Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 35 ... 79 80
bartje

Uhm, mijn (scorito)Vuelta begint morgen pas, da's wel duidelijk, whahaha.

Pietje Precies

"Onoplettendheid" ? :p

jort101

Vandaag 140 punten gehaald. Heb nu in totaal 386 punten, niet tevreden maar denk dat ik dit in de heuveletappes kan compenseren en in de volgende massasprints.
Mijn team voor morgen:
Valverde (c)
Brambilla
Felline
Chaves
Yates
Kruijswijk/
Froome
Contador
Sanchez

Misschien dat ik kruijswijk nog Wissel met battaglin, maar weet niet of hij voor eigen kansen mag gaan. Vandaag was hij dat wel van plan.

WCEendT

'@Jelle
Met 252 punten vandaag mag je zeker niet ontevreden zijn.

De etappe van morgen gaat al veel duidelijk maken, ben heel benieuwd hoe goed/slecht Contador, Froome en Quintana zijn.

Uran

Nu al spijt van het wisselen van Kwiatkowski voor Stybar. Met TTT en nu deze etappe wordt het lastig om met Stybar meet punten te halen.

ditisdavid

Zwaar teleurstellende dag met Vd Sande en Arndt buiten de punten, Cort mijn enige renner bij de beste vijf en captain Drucker pas negende. Voor morgen is de keuze reuze, voor 4 plekken heb ik Kruijswijk, Lopez, Konig, Felline, Brambilla en Talansky, afgaande op de eerdere resultaten deze ronde zal ik wel verkeerd kiezen...

Mardai

Ik twijfel tussen Felline en Brambilla

Uran

Mijn team voor de Vuelta

Klimmer
Contador
Lopez
Kruiswijk
Valverde
Quintana
Talansky
Latour
Chaves(c)
Anton

Sprint
Meersman(c)
Arndt
Drucker
Van der Sande
Cort

Rest
Gilbert
Stybar
Taaramea
Goncalves
Felline

Ik hoop dat ik met de aanvallers het verschil kan maken. En hopen dat Contador niet beter presteert dan Chaves anders heb ik de verkeerde kopman gekozen

jort101

'@mardai
Of Allebei?

ditisdavid

'@Uran, wie is je derde kopman eigenlijk?

WCEendT

'@Uran
Wie is je derde kopman? Goed gegokt met Meersman voorlopig :)!

Edit:
Ik gok Valverde.

Laatst gewijzigd
nathancouw

'@Jort Denk je dat Felline sterk genoeg hiervoor is? Ik heb hem ook en twijfel echt of hij dit aan kan. Van een betrouwbare bron wel gehoord dat hij in goede vorm is en toch goede 'klimmers'benen heeft.

nathancouw

Ik zou sowieso Brambilla nemen @Mardai. Weet iemand of Stybar dit soort aankomsten goed kan?

WCEendT

'@Nathan
Zou je Yates, Talansky of Brambilla nemen voor morgen? (heb plek voor twee). Zelf ga ik voor Yates en Talansky, maar ben heel benieuwd hoe andere hierover denken.

jort101

'@wceendt
Ik zou voor Yates en brambilla gaan. Wat verwacht je morgen van talansky? Zo goed is hij toch niet op muurtjes..

Laatst gewijzigd
ONCE

Deze aankomst is te zwaar voor de Gilberts, stybars of fellines

Gelegevaar

Gelukkig Arndt niet genomen deze ronde, die stelt me eigenlijk altijd teleur en heeft dat voorgevoel al vroeg waargemaakt..

WCEendT

'@Jort101
Als de favorieten gaan, dan zal een goede Talansky (wat ik verwacht dat hij is) mee moeten, en dus zo 8-12e eindigen?

jort101

'@gele
Hoe weet je dat hij teleur gaat stellen, deze keer kwam het door de valpartijen..

Gelegevaar

Ik heb geen glazen bol, ik zeg alleen dat ik bij het niet selecteren een prima gevoel heb.

Dekenner01

Zozo. Schwarzmann meegenomen, niet met de verwachting dat die etappes op het podium zou eindigen. Mooi begin.

Mooie_Mario

Als ik dat filmpje kijk met Rodriguez die wint in 2012 dan lijkt het me heeeel onwaarschijnlijk dat Gilbert, Felline, Battaglin etc morgen erbij gaan zitten. Of ze moeten al in de ontsnapping zitten of eerder gaan dan de klassementsmannen. Maar Movistar ruikt ook etappe winst na de verloren TTT.
Ik twijfel tussen Latour en Hugh Carthy. Van beide heren heb ik geen idee of ze goed zijn in dit steile geweld. Ook een lichte twijfel wie ik captain ga maken; Valverde of Contador. In principe heb ik Valverde kopman gemaakt voor dit soort etappes, dus daar moet ik eigenlijk nu niet van afwijken.

Laatst gewijzigd
jort101

Dat is waar ;) @wceendt

Klootje Kriekeljon

Eerste sprintje vandaag was prima voor de mensen zonder sprint-captain.

gavirialaphilippe

nog 2 plekken met 3 renners: Latour, Brambilla en König. Wat denken jullie?

1 2 ... 35 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.