Peloton Seizoen 16

1 2 ... 13 ... 30 31
dustin

'@De_Rode_Lantaarn, zie de 18 jarigen die te koop staan en wat er voor geboden wordt, en vergelijk deze. Hoe meer sturen/durf hoe hoger de opbrengst.
Ik heb beide 18 jarigen verkocht.
Let op de skills bij kopen. Ik heb zelf in eerste instantie wat ouderen gekocht om resultaat te behalen. Nu concentreer ik me meer op renners om op te leiden ennvoor de toekomst.
Jouw concurrent heeft vooral jonge renners gekocht met lage skills. Het was me al opgevallen dat deze voornamelijk biedingen deed op renners met een max skill van 4-5. Die 35 jarige waar je op geboden hebt kan makkelijk resultaten behalen (wel geen berg skill, maar in de aanval zeker kans op succes in wat vlakkere ritten).
Let ook op je fitheid, is belangrijk.
Ook nog geen ploeg opgesteld voor vandaag!
Kijk naar de deadline of je dan online kan zijn om eventueel te bieden/over te bieden.
Succes

(bedankt Slayer, van dat trainen wist ik niet)

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Thnx Dustin,

De fitheid ga ik op letten.
Dat heb ik niet goed gedaan. Vol op 100% :)
Daarna 70 maar dat was al iets te laat.
Ik begin er iets meer in te komen.

Luuuuuuukk

Het totaal aantal managers fluctueert wel erg zeg. Eergisteren waren het er nog 173 en nu nog maar 166.

dustin

Elke zondag om 20:00 uur verandert dat! Mijn vermoeden is dat langdurig afwezigen veranderen in niet-actieve zonder manager. Maar het kan ook wat anders zijn.

Justin Case

Er valt mij iets op: Zijn er races die "gevaarlijk" genoemd kunnen worden en daardoor meer kans geven op vallen of lekke banden? AGR vandaag: 30 van de 50 renners overkomt iets, bij elkaar 31 valpartijen (meerdere renners vallen meermaals) en 10 lekke banden. Dat is extreem vergeleken met 5 valpartijen en 3 lekke banden op 55 deelnemers in Roubaix van gisteren. Ook in andere 3e divisies zie ik op het oog meer incidenten in AGR dan in Roubaix, al lijkt het verschil daar minder extreem.

davyduck

Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met het aandeel afdalen in een rit.
In een afdaling wordt er gewoon sneller gevallen. Dus hoe meer afdalen, hoe meer vallen.
Ik heb zelfs het gevoel dat renners met een hoge "durf en sturen" snel durven vallen in een afdaling als ze weinig afdaalskill hebben.
Kan iemand dat bevestigen?
PS: met 2 valpartijen en 1 lekke band heb ik mee bijgedragen aan de geweldige statistieken in 3:4!
Conclusie van de rit: Degene die niet valt, wint! (nr 1 rechtgebleven, nr 2,3 en 4 tegen de grond gegaan)

Poeksel

Dat zou wel eens kunnen kloppen. Ik ben mijn leider in opleiding voor vier weken kwijt :(

De_Rode_Lantaarn

20 renners nu.
Daar kan ik nu wel even mee vooruit.
Kijk nog wel verder, maar rustig aan.
Wel zenuwslopend dat bieden. :)

Poeksel

Niet vergeten een (echte) trainer te nemen he! Anders worden je renners niet beter. Tijdrijden is waarschijnlijk het nuttigst te zijn om te trainen, en je trainer zou 15 vaardigheid moeten hebben (of hoger door bijscholing).

De_Rode_Lantaarn

Dat moet ik nog even bestuderen.
ik heb nu een trainer met 1 skill punt op mountain, :(

De_Rode_Lantaarn

Als ik ga zoeken staan er 7 skills om te verschuiven.
Wat is dan de beste verdeling?
Of kan ik met de opwaardering mijn trainer ook tijdrit laten trainen?

Laatst gewijzigd
Poeksel

15 op tijdrijden, 0 op alle andere vaardigheden. Dan hou je zijn salaris relatief laag.

