Zweeler 2017

1 2 ... 29 ... 82 83
LyndaLid

'@ jasper

Volgens mij ben je in het RtB spel op weg naar een ticket in Parijs-Nice! Het kan in ieder geval. Ik was ook op weg, maar denk dat Ion Izagirre me de das om gaat doen... niet eens Henao en Yates, die hebben minder mensen. Mijn hoop rust nog op Pantano en Kangert, die ik speciaal erin heb gestopt voor de vluchten in de laatste twee etappes.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Een ticket zou echt heel mooi zijn. Wordt wel lastig denk ik, het kan alleen lukken als mannen als Herrada, Lutsenko en Calmejane gaan scoren in de vluchten dit weekend. Ik hoop dan vooral op de etappe van morgen. Jij hebt zeker ook nog kans trouwens. Zakarin gaat vandaag beter scoren dan gisteren, die muurtjes zijn niks voor hem. En je hebt de pech dat De la Cruz wordt ingezet om te werken. Maar Kangert en Pantano zaten gisteren niet ver, zou me niet verbazen als die nog gaan scoren vandaag of morgen.

LyndaLid

Ja Zakarin kan nog lekker zijn, en ik reken op Pantano naar nice. Die heeft natuurlijk een lekkere sprint in de benen, en daar blijven vaak wel vluchters voorop, of in de buurt.

Alaphilippe heeft ook niet iedereen viel me op, maar dat is ook meer voor naar Nice interessant.

Maar het grote probleem is voor mij dat ik sowieso de winnaar een puntentrui fout heb. Ik heb niet naar de anderen gekeken, maar dat kan zomaar die topplek kosten..

Edit: oh puntentrui levert sowieso niks op zie ik. Jarko 3 gaat iig winnen denk ik, met Porte, Zakarin, Alaphilippe, Ion Izagirre, Daniel Martin en Barguil. Tenzij dus inderdaad de vluchters heersen deze twee etappes. Spannend! :)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Winnaar puntenklassement is toch 10 punten. Als dat Démare wordt krijgen 14 teams 10 punten erbij.

LyndaLid

Niet in het RtB spel Pirazzi

pirazzi

Aha ging het over RtB ...
Démare zal geen puntentrui winnen in Parijs Nice dus andere kanshebbers zijn nu Alaphilippe en Degenkolb, resp. 6 en 40 keer gekozen.

Noud89

Krijg je de vervanger van Aru vandaag al?

pirazzi

Ja, hij is immers voor de start van de etappe uitgevallen. Tenzij iemand Aru als wissel heeft staan.

LyndaLid

Oei, het is nog niet bekendgemaakt, maar volgens mij strand ik wederom héél erg kort voor een ticket... Ik gok 4e of 5e... Dat was ik geloof ik in Down Under ook al haha, hoop houden (zoals elk jaar)!

Shit: zevende dus.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Matisz gefeliciteerd met plaats 85 in het Parijs - Nice spel, € 5,57!

FaasjeWilkes

Zonde LyndaLid. Ik wist een beetje wie je in je team had, ik dacht dat je m had. Maar Contador doet je de das om.

LyndaLid

Ja jammer, maar dat ticket komt ook dit jaar wel weer! Zijn de leukste spelletjes vind ik, ook door de groepenverdeling waardoor je meer keuzes moet maken. De Tirreno valt me overigens vies tegen qua resultaat, maar heb het idee daar ook enorm veel mensen meespelen ofzo. Verder gaat het dit jaar lekker, speel nog weinig maar behalve de jaarspellen altijd dichtbij en in Down Under zelfs al raak.

Nu gaan wij twee strijden voor het geld in het voorjaarsklassiekersspel ;)

Matisz

'@Pirazzi bedankt! Een miniprijsje maar toch mooi meegenomen.
@LL dat ticket komt zeker in jouw bezit

En nu op naar de voorjaarsklassiekers …

Laatst gewijzigd
Sunrider

'@ Matisz, gefeliciteerd, al is het een mini prijsje. Zweeler lijkt de de staatsloterij wel, meer prijzen maar wel kleiner. Trouwens er is maar 1 ding zeker, niets is zeker. :D Op de voorlaatste dag stond ik nog 12e in de RtB, helaas had ik de verkeerde outsiders in mijn team. De voorjaarsklassiekers gaan eigenlijk nu pas beginnen. Succes allemaal.

Noud89

Iets meer gezakt dan ik had gehoopt vandaag, het niet nemen van Roglic is toch wel zonde. Wel mijn eerste prijsje van het jaar te pakken.

