Zweeler 2017

1 2 ... 36 ... 82 83
Bekke

Inderdaad, méér dan de anderen hé, maar die hebben Valverde niet...

Ik zie het niet als ijdele hoop hoor, ik denk oprecht dat ik nog een goede kans maak op een prijsje.

Matisz

Man wat een slechte score behaal ik in de Pais Vasco momenteel. Op de laatste dag mijn team volledig omgegooid. Ulissi, Restrepo, Kwiatkowski er allemaal uit. Was niet mijn beste zet ooit. Maar kom er zijn ergere dingen in het leven :D.

@Bekke Ik hoop dat je een mooie prijs mag behalen. Alles zal moeten meezitten maar waarom zou dat niet kunnen. Succes!

aardappeljager

'@bekke het zou mooi zijn als het je lukt.

Ik ben sowieso kansloos daar en bij het fantasy spel behoorlijk gedaald door de val in de ronde.

Ik hoop op een open koers zondag

Bassieb

Eerste vandaag in het R2B Pais Vasco spel. Ik sta nu 9de in het algemeen klassement en heb een drietal renners die door niemand anders boven mij is gekozen, namelijk Henao, S. Sanchez en Molard. Ook Roglic en Spilak zouden mij een ticket kunnen opleveren. Spannnennddddd!

aardappeljager

'@bekke om nog even terug te komen op je vraag. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Ulissi en Henao

aardappeljager

Succes bassie

FaasjeWilkes

'@ Matisz Ik begrijp je frustraties. Niks vervelender dan op het laatste moment wisselen en dat dan verkeerd zien uitpakken. Kan ook andersom trouwens. Ik had het zondag nog, ik had Naesen in mn team staan, maar twijfelde tussen hem en Kristoff. Vroeg toen mn zus (die niks van wielrennen weet): Naesen of Kristoff? Naesen zei ze. Dus koos ik voor Kristoff en dat heeft me zeker 100 euro opgeleverd denk ik 😄

Succes voor degenen die meedoen om een ticket in Baskenland! Adana is ook lekker bezig in het normale spel. Bij mij gaat het redelijk, maar kom net iets tekort. Maar na zondag heb ik even niks te klagen. Voor het klassiekerspel was het een mindere uitslag. Ik verwacht nog wat te zakken in de ardennen, maar hoop wel een leuk prijsje eraan over te houden. Ben ook wel benieuwd naar de ontknoping van het cobblestones spel. Zou daarvoor mooi zijn als de Sky heren Rowe en Stannard zondag overeind blijven en voorin zitten.

En nu op naar Parijs Roubaix, de Fantasy Ardennes en de Giro!

robotour

Ja, ik had een goede dag vandaag in Baskenland en een redelijke dag in de Sarthe. Maar ja, ik heb nog niets en het kan de laatste dagen nog helemaal mis gaan als in het Baskenland bijvoorbeeld Henao of Jon Izagirre heel goed gaan scoren. Wel lekker om in het normale spel een keer mee te doen en bovenaan te staan.

Matisz

'@FaasjeWilkes
Inderdaad soms lukt het zoals bij mij in De Panne maar meestal draait het negatief uit. Daarom probeer ik steeds zolang mogelijk te wachten met het opstellen van een team. Ik verwacht zondag trouwens ook de Sky mannen mits wat geluk.
Voor mij ook die drie nog PR, Fanatasy Ardennes en de Giro!

Sommigen gaan echt dat ticket halen hoor dit seizoen. Succes. Heeft er eigenlijk al iemand een ticket van ons??

Laatst gewijzigd
Bekke

'@aardappeljager... Henao staat in 11 ploegen hoger dan mij, dus die kan hoogstens punten wegnemen van mijn renners.
Ulissi is wel meer gekozen en kan mij dus inderdaad in de weg rijden.

Ik moet ook toegeven dat ik met het bekijken van de deelnemerslijst van de Brabantse Pijl de moed toch een beetje zag zakken. Gasparotto, Colbrelli, Haas, Wellens, ... zijn allemaal renners die ik niet heb...

Maar in de 3 laatste wedstrijden zijn meer punten te pakken :)

Mij gaat het vooral om het experiment.