De_Rode_Lantaarn

Ok en dan kan ik de andere skills later opwaarderen.

Laatst gewijzigd
dustin

prijzengeld:
Krijgt bij een ploegentijdrit maar 1 renner prijzengeld? (bij mij wel)
Krijgen renners in een klassement bij 0 punten ook prijzengeld? (bij mij wel)
klopt dit?

Naspa

Kijk 's; het tij lijkt te keren.
De scout heeft zijn werk gedaan. Pull nr 11 levert renner nr 3 op.
Een 18 jarige met 9 prim en 13 sec skill points.
Zeker iets te licht om tegen goede prijs te verkopen?

Ab Normaal

Nee, niet te licht, alleen zullen de prijzen gaan zakken nu we halverwege het seizoen zijn.

Poeksel

Die 9 primary betekent dus dat hij goede cijfers achter de komma heeft, leerde ik van Schizm. Dat wist ik nog niet en is nuttige informatie. Het maakt hem wel minder aantrekkelijk voor potentiele bieders die er niet van op de hoogte zijn...

Naspa

'@Poeksel. Ja, er zitten tussen de 3 en de 4,3 skillpoints verstopt achter de komma's.
Ik vind 'm zelf wel aardig omdat de zichtbare skillpoints deze keer niet voornamelijk in down hill zitten maar ie al aardig start in heuvel/klim capaciteit en het redelijk licht manneke is.
Schat zijn waarde in deze markt tussen de 1 en de 3 ton.
Ik denk dat ik hem zelf maar even aanhoudt. De hoofdprijs krijg ik waarschijnlijk toch niet.

Tossboom

Heb je Joris Fokkers nooit getraind Naspa? Zijn stats lijken verdacht veel op toen ik hem verkocht al lang geleden. Wel zonde, want was altijd 1 van mijn favorietjes.

Naspa

'@Tossboom. Hij is getraind op TT (een skill point gestegen) en nog een beetje extra op sprint, maar niet continu wegens mijn project om waardeloze jonkies beter te krijgen.
Achteraf gezien stom, want ik had 'm beter consequent kunnen trainen -dan had hij in 2:2 nog mee kunnen draaien in de sprint- dan een van de twee jongeren die ik u weg doe.

Tossboom

Ja het lijkt me dat hij anders nu sprint 14 was of vlak 12, waardoor hij nu 2 miljoen waard zou zijn. Iets andere marge dan op je jonkies.

Naspa

'@Tossboom. Vlak was denk ik het beste (maar dat deed niet mijn trainer niet); als gewone sprinter -ben ik vrij zeker- kan ie overal nog flink winnen, behalve helaas in 2:2 en 1:1.

Als ik hem had gehouden had ik 'm nog wat heuvel bijgebracht om een klassiekerrenner van hem te maken; als hij de koplopers bijhoudt op de eerste colletjes, zou ie zijn salaris -na contractverlening- nog best kunnen opbrengen.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Het lijkt erop dat GsC iedereen gaat verkopen. Heeft nog maar 17 renners en na Ponzetto nu Briones te koop. Toch wel knap een 3e plek met zo weinig renners, maar hij traint dan ook alleen nog maar fitness met zijn oudere renners.

Ab Normaal

Doe ik ook al drie seizoenen.
Merk dat ze het nu niet lang meer gaan bijbenen. GSc heeft dan ook wel echt een paar waanzinnig goede renners.

Zou echt graag de stats van Venasco eens willen zien, al zijn die wel aan het zakken vanwege zijn leeftijd.

Slayer772004

Stats kunnen soms wel eens tegenvallen. Ik denk dat Venasco minder zal zijn dan je verwacht.
Devred van Rats vond ik ook altijd een steengoed renner. Blijken zijn stats (misschien mede door een daling) eigenlijk niet zo bijzonder te zijn.

Lengte/gewicht, mood uiteraard en Ervaring geven vaak die extra boost. En je renner juist weten gebruiken is natuurlijk ook een kunst.

1 2 ... 13 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.