Voor mij is het na de T-A ook altijd het eerste moment om de balans in de jaarspellen op te maken. Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan het jaarspel met categorieën, en dat gaat nog niet bepaald goed. Ik vrees dat ik daar al een heel eind ben uitgeschakeld voor de prijzen als ik het zo bekijk. Op zich toch gek want als ik naar mijn teams kijk dan ben ik nog steeds helemaal niet echt ontevreden over de keuzes die ik heb gemaakt.

Qua budgetspel ben ik wel heel tevreden. Daar staat mijn eerste team nu al 82ste en dat had ik met Froome in mijn team totaal niet verwacht natuurlijk aangezien die pas volgende week aan zijn WT-seizoen gaat beginnen. Met Sagan, Gaviria en Colbrelli in dat team verwacht ik het ook in MSR niet heel slecht te doen. Mijn andere team staat daar met 375 wel wat lager dan ik had verwacht, maar daar heb ik met Froome en Valverde zelfs twee hele dure renners die nog in gang moeten schieten.

robotour

Het rondewerk gaat mij nog niet goed af. Het is ook het eerste jaar dat ik vanaf het begin aan meedoe met de jaarspellen. Tot nu toe is dat ronduit teleurstellend. Al lijkt er in een team nog wat leven in te zitten, vandaag ongeveer 200 plaatsen gestegen, maar nog heel heel ver weg van de top 100.

Het voorspellen van dagetappes gaat mij toch een stuk beter af. Zo nu en dan levert dat toch kleine plusjes op. Dit houdt het plezier erin en de moraal hoog:)

aardappeljager

Ik sta in mijn totale zweeler carrière onderaan de streep toch in de min, maar dat mag de pret niet drukken.

Voorlopig nog gecompenseerd door een gratis wielerrevue abonnement dankzij het winnen van de vuelta bij cyclingmaster

drikkes

Allé in de Tirreno toch mijn eerste prijsje van het jaar gepakt, al was het maar 6 €, anderzijds met zowel de tijdrit, gele trui als puntentrui verkeerd ben ik best tevreden.

Sunrider

Toch leuk @ drikkes, en mogelijk volgende prijs beter. Mijn geluk is ook ver te zoeken alhoewel ik in de jaarspellen wel goed meedraai. De Milan-San Remo RtB doe ik aan mee, verder niet. Ik laat de 15 + 5 spellen voor wat het is, altijd al het minst leuk gevonden en het is gewoon mijn ding niet. Nu ik zo een tijdje meespeel vind ik het beschikbaar maken van zoveel informatie op Zweeler nog steeds minder.

Laatst gewijzigd
PaulSchoonakker

Jaarteams heb ik nog niet veel succes mee ook. In de budgetteams raakt iedereen ziek of is slecht in vorm of word uit koers gezet (Nibali, Bardet, A. Yates, König, Holst Enger, Vanmarcke).

Dankzij die waaierritten in P-N en het vertekende klassement in Abu Dhabi door die surplace ook in mijn "rondes" team in reguliere jaarspel icm bovengenoemde renners weinig succes gehad.

Uiteindelijk toch blij dat 1 v/d 2 budgetteams Sagan heeft. Geen idee of hij uiteindelijk de 50 mil waard is, maar je hebt vaak wat om te juichen als je de koers ziet of uitslagen bekijkt met je Zweeler-bril (wat helaas bijna vanzelf gaat).

Bizar ook dat Liher23 echt 3 teams in top 10 heeft. Heeft zijn vaste renners zeer goed gekozen!

Laatst gewijzigd
aardappeljager

'@sunrider wat bedoel je met het beschikbaar maken van zoveel informatie?

Ik ga in MSR ook maar weer eens een poging wagen op een klein prijsje

drikkes

Voor diegene die meedoen met het gewone spel in Catalunya
subleauge Wielerflits --> paswoord Wielerflits

Bedankt Sunrider, beter inderdaad iets als niets.

Bizziecle

Voor Catalonië zal ik ook weer een teampje maken. PN werd dus niks zonder Alaphilippe , zo ziek was hij blijkbaar niet

Noud89

Mijn derde team moet vandaag van plek 1500 naar de top 100 gaan stijgen haha.

Met Sagan, Kristoff, Degenkolb, Demare, Matthews, Colbrelli, Gaviria, Trentin, Felline, Swift en Cort heb ik in ieder geval alle ballen op MSR gezet in dat team.

Maar eigenlijk verwacht ik weinig meer van alle vier mijn teams. :P

aardappeljager

Dat is een mooi rijtje voor vandaag noud

1 2 ... 29 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.