Peloton Seizoen 15

1 2 ... 30 ... 34 35
Ab Normaal

'@Naspa
Ik ken Helder niet persoonlijk, maar heb al heel veel gemaild met 'm.
Helder is een ontzettend vriendelijke en aardige vent. Ik zal voor niemand mijn handen in het vuur steken, dus ook niet voor Helder, dat is tenslotte ook maar een mens, maar het is wel een aardige vent. Puur ter info.
Net zoals ik ook al vaker met Schizm op en neer gemaild heb en die heeft nog nooit misbruik gemaakt van de extra informatie die hij tot zijn beschikking heeft.

@BC Ik zou die Theismann weg doen en ik persoonlijk zou ook geen energie en trainingsplaatsen steken in Gussenhoven.

Naspa

'@Ab. Mocht ik de indruk hebben gegeven enige kritiek te hebben op Helder; niets is minder waar.

Minder ervaring met hem, maar het gegeven dat hij zelf zo vlot en welwillend reageert en zelf concludeert dat in dit geval Schizm beter kan acteren... En alleen al het feit dat hij zich al jaren belangeloos inzet om dit spel in de lucht te houden... Lijkt me een klasbak.

Ab Normaal

'@Naspa
Nee, die indruk heb je zeker niet gegeven, maar ik kan me voorstellen dat anderen denken dat als het zijn broer is, dat hij er dan misschien ook mee te maken heeft.

BrokenChain

Ok, ik zal er rekening mee houden. Heb nu maar 26 renners dus het is nog geen probleem. 1 ervan is die 11 LS renner van 36 die ik dus ook niet train. Maar als ik betere talenten vind dan weet ik wie er weg kan.

schizm

'@Naspa : er werd actie ondernomen ivm de verdachte transfers, het is de gewoonte dat hierover geen details worden gedeeld, ik ga dat nu dus ook niet doen.

Wat betreft Speedy heb ik ook geen idee hoe hij ontstaan is, ik vermoed dat het gewoon een folieke is van één van de designers (of IP zelf)

Iets heel anders : mijn teamleader Rossetto moet tegen zondag verkocht zijn (contract loopt af) hij is nu nog 20, heeft 6 leiderschap en binnen de 5 races wordt dat 7 (heb m al gepland op 4 races deze week en denk dat ik maar beter die 5e ook plan).
stats : 1 - 3 - 0 - 3 - 6 - 7 (+ ongeveer 5 extra trainingen) sec : 10 - 7 - 5 - 6 (->7)
de deadline zal zondag ergens tussen 13u en 20u moeten liggen.

Naspa

'@Schizm.

Mooi woord, "folieke". Moest 'm even opzoeken. Dank voor de taalverrijking ;-)

folieke (het ~, -s)
iets wat men normaal niet doet of koopt
We gaan dit weekend naar Venetië: een folieke!

schizm

'@Naspa : Ik had al zo'n vermoeden dat het woord in Nederland niet in de spreektaal is opgenomen, maar vond niet direct een alternatief. Lees het als "creatieve uitspatting" en/of "laten we is iets gek doen".

Laatst gewijzigd
Justin Case

'@schizm, leuke renner. Ik kan wel wat verrijking gebruiken in het segment 20 -28 jaar. Helemaal een leider. Heb je een vraagprijs in gedachten?

Laatst gewijzigd
schizm

ik start m op 100k maar hoop dat hij boven de 500k uitkomt , maar hij gaat sowieso weg.

Ab Normaal

Ha, die komt, als ie naar LS 7 gaat en je maakt reclame voor 'm, wel op 1M uit denk ik.
Ik zie dat Op de koop de sloot in, veel geld aan het uitgeven is voor een goede renner van Evcont. Die heeft dus misschien wel interesse.

Poeksel

Ik heb overigens mijn 20-jarige met 23 primair (14/8 sturen/durf) op de transferlist gezet.

Slayer772004

Melres United betaalde 3.5M voor Ferreira, die andere jongere met hoge LS.
Ik zie met Rossetto hetzelfde gebeuren. Meer en meer managers gaan intussen voor de jeugd ... de timing kan niet beter zijn.

Poeksel

Mijn renners blijken trouwens geldwolven te zijn. Vandaag de beste prestatie van het seizoen: 1e, 2e en 3e. De verklaring: het was een race met extra prijzengeld...

Tossboom

Slayer heb je nog contact met IP kunnen krijgen?

Slayer772004

Nog niet, Toss. Om eerlijk te zijn heb ik nog niets verstuurd.
Volgende week pas kan ik er mijn werk van maken. Maar komt in orde !

Ab Normaal

Weet je hoe en waar je hem kunt vinden?

Slayer772004

Ja, Schizm heeft me zijn gegevens gestuurd.

Naspa

'@Schizm.
Een observatie, Shinegki No Kyjin blijft de ploeg aanvullen met nieuwe renners. Ik ga er dan maar vanuit dat in huize TGV, junior bezig was de grenzen van het spel te verkennen :-)
Of gebeurt hier iets dat niet de bedoeling is?

ID Date Cyclist From/to Price
47750 11/2/2016 Kjartan Kjlstad Bought from $1,210 No match found
47745 10/31/2016 Daimone Sommella Bought from ChosenOnes $400,000 No match found

Tossboom

Schizm heeft het vast onder controle, komt goed.
Benieuwd wat er uit komt Slayer!

Ab Normaal

Hebben jullie trouwens wel eens de salarissen gezien die Op de kop de sloot in betaald? EDIT: Ik bedoel Beter laat dan nooit! Hoewel ik zag dat Op de kop de sloot in dat kunstje ook erg goed beheerst.
Vind het echt razend knap als ik zie dat hij met relatief onbekende renners, niet gekocht van stoppende managers maar zelf opgeleid, 3e wordt in divisie 1 en dan ook nog eens zulke salarissen betaald terwijl zijn renners meer dan tevreden zijn.

Vind dat echt een unieke prestatie.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Ab. Het is ongelooflijk. Hoe doet ie dat?
Bij mij vraagt een onbeduidend broekje van begin 20 al boven de 10k, anders tekent ie niet bij.

schizm

'@Naspa : Shinegki No Kyjin is vrij om renners te kopen alleen niet van eigen ploegen (en daar tel ik nu dus iedereen ten huize TGV bij).

IP 's instructies daarover zijn duidelijk een ban wordt (quasi) nooit gegeven (dus je moet al beginnen hacken of zo voordat ik dat zelfs overweeg).

P.S. : een 20-jariige al boven de 10k ? dan onderhandel je niet goed denk ik.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Schizm.
Jonge 20'ers, he... 22, 23 etc. Met enige moeite krijg ik 'm misschien op een korter contract, van onder de 10k, maar hoe dat moet leiden tot een dertiger die mee kan draaien voor een duizendje of 6-7, dat zie ik niet zo snel.

Edit; ik probeer ze wel vaak voor wat langere termijnen vast te leggen.
Is het misschien goedkoper om ze elke week bij te laten tekenen?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Naspa
Dat is misschien het proberen waard met een renner, maar ik denk het niet. Misschien eerde steeds contracten van 45 weken of zo.
Iemand daar ooit mee geëxperimenteerd?

Naspa

'@Ab. Ik begin de jonkies meestal 45-60 weken voor te stellen. Maar dan slaat hun hoofd op hol. Ik eindig vaak met een termijn van een of twee seizoenen met pakweg een verdubbeling respectievelijk een verdrievoudiging van hun salaris.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 30 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.