'@De_Rode_Lantaarn, zie de 18 jarigen die te koop staan en wat er voor geboden wordt, en vergelijk deze. Hoe meer sturen/durf hoe hoger de opbrengst.
Ik heb beide 18 jarigen verkocht.
Let op de skills bij kopen. Ik heb zelf in eerste instantie wat ouderen gekocht om resultaat te behalen. Nu concentreer ik me meer op renners om op te leiden ennvoor de toekomst.
Jouw concurrent heeft vooral jonge renners gekocht met lage skills. Het was me al opgevallen dat deze voornamelijk biedingen deed op renners met een max skill van 4-5. Die 35 jarige waar je op geboden hebt kan makkelijk resultaten behalen (wel geen berg skill, maar in de aanval zeker kans op succes in wat vlakkere ritten).
Let ook op je fitheid, is belangrijk.
Ook nog geen ploeg opgesteld voor vandaag!
Kijk naar de deadline of je dan online kan zijn om eventueel te bieden/over te bieden.
Succes
(bedankt Slayer, van dat trainen wist ik niet)
Er valt mij iets op: Zijn er races die "gevaarlijk" genoemd kunnen worden en daardoor meer kans geven op vallen of lekke banden? AGR vandaag: 30 van de 50 renners overkomt iets, bij elkaar 31 valpartijen (meerdere renners vallen meermaals) en 10 lekke banden. Dat is extreem vergeleken met 5 valpartijen en 3 lekke banden op 55 deelnemers in Roubaix van gisteren. Ook in andere 3e divisies zie ik op het oog meer incidenten in AGR dan in Roubaix, al lijkt het verschil daar minder extreem.
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met het aandeel afdalen in een rit.
In een afdaling wordt er gewoon sneller gevallen. Dus hoe meer afdalen, hoe meer vallen.
Ik heb zelfs het gevoel dat renners met een hoge "durf en sturen" snel durven vallen in een afdaling als ze weinig afdaalskill hebben.
Kan iemand dat bevestigen?
PS: met 2 valpartijen en 1 lekke band heb ik mee bijgedragen aan de geweldige statistieken in 3:4!
Conclusie van de rit: Degene die niet valt, wint! (nr 1 rechtgebleven, nr 2,3 en 4 tegen de grond gegaan)
'@Poeksel. Ja, er zitten tussen de 3 en de 4,3 skillpoints verstopt achter de komma's.
Ik vind 'm zelf wel aardig omdat de zichtbare skillpoints deze keer niet voornamelijk in down hill zitten maar ie al aardig start in heuvel/klim capaciteit en het redelijk licht manneke is.
Schat zijn waarde in deze markt tussen de 1 en de 3 ton.
Ik denk dat ik hem zelf maar even aanhoudt. De hoofdprijs krijg ik waarschijnlijk toch niet.
'@Tossboom. Hij is getraind op TT (een skill point gestegen) en nog een beetje extra op sprint, maar niet continu wegens mijn project om waardeloze jonkies beter te krijgen.
Achteraf gezien stom, want ik had 'm beter consequent kunnen trainen -dan had hij in 2:2 nog mee kunnen draaien in de sprint- dan een van de twee jongeren die ik u weg doe.
'@Tossboom. Vlak was denk ik het beste (maar dat deed niet mijn trainer niet); als gewone sprinter -ben ik vrij zeker- kan ie overal nog flink winnen, behalve helaas in 2:2 en 1:1.
Als ik hem had gehouden had ik 'm nog wat heuvel bijgebracht om een klassiekerrenner van hem te maken; als hij de koplopers bijhoudt op de eerste colletjes, zou ie zijn salaris -na contractverlening- nog best kunnen opbrengen.
Stats kunnen soms wel eens tegenvallen. Ik denk dat Venasco minder zal zijn dan je verwacht.
Devred van Rats vond ik ook altijd een steengoed renner. Blijken zijn stats (misschien mede door een daling) eigenlijk niet zo bijzonder te zijn.
Lengte/gewicht, mood uiteraard en Ervaring geven vaak die extra boost. En je renner juist weten gebruiken is natuurlijk ook een kunst.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.