Zweeler 2017

1 2 ... 6 ... 82 83
Laatste man

Ik sluit mij ook aan bij de vorige meningen. Het is wel wat karig geworden. Hoewel ik het leuk vind dat je ook voor een 100e stek een prijsje krijgt. Maar dit heeft ook weer te maken met het feit dat sommige 10 teams starten. Als je dan binnen de 1e 100 komt is dat gewoon knap met een enkel team (en geen spreiding). Maximaal 3 tot 5 ploegen per deelnemers zou ik leuker vinden, maar dan draait Zweeler een deel van de opbrengsten om dus snap ik wel dat het niet voor de hand ligt.

berggie1987

Zoekt iemand nog een subleague met goede zweeleraars?
Je mag je aanmelden bij de subleague 'Grinta', wachtwoord = surplace (zowel voor het budgetpel als voor het reguliere spel)

Cote du Bol

Ik ben nog wel op zoek naar een subleague, maar ben (al jaren) alleen een lezende wielerflitser. Is dat een probleem? ;)

berggie1987

Geen enkel probleem! Welkom!

Ik moet mijn subleague een beetje verkopen natuurlijk en overdrijf daarom schromelijk wat betreft onze wielerkennis.

Cote du Bol

Haha het begint allemaal met geloof in jezelf :D

Ik hoop in ieder geval mijn steentje te kunnen bijdragen!

berggie1987

Welkom! Kom je ons ook nog versterken bij het gewone spel? Of enkel budget?

Cote du Bol

Dankje, enkel budget :)

Laatst gewijzigd
HF2013

Een aantal namen die ik zeer interessant vind:
Holst Enger+Bonafazio; lijken me sprintkopman in hun team.
Hermans + Teuns; lijken me meer kansen te krijgen dit seizoen.

Sunrider

'@Berggie1987, het lijkt mij niet dat je op dit forum reclame moet gaan maken voor je eigen subleague aangezien wij onze eigen subleague hebben en onze 3e subleague nog niet vol zit. Wat mij betreft mag je daar mee stoppen.

Laatste man

Mensen die zich alleen aanmelden om de Zweeler tips/overwegingen lezen vind ik sowieso een beetje jammer. Bij de subleagues dit jaar gewoon een beetje opletten dus.

@HF,
Ja, dat zijn altijd van die overwegingen. Theuns had ik nog niet zo snel terug verwacht na zijn crash. Ik verwacht wel wat van Valgren, Swift, Colbrelli en Hagen. Tevens heb ik nog 2 jonge sprinters in m'n budgetspellen.

Laatst gewijzigd
robotour

Let the fun begin:) Het puzzelen is klaar. Zonder formules of hoge schoolwiskunde hoop ik met evenwichtige teams goed te scoren.
Welke renners gaan dit seizoen het verschil maken ? Zijn het weer de bekende toppers of zorgen subtoppers of onbekendere renners voor verrassingen.
Nog even en we kunnen elkaars teams vergelijken en analyses er op loslaten.
Iedereen veel plezier en geluk gewenst.

drikkes

hop hop hop Wielerflits 2 naar de top ;-)

Ik wens alle flitsers een leuk wielerjaar toe!
Dat de beste mogen winnen en we hebben zowiezo de Subleaug's tegen elkaar die voor amusement kunnen zorgen ;-).

drikkes

Mocht de persoon met Zweelernaam 'Kiggen' hier nog kijken.

Jouw ploegen zijn nog niet betaald (niet gewone, niet budgetspel).

Bassieb

Kiggen zal zo wel betalen. Hij is nog aan het werk;)

Succes allen

lnnrt

Nu het nog kan! Nog plek voor 5:

Heb voor het budgetspel een extra subleague aangemaakt, Wielerflits 3. Wachtwoord is WF2017

Kiggen

'@drikkes
Alles gecheckt, bevestigd en betaald; kortom klaar voor een nieuw seizoen!
Ik wachtte nog even tot laatste moment, omdat ik erg twijfelde over het aantal teams dat ik zou gaan maken en ik niet met ongewilde betaalde teams wou komen te zitten.
Uiteindelijk 1 gewoon team en 2 budget teams geworden.
Succes aan alle WF subs, maar beetje extra succes voor WF2 uiteraard ;)

Sunrider

'@Innrt, gisteren nog 6, iemand heeft zich teruggetrokken. In ieder geval doe je wel mee. Goed om te overdenken wat te doen met de grotere spellen die nog komen. Ik vind het vervelend voor de vaste gebruikers hier die om wat voor redenen dan ook wat later zijn dat zij niet in de subleagues mee kunnen doen.

lnnrt

Ik ben voor Zweeler nieuw dit jaar, dus wil bij andere spellen prima plaats maken in een subleague voor anderen. Ik denk dat ik sowieso niet veel andere spellen zal meedoen.

