Ik wil je niet aan het twijfelen brengen @aardappeljager, Colbrelli kan punten halen in M-SR en de Amstel. Verder zouden volgens PCS Kuurne en de Ronde nog op zijn programma staan.
Edward Theuns in interview: “Na de Omloop neem ik er normaal gezien nog Kuurne-Brussel-Kuurne bij en ook Dwars door Vlaanderen staat op mijn programma. Dit zijn ook de koersen waarin ik zelf mijn kans mag gaan. De andere koersen (E3, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix) zal ik waarschijnlijk in dienst moeten rijden van Stuyven en Degenkolb, zij staan in principe een trapje hoger. Al weet je natuurlijk niet of er iets te rapen valt. De selecties liggen ook nog niet 100% vast, dus ik ga me vanaf de Omloop proberen te tonen.”
'@Sunrider ik wil je niet aan het twijfelen brengen, maar met het nieuwe parkoers in de Amstel en snellere sprinters in M-SR zie ik weinig kansen voor
Colbrelli;) Colbrelli en Battaglin waren leuke renners bij Bardiani, waarbij Colbrelli wel wat meer stappen heeft gezet dan Battaglin, maar een echte topper
is het nog (net) niet, te wisselvallig. In principe zou hij in alle lastige finales met heuvels en oplopende finishstraten van de partij moeten zijn.
'@sunrider, dat is inderdaad het dilemma met het klassiekerspel. Het maakt veel uit waar hij top 5 / top 10 rijdt, als het in een categorie 1 klassieker is dan kan het voor de punten wel net weer interessant zijn, maar het blijft een te grote gok en er zijn andere renners die vermoedelijk beter zijn en daardoor
een streepje voor hebben.
'@sunrider ik twijfelde al genoeg.
Weet gewoon niet of theuns zijn geld waard gaat zijn, maar kan ook zomaar iemand zijn die heel veel punten gaat rapen.
Colbrelli verwacht ik toch zeker top 10 in MSR en AGR. verder inderdaad maar de vraag wat hij gaat laten zien.
Wellicht is die 10 miljoen aan beide niet besteed. Misschien kun je ze het beste beide in je team opnemen. Dat weten we achteraf.
Colbrelli in Sanremo.. ik weet het niet, want Bonifazio rijdt in dezelfde ploeg en dat is meer een outsider dan Colbrelli vind ik.
Daarentegen verwacht ik Colbrelli wel 100% in de Amstel. Volgens mij rijdt ie ook Brabantse Pijl en t zou m niets verbazen als ie ook Wevelgem (goed) rijdt. In Vlaanderen zie ik hem ook niet perse buiten de punten vallen..
Maar ik wil niemand aan het twijfelen brengen ;)
Van Keirsbulck, van leberghe, plankaert, bettiol, lobato.
Heb nu plankaert, maar ook 0.3 miljoen over. Om de een of andere reden voelt dat nooit zo goed. Ook zal plankaert toch vooral in dienst moeten rijden van Kristoff en misschien Martin.
Van lerberghe en van Keirsbulck zullen wel voor zichzelf mogen rijden verwacht ik.
Ik heb Cort al voor deze prijs regione
Ik had vorig jaar grote verwachtingen van Bystrøm, maar ben bang dat het hem niet gaat worden met deze man.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.