'@Tossboom, daar heb ik op mee geboden maar de laatste uren voor de deadline niet kunnen inloggen en helaas misgelopen. Le Marec had ik graag in mijn team gehad!
Maar is twee genoeg ja, dan mag je ze alleen maar op 70% houden denk ik en soms energie besparen? Anders lijkt mij het niet mogelijk om een redelijke fitness aan te houden.
@Ab Normaal, dat hangt van de renner af ;) maar daar wil ik best wat voor uitgeven al ben ik "maar" een divisie 5 team hé ;)
Ja 2 kan voldoende zijn. Mijn beste leider heeft LS 24, maar kan verder helemaal niks. Verloor zondag ook weer 2 skillpunten omdat hij inmiddels 36 is. Maar dat geeft niet want hij is alleen leider. Ik gebruik hem dus in 75% van de races en mijn 2e leider heeft LS 14, maar dat is ook mijn beste tijdrijder dus die is vaak de leider in de grote tours en als er een TTT is. Als je 2 leiders hebt die ook je beste rijder zijn dan heb je er inderdaad te weinig.
'@Ab normaal klinkt goed! Wat wil je ervoor hebben?
@Naspa, ik heb nu twee leiders één met 10 en de ander met 14 LS, dus één erbij met laten we zeggen rond de 15 en hoger is welkom :) Die met 14 LS is tevens mijn beste sprinter/tijdrijder (7-7-7-2-13-11 ST:9, BA:19, XP:16, LS:14) dus zoals Tossboom (thanks!) aangeeft is een derde nodig!
'@Marakus... Ik kan je niet helpen, maar voor die van Ab zou ik -als ik het heb- toch al gauw een tonnetje of 7-8 neer willen leggen...
Wat denken jullie trouwens van deze? R.P. Boavista wil een kip verkopen die nog een seizoen gouden eieren kan leggen en daarna met seizoenen training een klasse-renner kan worden:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=131934
AFONSO FERREIRA (131934)
Primaire vaardigheden
Vlak2
Heuvels 5
Bergen 2
Afdalen1
Sprinten 2
Tijdrijden 5
Secundaire vaardigheden
Sturen10
Ervaring 4
Durf14
Leiderschap 6
Schitterende renner... 2,5 miljoen waard? Nu niet voor mij, maar als ik over de middelen van Genomico of Slayer zou beschikken, zou ik het waarschijnlijk zonder blikken of blozen neerleggen. (Het is een beetje als een gerenommeerde sport-auto... Onpraktisch en veel te duur, maar toch zou je hem heel graag willen hebben).
'@Ab Normaal... Als ik het geld zou hebben, zou de enige reden zijn om een miljoen te bieden, het gegeven zijn dat mijn directe concurrenten met hem hun voordeel zouden kunnen doen. Een jaartje jonger, geen probleem... Maar het is een gekke markt, vraag me nog eens volgende week, en je hebt misschien een openingsbod van 9 ton ;-)
Ik heb ook nog een pareltje te koop gezet. Slayers oude liefde Frans Angelier. 32 jaar en 49 skillpunten. 3/7/13/7/8/11. Ik heb net teveel soortgelijke renners dus voor de juiste prijs mag Frans weg. Staat er op voor 850k, maar ik verwacht minimaal 1,5 miljoen.
Vanmiddag komt Lamego op de TL. Er is natuurlijk een dikke kans dat er meer geboden gaat worden dan de 2,5 die ik bied, maar ik ga er vanuit sportiviteit/collegialiteit even vanuit dat zo'n bod niet uit het WF kamp komt. Alvast bedankt.
Toch wel geinig als een gerenommeerd eerste divisie team op mijn afdankertjes gaat bieden:
Steen Fink $27,500 Team Franconia 7/27/2016 1:31:17 PM
Yannick Hess $27,500 Team Franconia 7/27/2016 1:31:50 PM
Gelijk heeft ie trouwens. Zullen voor hem prima renners zijn om als helpers te gebruiken. TT van allrounder Fink zit bijna op 11, en sprint van vlakke rijder Hess zit niet ver van de 10.
'@Tossboom. Dat zou kunnen. Misschien ziet hij het ook wel gewoon als handel. Het zijn best goede renners voor een prikkie, maar veel beginnende team herkennen ze nog niet als zodanig.
Als hij ze doorverkoopt, betaalt menigeen gelijk al een ton extra vanwege zijn naam, heb ik zo de indruk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.