De verschillen waren bij mij trouwens wat meer dan Justin inschatte, ik ben derde geworden op 4'53'' achterstand, met een toch behoorlijke tijdritploeg. Ik had op meer gehoopt.
Ik dacht trouwens eerst ook dat het een ITT was, de I en de T lijken op elkaar in de planner. Gelukkig zag ik in peloton zelf dat het een ploegentijdrit is.
Edit: De winnaar bij mij reed sneller dan de winnaar in 1:1 zie ik... dat verklaart ook wel het grote verschil.
Voor een verbetering van m'n team wil ik veel geld op tafel leggen.
Jouw renners moeten me ontgaan zijn, of ze pasten niet in wat ik wou.
Als je een renner hebt die op dit moment hieraan voldoet:
19 jaar: 14 skillpunten
20 jaar: 18 skillpunten
21 jaar: 21 skillpunten
22 jaar: 24 skillpunten
23 jaar: 28 skillpunten
dan wil ik je gerust evenveel geven.
Edit: even je 2 renners opgezocht
- Myni is al 8 weken geblesseerd geweest
- Van Paepegem had misschien te lage stats, zou ik anders wel opgemerkt hebben
'@Slayer; na de update vanavond heb ik er misschien een of twee die aan je eisen voldoen. Ik houd ze nog even aan. Als het gaat om overleven, weet ik je te vinden.
Ik heb nog ietsje vet op de botten, paar aardige 30'ers verkocht en met veel gepuzzel en een beetje geluk toch nog 3 dagwinsten en 3 truien in de wacht gesleept, dus wie weet, gaat het allemaal net goed.
prijzig zijn ze inderdaad maar ik was al lang op zoek naar een bepaald profiel (een teamleader die ook punten kan pakken) vandaar perfecte timing , bod al gedaan . Rosetto wordt verkocht eind dit seizoen dus kan me beter voorbereiden, ipv gokken dat ik een andere TL zal scoren.
Tja, zoals ik al zei timing is perfect ga echt geen investering afbreken ervoor , en nu had ik zowiezo 2,5 M die ik niet kan herbeleggen
Slayer, wellicht heb je interesse in Malaya Dumeez:
21 jaar, 1m70, 65 kg
Primary skills
Flat1
Hill 0
Mountain 8 (ging in 10 weken van 7 naar 8)
Downhill1
Sprint 5(+1)
Time trial 5
Secondary skills
Steering3
Experience 4
Balance11
Leadership 1
Hij hoeft niet weg, maar voor een goed bod wil ik hem wel laten gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.