Wielermaster CQ-Spel - 2017 - We zijn los!

1 2 ... 12 ... 41 42
waggie

Wie dacht dat er goed nieuws was toen dit topic weer omhoog schoot in de lijst :p

Wicky

Ik denk helaas niet meer vandaag... :D

Noud89

Haha het zijn altijd degene die je als laatste toe laat die de snellere voortgang dan blokkeren. 😁

Edjahh

Ik had Javier even een mail gestuurd, het zal pas zaterdag zijn dat hij eraan toe komt, dus dat wordt zondag pas een update mensen. ;)

Peter Post Forever

Jammer:-(

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou heb dan nog maar wat PB's verstuurd, misschien krijg ik dan al iets meer zekerheid over mijn kansen om in ieder geval 3 of 4 namen binnen te halen.

elrio

Tja, ik zou ook graag weten of ik dan tenminste 3 van de 10 renners mag houden... Als je zo vaak overboden wordt dan blijven in ieder geval de volgende rondes leuker :p. En ik zie het maar als een compliment dat anderen op dezelfde renners bieden, geeft me het idee dat ik in ieder geval een beetje verstand van wielrennen heb.

Leukefans

Oorspronkelijke deadline wasook zondag, dus goed recht van Javier om zijn tijd te nemen natuurlijk. Stel wel voor dat we misschien volgende ronde wat korter maken, zeker aangezien de meeste toch minder werk zullen hebben omdat ze op minder renners moeten bieden...

djoriana

als er nog iemand is waar ik de boden van mag weten? je mag me altijd een pb sturen

Noud89

Die van mij mogen jullie ook gerust weten. :)

Ik heb geboden op:

1) Een Italiaan met rappe benen die vorig jaar behoorlijk tegen viel. Op de Olympische spelen maakte hij dat voor zijn gevoel waarschijnlijk behoorlijk goed, maar dat leverde hem geen CQ punten op.
2) Een Italiaan met behoorlijke klimmersbenen. Een bijzonder moment afgelopen seizoen was dat hij bij een overwinning lopende met zijn fiets omhoog getild over de streep kwam.
3) Een renner die dit jaar een overstap maakt naar zijn 'oude' team. Inmiddels wel met volledig andere sponsoren en op WT niveau, hoopt hij zijn prestaties van eerder te kunnen evenaren. Aangetrokken door als een van de klassementsmannen in de grote rondes
4) Een klepper in de rondes van een week, maar vrijwel altijd tegenvallend in de grote rondes. Vorig jaar viel hij over het algemeen behoorlijk tegen en lukte het zelfs in zijn normaal favoriete Zwitserland niet.
5) Een Franse neo die vorig jaar de straatstenen eruit reed en in verschillende koersen alle concurrentie aan gort reed. Na Bardet, Pinot en Latour de nieuwe Franse hoop om nu eindelijk die Tour de France weer eens te gaan winnen
6) Een Italiaanse neo van hetzelfde kaliber als de fransman hiervoor. Absolute topper in wording, die de sterkste was op het wk voor beloften, dat hij overigens niet won
7) Een renner in Franse dienst die zijn tweede seizoen bij de profs in gaat. Heeft het vorig jaar erg goed gedaan in zijn thuisland als neo, en ik verwacht dat hij zich de komende jaren nog veel verder gaat ontwikkelen in het heuvelwerk.
8) Nog een Italiaan die zich vooral in 2015 behoorlijk liet gelden in oplopende sprints. Afgelopen jaar een terugval in CQ punten, maar doordat hij volgend jaar bij hetzelfde team gaat rijden als de renner van punt 5 & 7 denk ik dat hij de CQ punten weer binnen gaat hengelen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Land van herkomst;
België
Frankrijk
Italië
Italië
Italië
Italië
Nederland
Noorwegen
Rusland
Spanje

heuvelcolombia

Heb ook Viviani.
Tony Martin is de andere renner waarvan ik denk dat ik hem niet heb.

elrio

Volgens mij heeft iedereen die Italiaanse renner...

Laatst gewijzigd
djoriana

er moet nog altijd iemand zijn biedingen versturen!!!

Leukefans

Veel zal het inderdaad niet schelen. Javier, lees je mee?
Wordt alvast wat nuttige informatie gedeeld, wie weet zullen zo de laatsten straks de eersten zijn... ;)

Noud89

Haha hij heeft toch geen idee hoeveel ik heb geboden op de renners waarvan hij ook nog moet bedenken wie het dan precies zijn. Als hij die tijd heeft kan hij ook wel gewoon ff bieden. :P

Bovendien heeft hij maar een restbudget van 1300 ofzo. Daar gaat hij die renners allemaal niet eens mee binnenhalen. :P

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft mij al een renner gekost bij de eerste ronde, ik laat niets meer los :)
Ik heb nog 8 deelnemers van wie ik niet weet op wie ze geboden hebben, dus het kan nog alle kanten op.

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

Toen ik nog van niemand boden had ontvangen mocht ik namen roepen wat ik wilde :)
Zie trouwens dat ik uiteindelijk toch niet op Martin heb geboden omdat ik dacht dat dat kansloos was. Geen paniek dus!

Luuuuuuukk

Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn in mijn boden kun je me een berichtje sturen

Peter Post Forever

Voor de volgende biedronde lijkt 4 dagen om je biedingen te doen mij wel lang genoeg. Of vergis ik me?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lijkt mij ook voldoende tijd.

waggie

Als iemand mij nog een pb wil sturen mag dat natuurlijk. Mits je dat nog niet gedaan hebt uiteraard :p

Laatst gewijzigd
elrio

Met het nieuwe WADA rapport maak me wel een beetje zorgen over "mijn" Chernetsky.... gelukkig heb ik aantal andere russen niet gekregen.

Laatste man

Ilnur is brandschoon :D

Laatste man

Ciro Scognamiglio @cirogazzetta Accordind to @Gazzetta_it sources @PuritoRodriguez has taken his final decision: he won't be a professional rider in 2017 @Bahrain_Merida

Purito toch gestopt. Consequenties voor het spel? Indien waar?

1 2 ... 12 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.