Zweeler 2017

1 2 ... 27 ... 82 83
LyndaLid

Haas is al bij het wielerjaarspel mijn joker, en bij het voorjaarsklassiekerspel ook :)

Ook misschien voor een leuke klassering in Sanremo straks, en zeker met het oog op de Amstel!

Laatst gewijzigd
Matisz

'@LL Het zou me niet verbazen als bij Haas onderhand het vet van de soep is. Maar hij mag me altijd verrassen, hij zit immers in de goede flow. Bij MSR wordt het eerder Boasson Hagen of Cavendish. Voor de Amstel een Top 10 maar zeker niet meer. Ik geef hem wel kans in de Brabantse Pijl als die op zijn programma staat.

LyndaLid

Ja voor winst zie ik hem nergens meedoen hoor, gaat me om "gratis" punten.

robotour

Gaat lekker zo - Sagan, Brambilla uitgevallen - Valverde ziek.

pirazzi

Geen etappe prijzen in Parijs - Nice, waarschijnlijk ook niet in de Tirreno dan. Wordt minder aantrekkelijk om met meer teams mee te doen zo.

Sunrider

'@ Matisz, duidelijk het vet van de soep. Deze uitslag doet een flink aantal lieden met een enorme score de hele top omgooien in de verschillende spellen.

Matisz

Eerste prijsje behaald dit seizoen elfde plaats strade bianchi 18,91 Euro.
Bij RTB spel op de vierde plaats geëindigd. Op het laatste Dumoulin eruit voor Uran. Heel zuur.

Wat het Voorjaarsklassiekerspel betreft als MSR niets wordt voor men drie teams, durf ik te stellen dat het over en uit is. Anderen van het forum zoals @LL zijn dan weer goed bezig.

Laatst gewijzigd
Noud89

'@Matisz

Ik heb hetzelfde. Met name Kristoff en Boonen zullen een vette inhaalslag moeten gaan maken. Ik acht dat niet zo heel waarschijnlijk eigenlijk.

Maar goed je weet het nooit.

Sunrider

'@ Matisz, gefeliciteerd, mijn resultaten zijn tot nu toe niet goed. Ik heb dit seizoen al wel geteld 1 euro teruggewonnen. :D

aardappeljager

Wielerflits 2 komt er aan.

Vooral dankzij Jasper met een mooie 3e plaats overall

Matisz

'@Sunrider bedankt. Het seizoen is nog heel lang om prijzen te winnen!
@Noud89 Het probleem bij mij is vooral dat mijn goedkopere renners tussen 1 miljoen en 9 miljoen vooralsnog niet scoren. En dat is nu wel van belang om een prijs te halen. Maar we wachten af tot MSR.

Inderdaad @aardappeljager Jasper scoort zeer goed!

Overigens in Parijs-Nice neemt echt iedereen dezelfde renners.

FaasjeWilkes

'@ Matisz Toch denk ik dat jouw 1e team nog lang niet weg is. Voor MSR, Vlaanderen en Roubaix heb je een zeer sterk team denk ik. En dat zijn wel de wedstrijden waar het om gaat. Met de verhoudingen zoals ze nu zijn zou ik heel graag Vanmarcke en Rowe in al m'n teams hebben gehad :). Ik heb in Harvest wel de juiste keuzes gemaakt met de goedkopere renners, maar heb m'n twijfels voor de monumenten. Ik heb in dat team op het laatste moment Vanmarcke-Bouhanni-Thwaites ingeruild voor Boonen-Colbrelli-Drucker. Dat gaat me behoorlijk wat punten kosten ben ik bang.

LyndaLid

Ik heb voor Sanremo Gaviria, de winnaar ;) Dat is toch alvast lekker. Maar geen Matthews ofzo, in een ander team dan weer wel. Zo staat mijn heuvelteam nu 360e ofzo, met ook Gaviria, Sagan, Matthews, Hagen, Colbrelli, etc. dat is voor Sanremo erg leuk.

