Zweeler 2017

1 2 ... 26 ... 82 83
Matisz

Ik heb dit seizoen echt geen topgevoel bij mijn voorjaarsklassieker teams. Alles ligt nog open maar ik heb het gevoel dat in elk van mijn drie teams er iets schort. Ik weet het niet hoewel ik hoop op het beste uiteraard en alles moet eigenlijk nog beginnen :D.

Interesse voor een subleague in Parijs-Nice??

aardappeljager

Ik speel geen parijs nice

Sunrider

'@Matisz, ik zie wel een uitdaging in Parijs - Nice, Subleague wachtwoord = WFPNice.

Laatst gewijzigd
Bertsu

Ben erg benieuwd naar Cort, kan volgens mij bijna alles (en was bij Zweeler maar 2 miljoen).
En hoop dat Uran goed gaat scoren in de heuvelklassiekers.
Meestal maak ik trouwens ook maar 1 of 2 teams.
Wil ook best meedoen in PN.

Matisz

'@sunrider
In P-N neemt blijkbaar bijna iedereen dezelfde renners.

Edjahh

Als er nog ruimte is zal,ik proberen ook nog een team of 2 proberen te bouwen voor PN.

Sunrider

Ja @Matisz, viel mij ook op. Maar er zijn meer kanshebbers dan diegene die nu zo hoog scoren, keuze genoeg. Ook de juiste 5 reserves kiezen kan het verschil weer gaan maken zoals jij natuurlijk weet, mogelijk verlaten er wel een paar sprinters voortijdig de wedstrijd.

Laatst gewijzigd
robotour

'@sunrider bij Parijs-Nice is het weer de vraag wie heeft er een doel van gemaakt en wie ziet het als een training. Verder gaat natuurlijk ook het weer weer
meespelen - kou - regen - wind - sneeuw ....

Sunrider

'@robotour, P-N is een hoger ingeschaalde, 2UWT wedstrijd, ik denk dat iedereen hier de punten wil pakken. Kijk maar naar de eindstand en rit uitslagen van vorig jaar. Hetzelfde geldt voor de Tirreno trouwens.

Matisz

'@sunrider
Inderdaad maar te veel speling heb je niet me dunkt aangezien de meest gekozen renners ook degene zijn die je zou nemen. Maar een gokje van een renner of twee à drie moet voldoende zijn.

Laatste man

Met m'n voorjaarsteam afgeweken van mijn plan. Wilde er maar 2, toch laatste ochtend nog 2 bijgemaakt. Team 4 was wel uiteindelijk een team waar ik erg tevreden mee was. Maar had liever 1 of 2 teams minder gehad. Voorjaarskoersen zijn zo gevoelig voor valpartijen e.d.

Sunrider

'@ Laatste man, dat laatste argument was voor mij juist de reden om 4 teams te maken.

Hoe meer ik het parcours van Paris - Nice bekijk des te minder zie ik massasprints. Ontsnappingen zijn ook zeker niet kansloos.

Bekke

Spijtig dat Rui Costa de Strade Bianche toch niet rijdt. Ik had er in mijn voorbereiding geen rekening mee gehouden, maar hij stond aanvankelijk wel op de startlijst. Hij had daar serieuze punten kunnen scoren voor mijn voorjaarsklassiekers.
Slagter had ik wél ingecalculeerd en start ook niet.

LyndaLid

Morgen toch wel de race waar ik het meeste van baal dat ik hem niet kan zien..

Maar met mijn beste team (13e) sta ik wel met een leuk hoopje renners aan de start:

Sagan
Van Avermaet
Benoot
Stuyven
Vanmarcke
Felline
Wellens (de reden dat ik hem overal speel)
Nathan Haas (!)

Geen Uran en Rosa in dit team. Uran wel in veel andere, maar met Haas en Wellens denk ik dat ik twee hele leuke jokers heb.

Noud89

Mijn mannen voor morgen:

Team 1 (Geen extreme verwachting van wat betreft een inhaalrace hier, zal wel wat plaatsen stijgen):
Sagan
Van Avermaet
Vanmarcke
Trentin
Felline
Uran
Rosa
Reichenbach
Sinkeldam

Team 2:(Mits van Avermaet niet wint verwacht ik hier wel veel van met Hermans, Uran, Rosa en Haas toch wel veel extra jokers)
Sagan
Vanmarcke
Benoot
Stuyven
Trentin
Felline
Hermans
Uran
Rosa
Haas
Sinkeldam

Team 3: (Mijn MSR team dus dit team zal over 2 weken een inhaalslag moeten maken)
Sagan
Trentin
Felline
Uran
Sinkeldam

Team 4: (Mijn team zonder Sagan en van Avermaet, dus die kan ik eigenlijk sowieso al afschrijven)
Benoot
Vanmarcke
Stuyven
Boasson Hagen
Trentin
Felline
Uran
Rosa
Haas

Edjahh

Ploegske gemaakt voor Parijs - Nice en me ook aangemeld voor de subleague, daar kunnen nog wel wat WF'ers bij :)

Sunrider

'@ Edjahh, Prima, we zijn nu met 5 er zijn vast nog wel liefhebbers. Wachtwoord = WFPNice

Edjahh

Met oog op Strade:

Zoals je ziet een aardig lijstje wat meedoet van mijn beste team in Strade, verwacht wat plekjes te klimmen :)

Mijn beste team (team 2):

Sagan, Peter
Avermaet, Greg Van
Vanmarcke, Sep
Benoot, Tiesj
Stuyven, Jasper
Felline, Fabio
Hermans, Ben
Rosa, Diego
Maes, Nikolas
Restrepo, Jhonatan
Politt, Nils

Sunrider

Valverde start niet in Parijs - Nice.

Edjahh

'@Sunrider thx, direct even m'n team omgegooid :)

pirazzi

Nathan Haas kan een donker paard zijn voor Strade Bianche.

Bekke

Ik dacht hetzelfde over Haas. Maar iedereen dacht dat blijkbaar. Dus daar ga je het verschil niet meer mee maken.

Noud89

Haas is maar in 3% van de teams gekozen...

pirazzi

Misschien wel bij het voorjaarsklassiekersspel, daar is Haas met 3% (57x) de 101ste meest gekozen renner. In het Strade Bianche spel wel iets meer (7%), 22x, plek 42 tot nu toe.

Bekke

Hij is laat toegevoegd aan de startlijst, dus misschien dat hij nog meer gekozen wordt.
Ik hoop in ieder geval dat er hier niemand mee leest die op de Gouden Klassiekers in België speelt ;)

1 2 ... 26 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.