Zweeler 2017

1 2 ... 31 ... 82 83
aardappeljager

Ik doe ook mee met cobbles

LyndaLid

Benieuw naar DdV! Met mijn heuvelteam dat 11e staat kom ik daar toch wel met wat leuke jongens aan de start:

Gaviria, Matthews, Colbrelli, Groenewegen, Felline, Benoot, Boom, Küng, Lutsenko en Bettiol. Ik verwacht vooral veel van die eerste drie sprinters die iets goed willen maken na Sanremo, en van Küng.

drikkes

mijn team voor catalunya
==> zoals steeds in mijn geval, met een paar andere namen:
Bouhanni
Impey
Gasparotto
Valverde
Bardet
Bennett
Contador
Dennis
Froome
Haas
Martin
Mollema
Rosa
Yates
Zakarin

wissels
Brambilla
Fulgsang
Bilbao
Hermans
Prades

drikkes

voor de fantasy cobbels doe ik natuurlijk ook mee - als is het maar om mijn crap voorjaarsploeg te kunnen vergeten :-).

LyndaLid

Ik heb nu twee teams in de top20 :) Daar moet toch iets leuks uit kunnen rollen!

Eentje gaat er wat zakken met de komende wedstrijden, omdat er relatief veel heuvelrenners inzitten, maar staat dus nu al boven verwachting hoog!

De andere kan nog weleens wat verder stijgen, maar mist dan wel weer Alaphilippe en Kwiatkowski..

Noud89

Mijn teams doen het alle vier zo beroerd als het maar kan. Ik heb het nog nooit zo slecht gedaan als nu voor mijn gevoel.

Edjahh

'@LyndaLid ik klaag ook niet. Sta met twee teams er ook mooi voor :)

Hoop vooral dat Kristoff een beetje gaat scoren die missen veel mensen die hoog geklasseerd staan.

Bassieb

Lekker Lyndalid! En ook Edjah doet het goed.

Ik heb op korte termijn uitschieters van Demare en Kristoff nodig om nog enigszins kans te maken op een prijsje. Verder begin ik onderhand een haat-haat verhouding te krijgen met Kwiatkowski. Iedere keer als ik hem opstel kwakkelt ie met van alles en nogwat, iedere keer als ik hem niet opstel...nouja jullie raden het al;) Overigens wel leuk om te vermelden dat mijn 1 miljoen renner Vantomme gisteren 13de is geworden.

Ik kijk eigenlijk al uit naar de Giro. Ik heb er namelijk een 7de plek in het algemeen klassement van het budgetspel te verdedigen.

LyndaLid

Ik ben vooral erg blij met de heuvelmannen uit mijn "heuvel"team die het tot nu toe allemaal goed doen!

Dat Alaphilippe en Kwiatkowski het goed zouden gaan doen was te verwachten, maar nu al zó veel punten... Dat zet een hele hoop teams die bijna alleen maar met kasseinrenners gestart zijn eigenlijk al buitenspel. Waaronder misschien zelfs wel mijn team dat nu nota bene 19e staat.

In het team dat nu 9e staat, het heuvelteam dus, heeft Lutsenko ook nu al getoond dat ie zijn bedrag meer dan waard is. Wellens ook , en zijn koers(en) komen deels nog. Felline gaat ook nog een hoop extra scoren, ook in de Amstel denk ik. Dan heb ik nog Matthews, Colbrelli en Hagen voor die koers, en Uran en Haas komen er ook nog bij...

Als je dan Sagan en Van Avermaet hebt zit je voor de meeste punten in de kasseinkoersen al goed, alleen van Boom moet nog een stuk meer komen!

Matisz

'@LL
Inderdaad een mooie prijs moet en zal er naar alle waarschijnlijkheid zeker inzitten. Ik heb nog twee teams die iets kunnen verwezenlijken maar excelleren als afgelopen seizoen zal echter niet meer haalbaar zijn.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Jokertje Lutsenko heeft het gisteren mooi waargemaakt. Ik hoop dat hij nog meer gaat scoren de komende weken, maar hij is zn budget nu al waard. Nu 2 keer top 15, 3 keer top 100. Leuk om verschillende opties te hebben. In 2 van de 3 heb ik Boonen. Ik hoop dat hij gaat knallen, maar vrees er een beetje voor. Qua heuvelaars heb ik helaas nergens de combi Kwiat-Alaphilippe. Ben daarom wel een beetje jaloers op je Hugel team LL, dat ziet er erg goed uit. Maar we zullen het zien, ik ga me nu maar is verdiepen in de fantasy cobblestones ☺

drikkes

Mijn voorjaarsploeg gaat ten onder aan Coquard en aan Haussler, in elke koers wordt die laatste van de startlijst geschrapt.

Iemand daar iets over opgevangen?

Ik sta nu op plaats 567 te klooien maar had wel een mooie 27ste plaats in DDV --> daar moet ik me dan aan optrekken.
voor de klim klassiekers reken ik op:
Felline - Gilbert (maar beide zijn eigenlijk nu al aan het scoren) - Poels (zit al in de lappenmand) - Hermans & Fuglsang.
kortom, dat komt op het eerste zicht niet meer goed!

Piti18

'@drikkes:

Ja, toevallig iets van Barbie vernomen >> http://www.wielerflits.nl/nieuws/244090/knieblessure-houdt-haussler-nog-langer-aan-de-kant.html

drikkes

wow, bedankt Piti!

jammer maar helaas voor Heinie!

Matisz

Mijn joker Gallopin reeds gevallen. Mijn Cobble teams worden al niets. Typisch als het in het voorjaar slecht gaat blijft dat zo tot LbL.

aardappeljager

Zo groot is de achterstand nog niet bij cobbles matisz

Noud89

Dat die Landa niet ff voor de rit uit stapt, dan had ik nu de punten van Vichot erbij gehad. ;)

aardappeljager

Hup Jens

Edjahh

Klein prijsje gepakt in Catalonië.

Voorjaarsklassiekers lijken we wat weg te zakken. Zonde dat Kristoff lek reed op een belangrijk moment vandaag.

aardappeljager

Lekker bezig Jasper

Matisz

Aardappeljager is sterk bezig in de Cobbles

aardappeljager

Merci Matisz. Kijken of ik dit vol kan houden. Heb geen Boonen, Kristoff en Degenkolb

Begin me langzaamaan wel af te vragen waarom ik Benoot toch elke keer speel. Wordt tijd dat hij eens wat gaat scoren

Laatst gewijzigd
Edjahh

Zijn er nog meer mensen die de Panne spelen?

Ik met één teampje! :)

1 Bennett, Sam
2 Brändle, Matthias
3 Debusschere, Jens
4 Durbridge, Luke
5 Gilbert, Philippe
6 Jans, Roy
7 Keirsbulck, Guillaume Van
8 Keukeleire, Jens
9 Kittel, Marcel
10 Kristoff, Alexander
11 McLay, Dan
12 Modolo, Sacha
13 Pedersen, Mads
14 Petit, Adrien
15 Theuns, Edward
Wissels
1 Blythe, Adam
2 Halvorsen, Kristoffer
3 Chavanel, Sylvain
4 Gallopin, Tony
5 Würtz Schmidt, Mads

Edjahh

Goed begin in de panne. 10e stek in het AK :)

Matisz

'@Edjahh
Mooi! Ikzelf op plaats 53 met 10 punten achter op jouw team.

1 2 ... 31 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.