Peloton Seizoen 15

1 2 ... 5 ... 34 35
Marakus

Als iemand nog een renner te koop heeft op te koop met hoge LS dan hoor ik het graag :) ik heb er maar twee en dat is te weinig.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Had je Le Marec ook moeten kopen toen ik het zei....

Trouwens 2 is genoeg als je ze alleen als leider gebruikt.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Marakus
Ligt er aan hoeveel je er voor over hebt.

Marakus

'@Tossboom, daar heb ik op mee geboden maar de laatste uren voor de deadline niet kunnen inloggen en helaas misgelopen. Le Marec had ik graag in mijn team gehad!

Maar is twee genoeg ja, dan mag je ze alleen maar op 70% houden denk ik en soms energie besparen? Anders lijkt mij het niet mogelijk om een redelijke fitness aan te houden.

@Ab Normaal, dat hangt van de renner af ;) maar daar wil ik best wat voor uitgeven al ben ik "maar" een divisie 5 team hé ;)

Laatst gewijzigd
Tossboom

Ja 2 kan voldoende zijn. Mijn beste leider heeft LS 24, maar kan verder helemaal niks. Verloor zondag ook weer 2 skillpunten omdat hij inmiddels 36 is. Maar dat geeft niet want hij is alleen leider. Ik gebruik hem dus in 75% van de races en mijn 2e leider heeft LS 14, maar dat is ook mijn beste tijdrijder dus die is vaak de leider in de grote tours en als er een TTT is. Als je 2 leiders hebt die ook je beste rijder zijn dan heb je er inderdaad te weinig.

Naspa

'@Marakus... Hoeveel LS punten minimaal?

Ab Normaal

'@ Marakus, ik heb een 34 jarige.
15-2-2-1-12,5-7 2.07 m / 98 kg ideaal voor een vlakke sprinter, St. 17 Bal. 19 dus nooit lekke banden of valpartijen, Exp. 17 en LS 15.
Wint alle massasprints in de grote rondes.

Marakus

'@Ab normaal klinkt goed! Wat wil je ervoor hebben?

@Naspa, ik heb nu twee leiders één met 10 en de ander met 14 LS, dus één erbij met laten we zeggen rond de 15 en hoger is welkom :) Die met 14 LS is tevens mijn beste sprinter/tijdrijder (7-7-7-2-13-11 ST:9, BA:19, XP:16, LS:14) dus zoals Tossboom (thanks!) aangeeft is een derde nodig!

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Marakus... Ik kan je niet helpen, maar voor die van Ab zou ik -als ik het heb- toch al gauw een tonnetje of 7-8 neer willen leggen...

Wat denken jullie trouwens van deze? R.P. Boavista wil een kip verkopen die nog een seizoen gouden eieren kan leggen en daarna met seizoenen training een klasse-renner kan worden:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=131934

AFONSO FERREIRA (131934)
Primaire vaardigheden
Vlak2
Heuvels 5
Bergen 2
Afdalen1
Sprinten 2
Tijdrijden 5
Secundaire vaardigheden
Sturen10
Ervaring 4
Durf14
Leiderschap 6

Schitterende renner... 2,5 miljoen waard? Nu niet voor mij, maar als ik over de middelen van Genomico of Slayer zou beschikken, zou ik het waarschijnlijk zonder blikken of blozen neerleggen. (Het is een beetje als een gerenommeerde sport-auto... Onpraktisch en veel te duur, maar toch zou je hem heel graag willen hebben).

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Naspa
Dat zou ik er ook voor betalen.
Denk ook wel dat Slayer dat gaat doen. Of Franconia, of PAN. Gegadigden genoeg.
Ik denk dat er meer dan 4 mln voor betaald wordt.

@Marakus
Wat dacht je van 1 mln.
Eigenlijk een schijntje als ik zie wat die gasten van Franconia nog opleveren.

Naspa

'@Ab Normaal... Als ik het geld zou hebben, zou de enige reden zijn om een miljoen te bieden, het gegeven zijn dat mijn directe concurrenten met hem hun voordeel zouden kunnen doen. Een jaartje jonger, geen probleem... Maar het is een gekke markt, vraag me nog eens volgende week, en je hebt misschien een openingsbod van 9 ton ;-)

Laatst gewijzigd
Marakus

'@Ab Normaal, ik heb je een bericht gestuurd, ik ben geïnteresseerd :)

Ab Normaal

'@Marakus
Bericht terug, en staat op de TL.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Ab @ Marakus... Ik zie hem wel verschijnen. Of ik bied hangt af van mijn competitie deze week.

Marakus

Thanks Ab! @Naspa doe maar niet bieden dat zou het mooiste zijn :)

Tossboom

Ik heb ook nog een pareltje te koop gezet. Slayers oude liefde Frans Angelier. 32 jaar en 49 skillpunten. 3/7/13/7/8/11. Ik heb net teveel soortgelijke renners dus voor de juiste prijs mag Frans weg. Staat er op voor 850k, maar ik verwacht minimaal 1,5 miljoen.

Vanmiddag komt Lamego op de TL. Er is natuurlijk een dikke kans dat er meer geboden gaat worden dan de 2,5 die ik bied, maar ik ga er vanuit sportiviteit/collegialiteit even vanuit dat zo'n bod niet uit het WF kamp komt. Alvast bedankt.

BrokenChain

ik hoop hier ook op ? ^^

Naspa

Toch wel geinig als een gerenommeerd eerste divisie team op mijn afdankertjes gaat bieden:
Steen Fink $27,500 Team Franconia 7/27/2016 1:31:17 PM
Yannick Hess $27,500 Team Franconia 7/27/2016 1:31:50 PM

Gelijk heeft ie trouwens. Zullen voor hem prima renners zijn om als helpers te gebruiken. TT van allrounder Fink zit bijna op 11, en sprint van vlakke rijder Hess zit niet ver van de 10.

Tossboom

Zijn denk ik oud Franconia renners, beetje nostalgie.

Naspa

'@Tossboom. Dat zou kunnen. Misschien ziet hij het ook wel gewoon als handel. Het zijn best goede renners voor een prikkie, maar veel beginnende team herkennen ze nog niet als zodanig.
Als hij ze doorverkoopt, betaalt menigeen gelijk al een ton extra vanwege zijn naam, heb ik zo de indruk.

Laatst gewijzigd
Marakus

Annoying, Peloton ligt er (weer) uit!

Naspa

ElGringo gaat herstarten... Fingers crossed.
http://peloton.proboards.com/thread/9077/site?page=7&scrollTo=108142

schizm

lukt m zo te zien niet, ik ben over een drie kwartier thuis, dan kan ik het zelf proberen (de vorige twee keer heb ik het zo kunnen oplossen). Maar we moeten dringend de oorzaak vinden van dat vastlopen van de site (mijn kennis van websites is daarvoor ontoereikend).

Naspa

Het gaat al iets beter... Ik heb een inlogschermpje, maar ik kom nog niet verder.

schizm

2 minuten werkte alles goed en toen begon het hele spel weer te haperen, ik vrees dat dit iets voor een expert is.

1 2 ... 5 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.