Zweeler 2017

1 2 ... 41 ... 82 83
Bassieb

Ah oké thanks:)

Sunrider

Eindelijk een prijsje, €8,- in het Fantasy Ardennes Classic spel en met de subleague is Wielerflits hier als 1e geëindigd.
Gefeliciteerd allen die ook iets gewonnen hebben. Goeie prijs weer Jasper!

Laatst gewijzigd
Bekke

Ondanks een mindere prestatie van een hoop van mijn Ardennenmannen toch 91ste met mijn Ardennenteam in het voorjaarsspel. Meer dan 1.200 plaatsen goedgemaakt in de laatste 3 wedstrijden.

En 3de in de subleaguecompetitie.

pirazzi

Leuk we zijn achtste geworden en Wielerflits 2 derde in het subleague klassement.

Bassieb

Proficiat LL met de prijzen. Ik ben tevreden met de 9 Euro uit het voorjaarspel. Op naar de giro! ( maar eerst budget romandie )

Maartenhartong

Met 2 teams in de prijzen gevallen begin steeds meer aan zweeler te wennen

PaulSchoonakker

Voor de 'Rondes' variant van het reguliere jaarspel heb ik me toch goed verkeken op Valverde. Ik was erg lang aan het twijfelen tussen het dilemma Sagan/Valverde in groep A (anderen uiteraard Froome, Contador en Quintana). Uiteindelijk toch Sagan gepakt omdat die uiteindelijk met daguitslagen ook veel puntjes sprokkelt en ik het gevoel had dat Valverde toch écht wel een keer moest gaan aftakelen onderhand. Boy was I wrong! Rijd die gast gewoon zijn beste seizoen tot nu toe! Ook de mensen die Valverde in het budget team hebben gekozen hebben hard in hun handjes mogen klappen.

Verder nog ruim 500 punten verwijderd van een prijs overigens (alleen top 20 geloof ik?), maar hoop in Romandie al mijn eerste inhaalslag te maken (Izagirre, Porte, Zakarin, Yates, Spilak, Gesink, Reichenbach, Kelderman, Froome, Latour en Jungels). Roglic níet kiezen was ook een slechte beslissing achteraf.

Nog anderen hier op het forum die een teampje in de Rondes variant hebben? Vind het altijd wel leuk om jullie inzichten te zien. Ik zag Lyndalid1 een tijdje in de top 30 staan, maar weet niet of dit team ook gemaakt is voor rondes of toevallig zo hoog stond.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik heb niks voor rondes specifiek gemaakt, wel voor klassiekers maar die is niet zo goed.

Mijn beste team (niet het hoogst genoteerde, maar met grootste kansen) is nu het op 11 na hoogst genoteerde team met Froome erin zie ik net, vanaf nu begint het jaarspel pas echt voor mij! In dat team heb ik voor Romandië oa Froome, Porte, Roglic, Izagirre, Uran, Yates, Felline, Kelderman en Angel Lopez. Grote kans dat ik nog een aardige sprong ga maken dus :)

Doe ook mee met het spel van Romandië, heb tenslotte weer wat om uit te geven nu.

JapieJapo

Ik heb ook maar eens teams gemaakt, interessante formule dat budget met wissels...suc6 allen

Bassieb

Ik heb twee teams gemaakt in het Romandie budget spel en ik heb 2 keer Meiyin Wang in de basis gezet. Dit omdat ik hierdoor (1) extra budget heb voor mijn overige 14 renners en (2) omdat ik die sympathieke Chinees absoluut niet zie finishen. Mijn dure wissels zitten te trappelen om in te vallen. Wat vinden jullie van deze tactiek?

robotour

'@bassieb achteraf zullen we weten of deze tactiek goed heeft uitgepakt. Misschien gaan er wel andere renners uitvallen, of er valt helemaal niemand uit.
Het wisselbudget is 20 miljoen voor 3 renners. Je kan 1 dure wissel pakken en 2 goedkopere met de verwachting dat er minimaal 1 renner van je basisteam uit gaat vallen. Voor 1 miljoen euro zijn er nog wel andere renners dan Wang te selecteren, lijkt mij zo;)

Bassieb

Je hebt gelijk Robotour. Ik speel nu twee keer William Clarke. Zou een aardig proloogje moeten kunnen rijden.

