Zweeler 2017

1 2 ... 39 ... 82 83
Matisz

Ik heb in mijn wielerjaarspelteam (regulier als budget) König, Aru, Alaphilippe, Chaves en MA Lopez. Van pech gesproken. Ik stel ieder jaar voor elk maar één teampje op. Dat loopt steeds vrij goed maar toch word ik elk jaar getroffen door blessures (dit kan je uiteraard nooit uitsluiten) met de nodige gevolgen voor de einduitslag. Dit jaar spant toch wel de kroon qua pech.

Wachtwoord Ardennen: WFArdennen. Tot volgende week ;)

Laatst gewijzigd
PaulSchoonakker

Matisz ik kan me helemaal in je situatie verplaatsen, na het grote "Ronde van Vlaanderen" drama zonk mijn moed me nog dieper in de schoenen toen ik het bericht over Alaphilippe zag. Chaves en König heb ik ook in mijn teampjes, die berichten zag ik ook al met afschuw langskomen op wielerflits. Zuur voor je dat Aru nu ook in de lappenmand zit, hij zal nu ook beduidend minder punten scoren dan wanneer hij giro-vuelta combinatie had gedaan. "Gelukkig" heb ik voor Nibali gekozen (al levert die tot nu toen 10 hele punten op voor zijn riante budget).
Hopelijk heb je ook nog wat renners die boven verwachting presteren, kan je je daaraan optrekken en hopen dat de geblesseerden je in het 2e deel van het seizoen nog positief mogen verrassen.

Ben aan het denken om voor het budget jaarteam volgend jaar in totaal 5 teams te maken waarbij elke renner in maximaal 3 teams kan zitten om zo het blessure leed wat te spreiden...

Laatst gewijzigd
ivo001

Met name door Colbrelli en Vakoc toch weer beetje gestegen, van 523 naar 502 met 4700 punten. Nog 201 punten van de prijzen af :)
Al heb ik met mijn team maken eigenlijk alleen rekening gehouden met periode 1, oeps!

FaasjeWilkes

Jongens toch, het zit me ook niet tegen in dat voorjaarsspel. Ik had vandaag 3 renners in koers, en ze worden 1,3 en 4 😃

aardappeljager

Lekker bezig hoor jasper. Dat wordt een mooie prijs voor jou.

Voor mij wordt het na de amstel alleen nog maar zakken dus een prijs zit er niet in.

Vanmarcke en Boom als grootste missers

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Top 25 vandaag met m'n heuvelteam, dat was hoe het hoorde. In zo'n kleine koers 120 plaatsen gestegen en nu alweer 160e. Het blijft eeuwig zonde van Alaphillipe...

Mijn hoogst genoteerde team trouwens ook 50 plaatsen gestegen naar plaats 81 haha, maar die gaan nog zakken en zeker achter mijn andere team eindigen.

Bekke

Mijn heuvelploeg wordt 758ste vandaag... :(
Het gaat toch beter moeten gaan in de Amstel...

Maar ik geef toe dat ik te weinig vertrouwen had in Wellens...

Laatst gewijzigd
Sunrider

Nou Matisz en Paul Schoonakker dat Chaves fit denkt te zijn voor de Tour geeft ons dan alweer een beetje opluchting.

Bekke

Voor de Amstel geven de verschillende sites 6 topfavorieten: Matthews, Valverde, van Avermaet, Gilbert, Kwiatkowski en Colbrelli.
Als ik dan naar de ploegen in het voorjaarsklassiekersspel kijk...

Zonder Colbrelli: mijn ploeg
Zonder Matthews: 1 ploeg
Zonder Valverde: 1 ploeg
Zonder van Avermaet: 2 ploegen
Zonder Gilbert: 2 ploegen
Zonder Kwiatkowski: niemand

pirazzi

Pardon, verkeerd gelezen.

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Ik heb besloten toch maar mee te doen met een team voor de 3 komende klassiekers. Doet Mollema nog ergens mee, is dat bekend?

aardappeljager

Dumoulin in luik dacht ik. Maar daar vroeg je niet naar en die staat er ook niet tussen ;)

Gelegevaar

Wie staat waar niet tussen? Volgens mij moet LBL Tom Dumoulin juist wel liggen?

aardappeljager

Bij zweeler kan ik hem (Tom) niet selecteren voor de fantasy ardennes. Jij wel?

ChefSpijker

Tom kun je nu ook kiezen. Er is nog steeds geen volledige voorlopige startlijst voor zowel WP als LBL dus er zullen nog wel wat renners missen op de startlijst van het spel die wellicht wel punten zouden kunnen scoren. Maar spelers kunnen altijd een berichtje sturen wanneer ze een bepaalde sporter toegevoegd willen zien aan het spel en dan voegen wij hem toe (indien er een reële kans is dat hij start).

Bekke

Nog 356 punten van de 576 achterstand op een prijsje in te halen.
Gilbert en Kwiatkowski maken veel goed, maar zo'n zonde dat het groepje met van Avermaet, Valverde, Costa en Barguil niet voor het peloton kon blijven.
Ik troost mij met de gedachte dat ze in orde zijn voor de laatste 2 koersen.

Kreuziger leek mij ook in orde voor zijn val.

robertus

Gilbert eruit nier probleempje, Martin Daniel aan zet in WP em LBL :) ik ben benieuwd

Sunrider

Oorzaak Radler? Toch zit daar wat in, door die 2 glazen snel leeg te drinken werd die nier weer belast zodat de pijn terug keerde.

Laatst gewijzigd
robertus

Nu aan de Amstel, snel weer gouden tijden voor P.G :p

Laatst gewijzigd
Bassieb

Ik waag vanmiddag eens een gokje. Nog meer spelers?

1 Valverde, Alejandro 25 mln.
2 Martin, Daniel 20.2 mln.
3 Albasini, Michael 15.6 mln.
4 Woods, Michael 8.8 mln.
5 Barguil, Warren 5 mln.
6 Costa, Rui 4.7 mln.
7 Fuglsang, Jakob 3.9 mln.
8 Latour, Pierre 2.7 mln.
9 Teuns, Dylan 2.6 mln.
10 Simon, Julien 2.5 mln.
11 Molard, Rudy 2.3 mln.
12 Tier, Floris De 1.7 mln.
Extra voorspellingen

winner Valverde, Alejandro

Sunrider

Hee Bassieb, je hebt mijn team van 2 dagen terug. Imiddels ben ik aan het veranderen geslagen uiteraard, dat kan ik niet laten. Maar ik gooi mijn team nog niet op het forum.

Laatst gewijzigd
Bassieb

Haha oké sunrider. Ik doe dat normaal ook nooit behalve nu een keertje. Succes

robotour

zweeler.com is momenteel niet of moeilijk bereikbaar. Iemand anders daar ook last van nu ?

Matisz

'@Bassieb en @ Sunrider Ik ben ook van de partij in de Waalse Pijl ;)

Maartenhartong

ik ook team gemaakt.

1 Valverde, Alejandro 25 mln.
2 Martin, Daniel 20.2 mln.
3 Albasini, Michael 15.6 mln.
4 Kreuziger, Roman 6.1 mln.
5 Barguil, Warren 5 mln.
6 Costa, Rui 4.7 mln.
7 Vuillermoz, Alexis 4.3 mln.
8 Konrad, Patrick 3.4 mln.
9 Izagirre, Ion 2.9 mln.
10 Latour, Pierre 2.7 mln.
11 Molard, Rudy 2.3 mln.
12 Pantano, Jarlinson 1.8 mln.

Extra voorspellingen

winnerValverde, Alejandro

1 2 ... 39 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.