Peloton Seizoen 16

1 2 ... 14 ... 30 31
Tossboom

Vind dat ook altijd tegenvallen, met toen als dieptepunt Slayers renners ;)
Ik ben er (eindelijk) achter dat sprint ook bij hillers en klimmers essentieel is. Bij hillers minimaal 10 en bij klimmers minimaal 8. Ik denk dat de kracht van Droeftoeters (naast de mood) met name in sprint zit. Ik denk dat Malton, Guth en Grazziotin ook allemaal minimaal sprint 9 hebben en 12 TT. Daarmee maakt hij het verschil.

Denk dat Venasco ook niet veel voorstelt, hij gebruikt hem ook al een tijdje niet meer als kopman. Guillemant wel in elke ronde. Ik gok dat die ongeveer 7-10-13-2-7-12 heeft.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Vandaag Giro beginnen met Boivin, Veland, Parri en Capdeville ( en Brugman voor de LS ). Hopen op wat meer succes dan de laatste weken.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@BC, dat is geen kattenpis. Mooi team, moet wel fiks wat prijzen gaan opleveren.

Justin Case

Mijn hemel, de aanvallende groep pakt in de 3:4 (met Veland en Parri) een half uur op het peloton. Gaat daar een renner een Oscar Pereirootje doen?

BrokenChain

mweh, tweede en 4e vandaag.

Nummer 8 ( boivin ) op 30 minuten :o

Slayer772004

Dat heb je heel goed gezien, Toss.
Droeftoeters sprint letterlijk weg van de rest. Zijn terreinskills en goede TT doen dan wel de rest.

@BC: zit jij in 1ste Divisie ? Wat een team !

Poeksel

25 minuten in 3:2. De renner die het voor mijn team had moeten doen raakte bij de update geblesseerd en toen heb ik maar niet aangevallen....

Scunthorpe

In 5:8 is het minder spannend. Er is 1 ander team dat meedoet, maar daar is geen manager.
De nummer 6 (na mijn 5 renners) staat al op bijna 18 minuten, en met een fitheid van 0% zie ik hem ook niet snel terugkomen ;)

BrokenChain

Slayer772004, 3e divisie 3:4 ( sta ook 4e nu :/ )

Tossboom

Schandalig BC, met die 4 renners alleen al moet je die divisie kunnen winnen ;)

BrokenChain

haha nou. De renner die vandaag won heeft een salaris van 17k. En ik heb niet zo'n heel grote groep dus ik rij niet altijd 100% en die anderen wel met 1 of 2 renners per race :P

dustin

'@Scunthorpe
Leuk nog een wf-lid in divisie 5. (de vierde al)
Ik had je nog niet opgemerkt. Wel gezien in het spel natuurlijk. Maar niet als wielerflits lid die ook deelneemt. Zie dat je ongeveer op dezelfde tijd bent begonnen. Ik heb het geluk dat er nog een actieve speler bij mij in divisie 5:7 zit.
Wel aantal wedstrijden afwezig geweest, maar heeft een paar goede renners.
Succes verder.

Poeksel

Je komt vanzelf (na promotie) andere actieve managers tegen Scunthorpe! In de tussentijd kun je proberen zoveel mogelijk geld te winnen.

Ik zou trouwens wel je trainer laten bijscholen op tijdrijden.

BrokenChain

ik zou zonder tegenstand geen trainer genomen hebben denk ik.. vooral geld sparen om later wat toppers te kopen.

Naspa

'@BC als er pareltjes onder de 18-jarigen zijn (en meestal krijg je er wel 2 mee)... dan zou ik alleen daarvoor al een trainer 15 aanschaffen en optrainen naar 18-19-20 (zo hoog de portemonnee toelaat).

Maar goed,ik heb weinig recht van spreken, ik heb bijna al mijn jonkies van destijds verknalt uit onwetendheid... Hopelijk gaat een het nog redden.
Je kan ze ook verkopen en het geld oppotten. Maar het is bijna midden seizoen en wat te laat voor de hoofdprijs.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En Scunthorpe heeft het getroffen, maar liefst vijf 18-jarigen!

Nou ben ik ook benieuwd wat ik met mijn 18-jarigen heb gedaan toen ik begon, ik kan het me niet meer herinneren. Ik ben bang dat ik er een paar gewoon ontslagen heb...

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel, wil niet zeggen dat ze allemaal even goed zijn... Maar ik weer nog wel uit mijn tijd, jochies van 56 kilo met sturen 16 en durf 19 en 9- 10 primary skill points.
Wist ik veel wat ik er mee moest.

Ab Normaal

Leuk, die funrace competitie!

Poeksel

Je doet het niet slecht Ab ;)

Maar inderdaad, leuk, en ik hoop dat het een blijvertje wordt.

Naspa

'@Ab. Wat was je tijd in de u24?
In divisie B was het onverwacht een van mijn mannen die won, Döring 4:52:52
De u27 heb ik verkloot. Dat is wel balen. Volgens ElGringo zou het om een sprintrace gaan. Niet dus, een ITT.
Enige manier waarop je dit van te voren aan zo'n race kan zien als het niet in de titel erbij staat?

Ab Normaal

4:55:09
Die van jullie was dus beduidend sneller.
Je kunt het zien aan het type. Daar stond ITT.
Kijk maar terug, dan zul je dat zien.

Naspa

'@Ab Da's juist het gekke, van te voren weet ik het niet te vinden bij dit soort vlakke races zonder aanvalspunten. Na afloop staat het er inderdaad altijd bij. Zal wel aan mij liggen; roep de volgende keer de hulp van dit forum in om me eens en voor altijd te leren :-)

Ab Normaal

Zal er ook opletten. Moet nl wel te zien. Kan me herinneren dat ik het gezien heb nl.

Naspa

'@Ab, deze bijvoorbeeld voor volgende week woensdag. Het zal wel een sprint zijn, maar het staat er bij mij niet:
BK Peloton dustin Antwerp-Huy NO 1/20

Ab Normaal

Klopt. En als er in de plaats van NO ITT staat is het een tijdrit...

1 2 ... 14 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.