Nickoz

Iemand een idee wanneer het budgetspel voor de Giro online komt?

robotour

'@bassieb Nu maar hopen dat Wang geen punten pakt natuurlijk;)

LyndaLid

'@ bassie

Dat was mijn probleem met het systeem, in Baskenland. Nu is er alleen minder budget voor wissels dus is die move wat mij betreft minder aantrekkelijk. Gelukkig overigens :)

Matisz

Ik geef de voorkeur aan Zwitsers in Zwitserland ;)

Laatst gewijzigd
robotour

'@Matisz dit is de Ronde van Romandie, net iets anders als de Ronde van Zwitserland al is het nog wel in Zwitserland natuurlijk;)
Reichenbach zal wel meedoen voor een top 10-15. Frank voor een avontuurtje in de bergen. Albasini verwacht ik dan wat minder van in deze ronde.
Kung en Bohli voor goede noteringen in de proloog en tijdrit. Nog meer zwitsers ?;) zal er vast wel eentje vergeten zijn...

Bassieb

Wang gaat geen punten pakken. Daar ben ik niet bang voor. Ik hoop nu alleen dat ie hem kleurloos uitrijdt.
Ik heb het laatste kwartier veel gesleuteld aan mijn formaties. Veel plezier allemaal!

Edjahh

Op het laatste moment team gemaakt voor Romandië:

1 Porte, Richie 24.6 mln.
2 Izagirre, Ion 21.5 mln.
3 Roglič, Primož 19.7 mln.
4 Jungels, Bob 14.2 mln.
5 Castroviejo, Jonathan 11.9 mln.
6 Albasini, Michael 10.5 mln.
7 Colbrelli, Sonny 8.4 mln.
8 Pantano, Jarlinson 6.3 mln.
9 Dowsett, Alex 3.2 mln.
10 Bohli, Tom 2.9 mln.
11 Cink, Ondrej 1.8 mln.
12 Preidler, Georg 1.5 mln.
13 Cavagna, Rémi 1.4 mln.
14 Berhane, Natnael 1.1 mln.
15 Ait El Abdia, Anasse 1 mln.
Wissels

1 Yates, Simon 11.3 mln.
2 Frank, Mathias 6.4 mln.
3 Kudus, Merhawi 2.3 mln.

Ben erg benieuwd, moet bekennen dat ik niet van te voren heel erg onderzoek heb gedaan, beetje allemaal op de gok zeg maar :p

Laatste man

Weer wat prijsjes. Heb de Giro poule gemist zie ik. Helaas.

Noud89

1 Porte, Richie 24.6 mln.
2 Izagirre, Ion 21.5 mln.
3 Roglič, Primož 19.7 mln.
4 Uran, Rigoberto 12.1 mln.
5 Garderen, Tejay van 9.5 mln.
6 Reichenbach, Sébastien 8.5 mln.
7 Felline, Fabio 8.1 mln.
8 Latour, Pierre 5.4 mln.
9 Meintjes, Louis 5.3 mln.
10 Gaudu, David 5.1 mln.
11 Amador, Andrey 3.8 mln.
12 Edmondson, Alexander 2.4 mln.
13 Cink, Ondrej 1.8 mln.
14 Haig, Jack 1.1 mln.
15 Martinelli, Davide 1.1 mln.

Substitutes

1 Pantano, Jarlinson 6.3 mln.
2 Castroviejo, Jonathan 11.9 mln.
3 Grmay, Tsgabu 1.6 mln.

Ik doe ook mee. Met de nummer 1,2 & 4 van het moment in de proloog alvast geen slecht begin lijkt het. Jammer dat van Garderen onderuit ging.

robotour

'@NOUD met Felline zit je wel goed deze ronde zoals het er nu uitziet.

pirazzi

De Giro pool is al vol ja maar er kan toch een Wielerflits 2 gemaakt worden? Sunrider en robotor zitten er ook niet in.

Maartenhartong

Porte, Richie 24.6 mln.
2 Zakarin, Ilnur 22.3 mln.
3 Izagirre, Ion 21.5 mln.
4 Jungels, Bob 14.2 mln.
5 Felline, Fabio 8.1 mln.
6 Frank, Mathias 6.4 mln.
7 Küng, Stefan 5 mln.
8 Gesink, Robert 4.9 mln.
9 Viviani, Elia 4.4 mln.
10 Kiryienka, Vasil 4 mln.
11 Richeze, Maximiliano 3.9 mln.
12 Amador, Andrey 3.8 mln.
13 Bohli, Tom 2.9 mln.
14 Pasqualon, Andrea 2.3 mln.
15 Preidler, Georg 1.5 mln.
Wissels

1 Albasini, Michael 10.5 mln.
2 Reichenbach, Sébastien 8.5 mln.
3 Pöstlberger, Lukas 1 mln

Ik doe ook mee

pirazzi

'@ Laatste man: Wanneer werd op het forum vermeld dan dat er een subleague voor de Giro was gemaakt?

1 2 ... 41 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.