Vandaag 140 punten gehaald. Heb nu in totaal 386 punten, niet tevreden maar denk dat ik dit in de heuveletappes kan compenseren en in de volgende massasprints.
Mijn team voor morgen:
Valverde (c)
Brambilla
Felline
Chaves
Yates
Kruijswijk/
Froome
Contador
Sanchez
Misschien dat ik kruijswijk nog Wissel met battaglin, maar weet niet of hij voor eigen kansen mag gaan. Vandaag was hij dat wel van plan.
Zwaar teleurstellende dag met Vd Sande en Arndt buiten de punten, Cort mijn enige renner bij de beste vijf en captain Drucker pas negende. Voor morgen is de keuze reuze, voor 4 plekken heb ik Kruijswijk, Lopez, Konig, Felline, Brambilla en Talansky, afgaande op de eerdere resultaten deze ronde zal ik wel verkeerd kiezen...
Mijn team voor de Vuelta
Klimmer
Contador
Lopez
Kruiswijk
Valverde
Quintana
Talansky
Latour
Chaves(c)
Anton
Sprint
Meersman(c)
Arndt
Drucker
Van der Sande
Cort
Rest
Gilbert
Stybar
Taaramea
Goncalves
Felline
Ik hoop dat ik met de aanvallers het verschil kan maken. En hopen dat Contador niet beter presteert dan Chaves anders heb ik de verkeerde kopman gekozen
Als ik dat filmpje kijk met Rodriguez die wint in 2012 dan lijkt het me heeeel onwaarschijnlijk dat Gilbert, Felline, Battaglin etc morgen erbij gaan zitten. Of ze moeten al in de ontsnapping zitten of eerder gaan dan de klassementsmannen. Maar Movistar ruikt ook etappe winst na de verloren TTT.
Ik twijfel tussen Latour en Hugh Carthy. Van beide heren heb ik geen idee of ze goed zijn in dit steile geweld. Ook een lichte twijfel wie ik captain ga maken; Valverde of Contador. In principe heb ik Valverde kopman gemaakt voor dit soort etappes, dus daar moet ik eigenlijk nu niet van afwijken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.