Vind dat ook altijd tegenvallen, met toen als dieptepunt Slayers renners ;)
Ik ben er (eindelijk) achter dat sprint ook bij hillers en klimmers essentieel is. Bij hillers minimaal 10 en bij klimmers minimaal 8. Ik denk dat de kracht van Droeftoeters (naast de mood) met name in sprint zit. Ik denk dat Malton, Guth en Grazziotin ook allemaal minimaal sprint 9 hebben en 12 TT. Daarmee maakt hij het verschil.
Denk dat Venasco ook niet veel voorstelt, hij gebruikt hem ook al een tijdje niet meer als kopman. Guillemant wel in elke ronde. Ik gok dat die ongeveer 7-10-13-2-7-12 heeft.
'@Scunthorpe
Leuk nog een wf-lid in divisie 5. (de vierde al)
Ik had je nog niet opgemerkt. Wel gezien in het spel natuurlijk. Maar niet als wielerflits lid die ook deelneemt. Zie dat je ongeveer op dezelfde tijd bent begonnen. Ik heb het geluk dat er nog een actieve speler bij mij in divisie 5:7 zit.
Wel aantal wedstrijden afwezig geweest, maar heeft een paar goede renners.
Succes verder.
'@BC als er pareltjes onder de 18-jarigen zijn (en meestal krijg je er wel 2 mee)... dan zou ik alleen daarvoor al een trainer 15 aanschaffen en optrainen naar 18-19-20 (zo hoog de portemonnee toelaat).
Maar goed,ik heb weinig recht van spreken, ik heb bijna al mijn jonkies van destijds verknalt uit onwetendheid... Hopelijk gaat een het nog redden.
Je kan ze ook verkopen en het geld oppotten. Maar het is bijna midden seizoen en wat te laat voor de hoofdprijs.
'@Ab. Wat was je tijd in de u24?
In divisie B was het onverwacht een van mijn mannen die won, Döring 4:52:52
De u27 heb ik verkloot. Dat is wel balen. Volgens ElGringo zou het om een sprintrace gaan. Niet dus, een ITT.
Enige manier waarop je dit van te voren aan zo'n race kan zien als het niet in de titel erbij staat?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.