Maar mijn beste team is denk ik toch gewoon die nu 4e staat. Met erg veel goede keuzes voor de kasseimannen, Wellens, en bijvoorbeeld nog Colbrelli van wie ik in een later stadium nog een pak punten verwacht. Daarnaast Gaviria, Magnuc Cort en Groenewegen, voor (1) Sanremo en Wevelgem of DdV ofzo.

Küng was, zoals ik jullie probeerde te vertellen (;)) ook een erg goede keus lijkt het. En Felline natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Bizziecle

Heb me dan ook maar eens aangemeld op de PN Sub. Speel af en toe mee mn de grote rondes

Matisz

'@Faasje Keuzes maken is altijd lastig maar jouw beste team is toch zeer competitief en je mag hopen op een zeer goed eindresultaat.
@LL Ben benieuwd naar Küng in Dwars door Vlaanderen en de monumenten. Voor Groenewegen mag Wevelgem dan weer niet te zwaar worden me dunkt. Maar ook jouw teams geven zeer goede vooruitzichten op een vet eindresultaat.

Overigens Matthews staat op cyclingfever op de startlijst van dwars door Vlaanderen als dat zo is waarom zou hij geen Wevelgem rijden. In Dwars door Vlaanderen kan je dit jaar ook veel punten scoren. Maar ik blijf erbij MSR wordt voor mij heel belangrijk. Laat ons vooral hopen dat onze teams geen pech of blessures kennen.

@Bizziecle welkom!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Overigens in Parijs-Nice neemt echt iedereen dezelfde renners.
Bijvoorbeeld met Harvest vergeleken heb ik Bonifazio en hij Gallopin en verder verschillen de posities op de wissellijst een beetje. Dat komt denk ik vooral door de percentages die bij de lijsten staan vooraf, dan ben je toch geneigd om renners met hoge percentages ook te kiezen.

aardappeljager

Ik vind die percentages ook beïnvloeden. Soms kies trekt het mij over de treep om een keuze te maken, maar soms ook juist niet. Door de percentages kun je ook zien met welke weinig gekozen renners je je kunt onderscheiden.

Uiteindelijk heb ik alleen met de AGR afgelopen jaar een prijsje gepakt (geld terug). Dus weet niet of het onderscheidende van mijn teams zijn vruchten afwerpt

Bizziecle

Had vorig jaar prijsjes in Giro,Vuelta en Eneco, ongeveer quitte gespeeld maar natuurlijk wel extra lol ☺

FaasjeWilkes

Percentages kunnen wel beeinvloeden, maar bij deze Parijs Nice is het denk ik vooral een combinatie van het deelnemersveld en het parcours. Met 4 sprints kan je moeilijk om mannen als Coquard, Degenkolb,Demare heen. Ik vond de RTB dan ook een stuk leuker om in te vullen. Heb de gok genomen om Kittel en Greipel daar niet te nemen, en Alaphillippe juist wel. Wat Kittel betreft bijvoorbeeld, die heeft ooit 1 keer een etappe gewonnen in Parijs Nice, en verder nooit wat gepresteerd. Stel dat hij morgen wint, dan nog zal hij in 1 van die andere etappe's moeten scoren om rendabel te zijn. Als hij er vandaag bij zit dan kan ik m'n teams weggooien, maar het is in ieder geval de gok waard gezien die percentages.

In de Tirreno zullen de teams wel wat meer verschillen met meer diversiteit in het parcours.

JapieJapo

Wordt het vandaag wel een klassieke sprint met 1 km a 5% op 2 km van de aankomst? Ik hoop en denk dat ze voor Alaphilippe gaan bij QuickStep.

pirazzi

De puntentelling van etappe 1 zal nog wel aangepast worden nu Bardet NQ is?

LyndaLid

De Tirreno is een leuk rondje dit jaar voor een spelletje Zweeler! Veel keuzes te maken, met een niet zo standaard parcours!

Matisz

'@LL interesse voor een subleague?

Noud89

Ik heb net een team gemaakt, wil wel meedoen in de subleague

Edjahh

Ik maak ook een team voor Tirreno ook wel interesse in een subleague :)

1 2 ... 27 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.