Peloton Seizoen 16

1 2 ... 18 ... 30 31
Naspa

'@Dustin... Een week of 2-3 van te voren; dus iets voor over een maand of 8. Zou ik me nu nog niet te veel in verdiepen, maar tzt vragen naar tips.

Als je bijvoorbeeld een renner gelijk lekker veel geld geeft (kun je nu al mee beginnen) dan plust ie in mood. Knijp je 'm daarentegen af, dan wordt ie chagrijnig.
Sommige -meestal de succesvollen, 't schijnt ook mood gerelateerd te zijn- willen een keer of 10 over de kop met salaris. In je teamopbouw kun je daar rekening meehouden; soms is het beter te verkopen en te vernieuwen dan om met zo'n renner -zeker als ie wat ouder is- door te gaan.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik doe altijd in de laatste week pas.

Poeksel

Ik ook.

Naspa

In het begin zou ik toch wat eerder beginnen. Kun je je tijd nemen om verschillende onderhandelingstechnieken te testen.
Ik heb vlak voor de eerste een paar losers op de transfermarkt opgescharreld om wat op uit te proberen.
Verder vind ik ook dat het een beetje er van afhangt of je premiumlid bent (dan krijg je netjes reminders, anders moet je het allemaal zelf in de gaten houden.)

Ab Normaal

Als je geen premiumlid bent krijg je ook reminders volgens mij.
Onderhandelingstechnieken moet je uitproberen op een but renner.
Op je echte renners moet je pas in de laatste week doen. Scheelt toch iedere keer weer een week.

MicheleBartoli

Nu de gratis 'jubilaris-premium' is afgelopen, blijkt dat mijn premium nog niet in orde is.

Ik ben in m'n overchrijvingen gaan snuisteren en heb gevonden dat het bedrag is overgemaakt op 21 november. Wie zou ik hiervoor kunnen contacteren om dit alsnog in orde te brengen? Ik kan een printscreen bezorgen van het uittreksel, alsook een referentienummer.

Best op het peloton-forum eens vragen?

alvast bedankt!

Naspa

'@MB Yep, eens op het forum posten lijkt me de effectiefste oplossing. Verleden jaar had ik het ook. Het komt wel goed, maar iemand moet handmatig even wat doen.
Op de problemdialoog op de shoppagina wordt naar mijn ervaring niet gereageerd.
http://www.peloton-game.com/shop_problems.aspx

Laatst gewijzigd
MicheleBartoli

'@ Naspa

ok bedankt! Ik heb inmiddels een private message gestuurd naar El Grindo op het forum. Ik zag dat hij al gelijkaardige problemen heeft opgelost.

grts

Justin Case

Is het gek om de jongerenronde te winnen met een 332006-renner? Het is me zojuist overkomen. Towerriders, wat is gebeurd met Van Beveren?

Naspa

'@JC. Hangt van de divisie af. Als je van de een-na laatste nul een 3 had gemaakt, had ik gezegd, neen. Mijn toevallige winnaar in 2:2 was dan vergelijkbaar geweest (weliswaar meer skill points, maar die in dalen tellen minder zwaar).

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Waarschijnlijk hebben de anderen nog geen tt?

davyduck

'@Justin.
Heel droevig verhaal.
Van Beveren was klaar om de laatste rit te winnen, en de 3 truitjes mee naar huis te nemen.
Daarvoor heb ik een supervlakrijder (vlak en TT) mee in de aanval gestuurd (devenyn). Dankzij hem is die kopgroep 3min weggereden op het vlakke. Jammerlijk detail was dat Van Beveren tegen de grond gaat net nadat de kopgroep gevormd is.
Dus Devenyn zit te knallen in de kopgroep. Terwijl de helpers ook helemaal niet helpen vermits devenyn in de aanval zat, en van beveren zit te freewheelen in het peloton.
Het is pas bij het 2de aanvalspunt dat Van Beveren in de tegenaanval kan gaan, maar dan is het kalf allang verdronken.
Heel jammer.
Ik denk dat het klimniveau bedroevend laag is in onze divisie. Devenyn heeft 1 op bergen, en kan boven op die slotklim nog sprinten voor de 2de plaats. Reden te meer om aan te nemen dat Van Beveren dit makkelijk had gewonnen.
Zucht!

