'@Luuuuuuukk
Dat viel me ook op! Dat zou bij mij hetzelfde probleem geven. Wel frustrerend, misschien doelen veranderen, opleiden renners voor in de toekomst, voor ereplaatsen rijden of PK/BK. Bij transfers mogelijk letten op deadline of je dan online kan zijn. Probleem is wel dat de ander smijt met geld. Ik hoop wel dat je door blijft spelen. Ik vermoed dat er na verloop van tijd betere renners goedkoper te behalen zijn.
'@Luuuuuuukk Er worden idiote prijzen gevraagd. Er zitten een aantal bij die denken te kunnen cashen met matige of zelfs ronduit slechte rijders (Sims). En sommige lijken te speculeren nu er tamelijk weinig rijders op de markt komen op de onbevangenheid van enkele starters.
@Poeksel 2,5 miljoen voor de 36jarige Pierre-Luc Demeire? Serieus?
Als ie 26 was geweest misschien.
Ik zal van het weekend eens kijken of ik nog wat goede renners voor redelijke prijzen op de TL kan zetten. Ik wil mijn team nog met pakweg 7 man terugbrengen, maar vind het moeilijk kiezen.
'@Poeksel, goed dat je geen bod deed!
@Luuuuuuukk, hoge prijzen door vraag en aanbod, bij opbieden krijg je dat.
Ik maak me daar ook schuldig aan, renners die ok zijn, maar geen must. De prijs opdrijven wetende dat er toch overboden gaat worden.
Anderen zien dan dollartekens.
Wat Naspa zegt, speculatie, kopen - direct weer verkopen. Al verwacht ik dat de prijzen weer gaan dalen. Enkele vragen inderdaad te hoge bedragen in vergelijking tot anderen die te koop staan. Deze week nog geen nieuwe leden, een aantal nieuwe van vorige week gaan nog niet te hoog, menig renner zal dan niet verkocht worden.
Er zijn nieuwe managers die het spel nog niet goed snappen en niet weten wat echt goede renners zijn.
Als er dan een renner met 14 in een bepaalde skill staat, dan lijkt het al snel iets en bieden ze veel te veel geld.
Kat in de zak, bijna geen geld meer en dus demotivatie voor het spel.
Overigens heb ik de afgelopen weken de funraces aangegrepen om meerdere renners te laten aanvallen met andere skills.
Steeds maar weer blijkt dat de renners die het hoogste eindigen, de renners zijn met TT skills.
TT blijft de belangrijkste skill.
Daarom komt die funrace competitie voor mij eigenlijk een seizoen te vroeg.
Heb mijn youngsters op alles al getraind en nu pas aan de TT begonnen.
Die zullen dus nog net te kort komen.
Zo dit is toch een erg makkelijk seizoen, mijn divisie 4 is stukken makkelijker dan divisie 5 ik heb nu al zoveel punten als afgelopen seizoen bij elkaar en dan heb ik zelfs een paar races vergeten om in te schrijven. Dat terwijl er toch 3 actieve managers zijn dus geen idee wat die aan het doen zijn maar weerstand bieden zit er in ieder geval niet bij...
'@Marakus, ik heb even gekeken in divisie 4:3.
Equipe à Grande Vitesse & Panteras Negras hebben enkel jonge renners.
Deze 2 managers zijn puur bezig met het opleiden van renners/talenten om seizoenen later toe te slaan.
Carpediem04 & The Nikeboys komen bijna niet meer online.
Verona is een aparte ploeg zonder trainer en beperkt aantal renners.
Normaal gesproken zal het goed blijven gaan.
Bij mij is het (jammergenoeg) hetzelfde, maar dan in divisie 5. Beperkte tegenstand en managers die snel afhaken. Een goede inactieve ploeg maar daar is de fitheid al drastisch gedaald.
idem aan Luuuuuuukk
Mijn ploeg zit ook nagenoeg vol, als er zich een buitenkansje voordoet laat ik die natuurlijk niet liggen. Een aantal renners te koop gezet, ouder dan 22 met beperkte skills. Als ik ze niet kwijt raak ontsla ik ze.
Vandaag mijn voorlopige giro ploeg bepaald. 4 goede renners + 1 met LS15.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.