Zweeler 2017

1 2 ... 30 ... 82 83
HF2013

Ik speel nergens Kwiat... alle teampjes na 2 Italiaanse koersen op grote achterstand.

Noud89

Ik ook nergens. Zou grappig zijn als je de historie van je teamveranderingen kon zien. In het begin had ik Kwiat en Alaphilippe in ieder team gespeeld volgens mij. Dankzij die wijziging van de AGR heb ik vervolgens al mijn heuvelrenners er uit gehaald. Dat kost me nu dus 28 euro. :P

Edjahh

Kijk aan! Mooie jump gemaakt met m´n eerste team naar de 5e plek in het AK van de voorjaarsklassiekers :)

LyndaLid

Sta nu met mn team vol met heuvelrenners 11e :) Het team dat 4e stond, staat nu ergens in de 60, maar dat vind ik eigenlijk beter dan verwacht. Probleem daar is dat ik voor de heuvelklassiekers Kwiat en Alaphilippe mis. Daarentegen voor de kasseien volgeladen.

Twee teams met een zeer goede uitgangspositie, ik ben er blij mee!

Bekke

Ik ging uit van een coëfficiënt van 15 die nodig was om in mijn ploegen te geraken (in het voorjaarsklassiekersspel)

Na Milaan-San Remo zijn dit de beste renners (per waardecategorie)

Boven de 20 miljoen:
1. Peter Sagan - 6,75
2. Greg van Avermaet - 6,18
3. Sep Vanmarcke - 3,10
4. Alexander Kristoff - 2,94
5. John Degenkolb - 2,28

Tussen 10 en 20 miljoen:
1. Michal Kwiatkowski - 20,33
2. Luke Rowe -7,08
3. Julian Alaphilippe - 6,67
4. Jasper Stuyven - 6,35
5. Arnaud Démare - 6,01

Tussen 5 en 10 miljoen:
1. Fabio Felline - 14,62
2. Tim Wellens - 14,10
3. Matteo Trentin - 10,32
4. Oliver Naesen - 8,70
5. Fernando Gaviria - 8,54

Tussen 2 en 5 miljoen:
1. Magnus Cort - 21,90
2. Tom Dumoulin - 20,83
3. Thibaut Pinot - 14,29
4. Oscar Gatto - 12,77
5. Elia Viviani - 11,84

Onder de 2 miljoen:
1. Luke Durbridge - 35,63
2. Chris Juul-Jensen - 33,33
3. Francesco Gavazzi - 18,33
4. Quentin Jaurégui - 18,00
5. Frederik Backaert - 16,67

Bij de meer prijselijke renners neemt Kwiatkowski al een monstervoorsprong...

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Ik ben ook tevreden. 3 teams in top 200. Ook goed om te zien dat Boonen in orde lijkt, die gaat belangrijk worden voor me. En mn joker Lutsenko lijkt ook in goede doen. Ben echt benieuwd wat die kan in de Vlaamse koersen.

Schitterende finale trouwens!

LyndaLid

Ik heb ook Lutsenko in mn beste team, kan idd nog leuk worden!

Voor de kasseien heb ik daar relatief weinig, met Sagan, Avermaet, Benoot, Boom en nog wat kleine spelers. Maar voor de Amstel en daarna zit ik lekker met die jongens, Kwiatkowski, Alaphilippe, Matthews, Colbrelli, Wellens, Felline, Uran, Lutsenko, Boasson Hagen, Haas en Bettiol!

aardappeljager

Ik kan wel inpakken nu. Gezakt naar 800-900

pirazzi

Dat is ook een beetje het risico om met 1 team te spelen aardappeljager, zoals je op 26 februari 2017 om 10:04 schreef. Achteraf ben ik zelf wel blij dat ik een team heb zonder Degenkolb en Vanmarcke maar wel met Alaphilippe en Kwiatkowski en uiteraard ook P. Sagan. Dat had ik waarschijnlijk niet gehad als ik maar met 1 team had gespeeld.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Ik weet dat dat het risico is pirazzi. Ga het volgend jaar heroverwegen

Edjahh

Last minute team gemaakt voor Catalunya. Heb wel het idee dat veel mensen exact dezelfde namen zal spelen hier. Wissels zullen het verschil wel maken. Speelt er iemand meer dan 1 sprinter?

Noud89

Ligt eraan wie je als sprinter ziet. Ik heb op het moment wel Bouhanni, Impey en Vichot staan. Die laatste vervang ik misschien wel door Cimolai.