BrokenChain

Maerien heeft 7 berg, maar geen tt

BrokenChain

mhmm Maerien 11.7k erbij na deze week training. Gaat de waarde exponentieel omhoog per trainingsweek ? of is dat tussen 7 en 8 ongeveer gelijk elke week?

billi

dustin schreef:

vanmiddag om 13:00 na de giro
Van: TrainerVerzonden: Sunday, January 8, 2017
De vaardigheid van Clodolfo Manfrotto in leiderschap is gestegen van 15 naar 16. 

vanavond om 20:00
Van: TrainerVerzonden: Sunday, January 8, 2017
Clodolfo Manfrotto's skill in leadership was decreased from 16 to 15. 

trainer weet ook niet wat hij wil.

edit: vergeten opnieuw in te loggen onder mijn eigen inlog.
=dustin

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Mijn laatste renners te koop gezet. Trainer ontslagen.

Veel merchandise gekocht en max aan investments. Kan dan weer eens opnieuw beginnen als ik weer de geest krijg.

De_Rode_Lantaarn

Zijn er aan het eind van een seizoen bonussen te verdienen met de renners die hoog in het divisie klassement staan?
Ik overweeg om een renner te verkopen/ontslaan die nu hoog in het klassement staat.
Maar als er bonussen op staan, kan ik beter begin volgend seizoen deze renner ontslaan.

Justin Case

'@bc 11,7k in 1 week, dat is 50k en dus een pop in 4-5 weken. Gaat lineair. Maar dat is dus een prima FA. Ik zou hem doortrainen.

@drl Nee, volgens mij geen bonus voor renners.

@lf Hopelijk tot binnenkort weer. Vergeet niet afentoe in te loggen.

@dd Droevig verhaal ... voor Van Beveren. :) Tactisch niet de slimste zet, maar daar leren we van. Het lijkt er inderdaad op dat in Mountain weinig kwaliteit zit bij U21 in 3:4. Ook sprint bij onze concurrenten valt tegen.

Poeksel

Jammer Lamme Frans.
Dustin, ik geloof dat als een veteraan zakt in vaardigheid, hij met 1 training (of koers als leider rijden) hij weer popt.
Als jij en je vader trouwens dezelfde computer gebruiken voor Wielerflits, is het dan niet handig verschillende browsers te gebruiken zodat jullie niet steeds hoeven in- en uit te loggen?

Ik kan me trouwens herinneren dat er wel divisiebonussen zijn voor renners aan het einde van het seizoen. Maar het is een tijdje geleden dat een renner van mij hoog eindigde, dus weet het niet zeker.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

ja er zijn divisiebonussen

Naspa

'@Billi/Dustin, dat heeft niets met trainer te maken. Je leider daalt elke week een beetje wegens ouderdom op diverse skills. Maar omdat je met trainen of rijden -in geval van leiderschap- ook opbouwt, zal Manfrotto moeite hebben om duurzaam op 16 te blijven, sterker nog, op de lange termijn gaat ie zakken.

Vanochtend jeugdpull 14/15? gedaan met maar 2 managers online. Wederom niks, teller blijft dus op 4 staan. Scout nu 14-14-15.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat weet ik niet. Daar ben ik juist heel benieuwd naar. Als Manfrotto wekelijks als leider opgesteld wordt weet ik niet wat er harder gaat.
Dat zou ik heel graag willen weten!

Naspa

'@Ab.
Ja, ik doe een aanname; aftakeling is progressief. Op een gegeven moment zijn de plussen structureel groter dan de minnen.
En jij zegt:
Is er een mogelijkheid dat de aftakeling gelimiteerd is?
Of stoppen rijders als ze 40 zijn en houden ze het tot dan toe droog? Bedoel je dat?

Ab Normaal

Ik heb geen idee of ze ooit met pensioen of voor eeuwig in het bestand blijven.
Alle primaire skills zullen zakken tot een waardeloos niveau waardoor ze niet meer bruikbaar zijn, maar ben benieuwd hoe dat gaat met LS.
Als je ze 6 races per week laat rijden, zal de aftakeling in leiderschap ooit sneller gaan 6 races per week?
Zo nee (wat ik echt niet hoop) dan zijn nieuwe leiders eigenlijk waardeloos en kan je over 10 seizoenen nog met een leider spelen die al 50 jaar is.

Tossboom

Wallemacq is onlangs nog gestegen in LS. Die is 37 of 38 en rijdt gemiddeld 4 wedstrijden per week.

1 2 ... 18 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.