Had ook een ploegje gemaakt met de meest populaire renners, om te kijken waar je uitkomt als je gewoon Zweeler volgt. Die ploeg staat overigens op plaats 324 (en is daarmee mijn beste ploeg :p)

robotour

'@bassieb gaat spannend worden voor het ticket ook sunrider is in de race. Ik hoop morgen op Uran, Yates, Spilak, Visconti. Jammer dat ik Cummings vandaag ben kwijtgeraakt. Verder geen Henao, Bardet en Ion Izagirre. Als Kwiat ook mee kan dan is dat ook weer een bonus en ziet het er voor de tijdrit ook niet slecht uit.

Sunrider

Leuk 3 (Robotour alias Adana , BassieB en ikzelf)mogelijk 4 (FaasjeW alias Jasper) Wielerflits kanshebbers voor een ticket, komt niet vaak voor.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Alaphilippe start niet meer in de Vasco, krijg Henao nu in mijn beste team en Roche in mijn 2e.

Noud89

Dat is balen, ik heb alaphilippe niet. :p

robertus

Ja het tij kan keren, Alaphilippe out in mijn team, wellicht etappe gewonnen als hij niet lek had gereden, sowieso uitgeschakeld voor een ticket. Houd moed, Ticket To Ride :p

Laatst gewijzigd
robotour

'@sunrider, benieuwd hoe de etappe gaat verlopen vandaag en hoe we na afloop ervoor staan in beide spellen.

Sunrider

Ja ik ook wel, het eerste spel dit seizoen dat ik kans maak. Succes @ robotour en Bassieb.

LyndaLid

Voor de mensen met Matthews als B renner wordt het nu natuurlijk gevaarlijk, die pakt geen punten meer. Roglic en Izagirre lijken mij daar nu de beste keuzes voor de komende twee dagen. Leuk om te zeggen omdat ik ze zelf heb, maar ik sta te ver achter ;)

Laat het iig een wielerflitser zijn die dat ticket wint!

robotour

'@LL Inderdaad Izagirre en in mindere mate Henao/Bardet zijn een mogelijk gevaar. Ik hoop voldoende compensatie te hebben ook met het oog op
eindklassementspunten en de tijdrit nog voor de boeg.

Bassieb

Sanchez toch.... nu blijft het spannend

Sunrider

Je ruikt er aan Bassieb, voor mij en robotour lijkt het over.

robertus

Ja Bassieb concurentie met oprukkende teams
Gforce?
Apex-predator?

Laatst gewijzigd
Noud89

Hmm in het budgetspel in Baskenland nu 101ste met mijn 1ste team en 19de met mijn tweede team. Die eindigen 4de en 24ste in de daguitslag.

Team 1 heeft voor morgen & het AK:
- Valverde
- Uran
- Contador
- Izagirre
- Konrad
- Woods
- Henao
- Bardet
- Roglic

Met een beetje mazzel stapt er nog iemand uit voor de tijdrit dan ook nog Spilak

Team 2 heeft voor morgen & het AK:
- Valverde
- Uran
- Konrad
- Bardet
- Contador
- Izagirre
- Henao
- Spilak

Met een beetje mazzel stapt er nog iemand uit en dan ook nog Woods.

Ik verwacht voor beide teams wel een prijsje nu, al is het eeuwig zonde dat ik Fuglsang in beide teams heb gespeeld.

Edit:
Ik zie dat Richeze niet is gefinished, dus Spilak bij team 1 erbij en Woods bij team 2. Fijn!

Laatst gewijzigd
Bassieb

Er zijn een pak renners die mijn droom in duigen kunnen laten vallen. Met name Uran, Mccarthy, Kwiat, Yates en Ion zijn gevaarlijk voor mij. Het is te hopen dat Henao Roglic Spilak Sanchez en Woods beter scoren dan hen.

Het is volgens mij hetzelfde klimmetje als vorig jaar in de tt dus het zal voor de klimmers zijn verwacht ik.

Maar oh oh Sanchez, dat hadden 43 punten meer kunnen zijn......

aardappeljager

Woods alvast goed bezig

1 2 ... 36 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.