Benieuw naar DdV! Met mijn heuvelteam dat 11e staat kom ik daar toch wel met wat leuke jongens aan de start:
Gaviria, Matthews, Colbrelli, Groenewegen, Felline, Benoot, Boom, Küng, Lutsenko en Bettiol. Ik verwacht vooral veel van die eerste drie sprinters die iets goed willen maken na Sanremo, en van Küng.
Ik heb nu twee teams in de top20 :) Daar moet toch iets leuks uit kunnen rollen!
Eentje gaat er wat zakken met de komende wedstrijden, omdat er relatief veel heuvelrenners inzitten, maar staat dus nu al boven verwachting hoog!
De andere kan nog weleens wat verder stijgen, maar mist dan wel weer Alaphilippe en Kwiatkowski..
Lekker Lyndalid! En ook Edjah doet het goed.
Ik heb op korte termijn uitschieters van Demare en Kristoff nodig om nog enigszins kans te maken op een prijsje. Verder begin ik onderhand een haat-haat verhouding te krijgen met Kwiatkowski. Iedere keer als ik hem opstel kwakkelt ie met van alles en nogwat, iedere keer als ik hem niet opstel...nouja jullie raden het al;) Overigens wel leuk om te vermelden dat mijn 1 miljoen renner Vantomme gisteren 13de is geworden.
Ik kijk eigenlijk al uit naar de Giro. Ik heb er namelijk een 7de plek in het algemeen klassement van het budgetspel te verdedigen.
Ik ben vooral erg blij met de heuvelmannen uit mijn "heuvel"team die het tot nu toe allemaal goed doen!
Dat Alaphilippe en Kwiatkowski het goed zouden gaan doen was te verwachten, maar nu al zó veel punten... Dat zet een hele hoop teams die bijna alleen maar met kasseinrenners gestart zijn eigenlijk al buitenspel. Waaronder misschien zelfs wel mijn team dat nu nota bene 19e staat.
In het team dat nu 9e staat, het heuvelteam dus, heeft Lutsenko ook nu al getoond dat ie zijn bedrag meer dan waard is. Wellens ook , en zijn koers(en) komen deels nog. Felline gaat ook nog een hoop extra scoren, ook in de Amstel denk ik. Dan heb ik nog Matthews, Colbrelli en Hagen voor die koers, en Uran en Haas komen er ook nog bij...
Als je dan Sagan en Van Avermaet hebt zit je voor de meeste punten in de kasseinkoersen al goed, alleen van Boom moet nog een stuk meer komen!
Jokertje Lutsenko heeft het gisteren mooi waargemaakt. Ik hoop dat hij nog meer gaat scoren de komende weken, maar hij is zn budget nu al waard. Nu 2 keer top 15, 3 keer top 100. Leuk om verschillende opties te hebben. In 2 van de 3 heb ik Boonen. Ik hoop dat hij gaat knallen, maar vrees er een beetje voor. Qua heuvelaars heb ik helaas nergens de combi Kwiat-Alaphilippe. Ben daarom wel een beetje jaloers op je Hugel team LL, dat ziet er erg goed uit. Maar we zullen het zien, ik ga me nu maar is verdiepen in de fantasy cobblestones ☺
Mijn voorjaarsploeg gaat ten onder aan Coquard en aan Haussler, in elke koers wordt die laatste van de startlijst geschrapt.
Iemand daar iets over opgevangen?
Ik sta nu op plaats 567 te klooien maar had wel een mooie 27ste plaats in DDV --> daar moet ik me dan aan optrekken.
voor de klim klassiekers reken ik op:
Felline - Gilbert (maar beide zijn eigenlijk nu al aan het scoren) - Poels (zit al in de lappenmand) - Hermans & Fuglsang.
kortom, dat komt op het eerste zicht niet meer goed!
Zijn er nog meer mensen die de Panne spelen?
Ik met één teampje! :)
1 Bennett, Sam
2 Brändle, Matthias
3 Debusschere, Jens
4 Durbridge, Luke
5 Gilbert, Philippe
6 Jans, Roy
7 Keirsbulck, Guillaume Van
8 Keukeleire, Jens
9 Kittel, Marcel
10 Kristoff, Alexander
11 McLay, Dan
12 Modolo, Sacha
13 Pedersen, Mads
14 Petit, Adrien
15 Theuns, Edward
Wissels
1 Blythe, Adam
2 Halvorsen, Kristoffer
3 Chavanel, Sylvain
4 Gallopin, Tony
5 Würtz Schmidt, Mads
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.