Peloton Seizoen 16

1 2 ... 28 29 30 31
Poeksel

Ik kan me voorstellen dat je in divisie 1 wel 5 miljoen wil hebben om eventuele aankopen te doen, maar in divisie 5 lijkt het me overdreven.

@Rode_Lantaarn: blijkbaar zijn er geregeld mensen die een account maken om even te kijken en het dan wel geloven. Ik denk dat iemand die vaker inlogt en ook interesse heeft wel voor het spel behouden kan worden door een bericht te sturen, maar sommige mensen zullen sowieso geen interesse hebben. Maar er valt vast wel iets te winnen op het gebied van nieuwe spelers vasthouden.

Ab Normaal

Jij niet Poeksel, omdat je weigert een cent uit te geven.
Maar als je 16 weken vast zit en er doen zich 5 zeer interessante kansen voor moet je ze kunnen grijpen.
Niet in divisie 5, maar wel in divisie 3.

dirkthierry

Mijn vraag is, is ook bekend wat het gemiddelde financiële vermogen is van de teams. ik kan nu alleen maar zien dat droef toeters de rijkste club is in Nederland.

Genomico

De Droeftoeters moet minimaal 16M in kas hebben (investeringen niet meegerekend). Dus die koopt straks een geheel nieuwe generatie.

Ab Normaal

Als ze te koop zijn...

dustin

Ik kijk al uit naar divisie 4!
Zal wel aanpassen zijn.

Poeksel

'@dirk: ik ben daar ook wel benieuwd naar, maar het is niet publiekelijk beschikbaar. Het zou wel opgezocht kunnen worden denk ik. Maar de cijfers worden dan wel vertekend door inactieve teams.

dirkthierry

Is het ook mogelijk om in de stand van bijvoorbeeld de tour de france te zien het fitheids percentage van de renners?
Of is daar een overzicht voor te maken.
Ik begrijp dat als ik op de des betreffende renners kijk deze informatie ook kan vinden.
Maar misschien is er een handigere manier.

dirkthierry

Heb ik het goed begrepen dat je eigenlijk 26 renners maximaal kan trainen.

dirkthierry

Ik ga zo als het er nu uit ziet promoveren naar de derde klasse, is 10 miljoen aan kapitaal genoeg of moet ik nog een jaar in de vierde blijven en nog één seizoen flink cashen.

dustin

'@dirkthierry
Van je eigen renners kan je in een overzicht zien het fitheid % van je renners.
(Samenvatting: zie rechts van de renners)
Van de andere renners volgens mij enkel door te klikken.

Je kan maximaal 25 renners trainen aan 100%.
Hoe meer renners (meer dan 25) trainen des te lager het trainings %.
Zakt evenredig. Ik train er momenteel 28 of zoiets.

Andere vraag weet ik niet, speel nog maar vanaf dit seizoen.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

dirkthierry, ik dacht 25 daarna gaat de effectiviteit van je trainer omlaag.
ik zit in de derde met ong. 1 miljoen aan cash dat blijft nu stabiel ( helaas ) wel een youthscout en een trainer.

Poeksel

Dirk, op zich, hoe meer geld hoe beter, maar je moet toch een keer promoveren, en tien miljoen is best ok. Als jouw team overigens Dirks toppers is dan wordt promotie vermijden sowieso moeilijk...

Wat betreft fitness, ik klik meestal met de rechtermuisknop de concurrenten in het algemeen klassemen aan en dan 'open in nieuw venster' (dan kun je er snel een boel tegelijk doen). Een handigere methode is er niet denk ik.

Laatst gewijzigd
dirkthierry

oke bedankt voor alle antwoorden.
Ja niet promoveren wordt wel heel lastig.

Tossboom

10 miljoen is belachelijk veel. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Zo snel mogelijk uitgeven, promoveren en weer promoveren.

Poeksel

http://peloton.proboards.com/thread/9260/best-hill-game-skill-sum

Die renner (met inmiddels 54 punten primary skills) deed in mijn divisie mee aan de tour, maar presteerde niets: beste resultaat in een etappe was een vijfde plek, eindklassement vijftiende (http://www.peloton-game.com/tourresults.aspx?id=7&division_id=194&season=16)

Zo'n renner moet toch beter kunnen? Ligt het aan de manager?

dirkthierry

Poeksel welke divisie speel jij en wat is je teamnaam.
Kan je niet gemakkelijk vinden namelijk.

Poeksel

3:2, als je de eerste posting van dit draadje bekijkt zie je waar iedereen speelt.

BrokenChain

argh, weer tweede in een tour

Tossboom

Ligt inderdaad aan de manager. Die renner moet een heuvelrit in 3 met gemak winnen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Semtex is nu eenmaal een rare knakker.

dustin

Als iemand nog versterking nodig heeft voor de Vuelta. 100% Fit.

Pinotto Vivarelli: Te Koop
Heeft de giro gewonnen en de tour uitgereden (4e)
Gemiddelde vorm over 28 koersdagen 8.4. Al goed voor 1137 pnt.
Vlak 7
Heuvels 8
Bergen 14
Afdalen 2
Sprinten 5
Tijdrijden 8
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=12088

Laatst gewijzigd
davyduck

Propria laus sordet (eigen lof stinkt) ...
Bourel heeft in 3:4 de snelste van alle tours gereden. 5min sneller dan in 1:1 zelfs.
Applausje voor mezelf :-)

@BC. Niet eens zo'n schande om dan 2de te worden als je dit leest. Alhoewel met een reputatie als die van Boivin zou ik toch niet meer durven buitenkomen in zijn plaats :p

BrokenChain

Ik ga mijn team maar de zoetemelkjes noemen

Slayer772004

Indrukwekkend hoor, davy. Mag je best trots op zijn !

1 2 ... 28 29 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.