Edjahh

Heb alleen Bouhanni momenteel, twijfel nog over Sbaragli ipv een klassement/klimmer...

Filipo

Twijfel om überhaupt sprinters mee te nemen. Denk dat bijna alle ritten naar vluchters of klassementsrenners gaan.

Edjahh

Mijn enige ploeg (Naast 2 RtB ploegjes voor Catalunya)

Basis opstelling
1 Bardet, Romain
2 Bouhanni, Nacer
3 Contador, Alberto
4 Froome, Chris
5 Fuglsang, Jakob
6 Gonçalves, José
7 Impey, Daryl
8 Martin, Daniel
9 Mollema, Bauke
10 Pantano, Jarlinson
11 Sbaragli, Kristian
12 Thomas, Geraint
13 Valverde, Alejandro
14 Yates, Adam
15 Zakarin, Ilnur

Wissels
1 Majka, Rafał
2 Meintjes, Louis
3 Hermans, Ben
4 Valls, Rafael
5 Brambilla, Gianluca

Zoals ik vluchtig even heb gekeken veel gelijke teams, in de wissels nog wel wat variatie. Sbaragli hopelijk vandaag ;)

Matisz

Met Catalonië speelde ik niet mee maar ik heb een subleague aangemaakt voor het Fantasy Cobblestones spel. Wachtwoord: WF2017.

Ikzelf ga opnieuw voor de eerste plaats maar die kans is uiteraard zeer klein :D. Het plezier primeert ik heb zaterdag een mooie wedstrijd gezien en ik hoop van de komende koersen hetzelfde.

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@Matisz ik zal me aanmelden. :)

Matisz

'@Edjahh Fijn!

robotour

'@edjahh Ik heb 2 teams.
In team 1 heb ik brambilla, hermans, falls in mijn basisopstelling. mollema, froome en d. martin staan in de wissel. Verder gokken op Haas, Gasparotto, Vichot en Vuillermoz. Joker is Hector Saez. Geen Bouhanni, Bardet, Fuglsang, Pantano en Sbragali. In de wissel verder nog G. Bennet en Atapuma t.o.v Majka en Meintjes.

In team 2 in de basisopstelling Atapuma, Bookwalter, Debesay, Gasparotto, Mccarthy. Geen Mollema en Sbragali.
Hierbij wel Contador, Thomas, Zakarin, Yates op de bank zitten.

Zal inderdaad afhangen of er vluchtersgroepen weg gaan blijven en wie van de beoogde toppers het beste voor de dag gaan komen.

Edjahh

'@robotour Brambilla ben ik erg benieuwd na, was ten val gekomen toch onlangs? Hoe goed kan die alweer zijn?

Bouhanni zekerheidje voor die ene sprintetappe lijkt me.

Toch wel wat verrassende namen in je ploegen, ik zie Bookwalter en Debesay geen punten pakken of het moet vanuit de vlucht zijn.

Wellicht speel ik ook wat te safe als het daar op aankomt.

robotour

'@edjahh voor de sprint hoop ik op Bookwalter en Debesay. Volgens mij is het vandaag een oplopende aankomst. Brambilla is inderdaad een gok.
Er zijn zoveel keuzes en afwegingen te maken. Ook wat betreft Bouhanni gaat hij vandaag scoren en dan later in de week afstappen, zodat je van je wissels gebruik kan maken of rijdt het rondje anoniem uit om koershardheid op te doen.

Noud89

Maar goed dat ik de wissel nog heb doorgevoerd en Cimolai heb genomen. Met 3 sprinters (Bouhanni, Cimolai, Impey) is dit in ieder geval de beste start die ik me kon wensen. ;)

Noud89

1 Bardet, Romain
2 Bouhanni, Nacer
3 Brambilla, Gianluca
4 Cimolai, Davide
5 Contador, Alberto
6 Froome, Chris
7 Fuglsang, Jakob
8 Hermans, Ben
9 Impey, Daryl
10 Martin, Daniel
11 Pantano, Jarlinson
12 Thomas, Geraint
13 Valverde, Alejandro
14 Yates, Adam
15 Zakarin, Ilnur

Substitutes

1 Majka, Rafał
2 Landa, Mikel
3 Mollema, Bauke
4 Vichot, Arthur
5 Meintjes, Louis

Mijn team trouwens

Edjahh

Onze teams lijken enorm op elkaar Noud. Cimolai vooralsnog de betere keuze ten opzichte van Sbaragli.

Bekke

Ik heb mij ook aangemeld bij de subleague voor de cobblestones.

1 2 ... 30 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.