Naspa: cheaters ja, je hebt het al gemeld bij Helder toch? Die cheat meldings tool wordt denk ik niet meer uitgelezen
@BC: Prima talent, maar het is einde seizoen dus je krijgt er niet heel veel meer voor. De ideale renner is lang (geen aftrek op het vlak) en licht (geen aftrek op de berg). Zo'n renner bestaat niet dus deze zit er tussenin. Gezien zijn gewicht eerder een vlakrenner dan een klimmer. Voor zover ik weet is er geen aftrek voor heuvelstukken.

Ab Normaal

'@Naspa en Toss: nee, ik ben net te laat begonnen. Alleen Schizm en EGV kunnen die vraag beantwoorden.
Het vervelende bij deze cheaters (als het dat is), is dat TGV de broer van Helder is. Dat maakt het licht gecompliceerd...
@BC: alleen al vanwege zijn st/bal combinatie is ie prima. Zijn lengte/gewicht skill maakt het meer tot allrounder.
Ik zou 'm zeker houden als je trainingsplaatsen hebt.

Naspa

'@Ab. Helder net een wat voorzichtiger geformuleerd in-game berichtje gestuurd.
We merken het wel.

Edit: reactie. Helder gaat checken.
Edit 2: Helder bevestigt: het is verdacht en het gaat om zijn neef. Wegens laatste feit, gaat hij aan Schizm vragen hier verder actie te ondernemen.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Tossboom en Ab, thanks. Ja ik weet dat het einde seizoen is, maar ik wilde vooral weten of het een trainbaar talent is ( mits geen blessures ). Heb aardig wat jonge renners nu :) Niet allemaal even goed maar toch.

A. Gussenhoven 0 0 4 0 4 1 9 10 1 1 194 88 19 100
A. Stoffelen 2 0 1 1 1 4 6 3 2 2 163 59 19 100
J. Cooreman 0 4 1 1 2 2 11 11 1 1 193 85 18 100
C. Maerien 1 2 6 1 1 0 5 13 3 2 172 59 18 52
L. Theismann 0 0 2 2 2 5 8 0 0 2 189 89 18 100

1 2 ... 29 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.