Matisz

Zoals beloofd:
Ik heb slechts 1 Budgetteam gemaakt evenals 1 team voor het gewone wielerjaarspel: Hier volgt het Budgetteam

Sagan
Chaves
Aru
Porte
Alaphilippe
Rui Costa
Dan Martin (favoriete renner)
Bouhanni
MA Lopez
Uran
Kwiatkowski
Gallopin
Vanmarcke
König
Swift
Gerrans
Bonifazio
Rosa
Boom
Villela
Slagter
Vandenbergh
Herrada
Gatto
Van Keirsbulck

En succes aan alle Wielerflitsers. Een fijn koersjaar toegewenst met hopelijk veel en (deftige ;)) prijzen

Laatst gewijzigd
robotour

'@sunrider Inderdaad is dat vervelend. Al snap ik die vaste gebruikers dan weer niet om zo lang te wachten met inschrijven of aanmelden.
Het aanmelden was al een lange tijd open. Nadat jij hier het wachtwoord van de subleague(s) hebt gepost, ben ik vrij snel aan de slag gegaan om vast teams
aan te melden. De definitieve versie kun je tot het laatste moment nog aanpassen, mits de Zweeler server niet overbelast raakt;)
Hopelijk heeft toch iedereen zijn plaats in de subleague(s) van Wielerflits gevonden.

Sunrider

'@robotour, daar heb je gelijk in. In feite kunnen we met 2 subleagues meedoen aan de grote spellen maar die moeten dan ook wel voor forumleden blijven.

Sunrider

Mijn 2e budget team:

1 Sagan, Peter
2 Froome, Chris
3 Chaves, Esteban
4 Dumoulin, Tom
5 Porte, Richie
6 Martin, Daniel
7 Ulissi, Diego
8 Kittel, Marcel
9 Uran, Rigoberto
10 Landa, Mikel
11 Ewan, Caleb
12 Groenewegen, Dylan
13 Coquard, Bryan
14 Theuns, Edward
15 Colbrelli, Sonny
16 Stuyven, Jasper
17 De La Cruz, David
18 Moser, Moreno
19 Boom, Lars
20 Villella, Davide
21 Herrada, Jesús
22 Mareczko, Jakub
23 Lammertink, Maurits
24 Henao, Sebastián
25 Keirsbulck, Guillaume Van

Matisz

Overigens van wie zijn de ploegen Atom in het wielerjaarspel?

Sunrider

Mijn beste team voor het wielerjaarspel:

1 Avermaet, Greg Van A
2 Froome, Chris A
3 Quintana, Nairo A
4 Sagan, Peter A
5 Alaphilippe, Julian B
6 Chaves, Esteban B
7 Degenkolb, John B
8 Costa, Rui C
9 Izagirre, Ion C
10 Matthews, Michael C
11 Boasson Hagen, Edvald D
12 Henao, Sergio D
13 Kittel, Marcel D
14 Ulissi, Diego D
15 Uran, Rigoberto D
16 Benoot, Tiesj E
17 Ewan, Caleb E
18 Felline, Fabio E
19 Kelderman, Wilco E
20 Viviani, Elia E
21 Coquard, Bryan F
22 König, Leopold F
23 Meintjes, Louis F
24 Swift, Ben F
25 Talansky, Andrew F
26 Vanmarcke, Sep F
27 Bettiol, Alberto G
28 Kreuziger, Roman G
29 Naesen, Oliver G
30 Rosa, Diego G
31 Stuyven, Jasper G
32 Vakoc, Petr G
33 Boom, Lars H
34 Moser, Moreno H
35 Reichenbach, Sébastien H
36 Rolland, Pierre H

LyndaLid

Haha Sunrider, hoe weet je nu al wat je beste team is! Ik vind eerlijk gezegd dat je wel heel weinig ronderenners in dat team hebt.. Met een beetje goede wil tel ik er eigenlijk maar zes of zeven ;)

Ik ben in ieder geval al blij dat ik overal Ewan heb (in het gewone jaarspel, in het budgetspel 1 keer maar), want met 3 etappes in zo'n rondje aan het begin is zo'n jongen al aardig op weg met 75 punten. Daar gaan er dan, terwijl het jaar nog niet eens echt begonnen is, nog een hoop bijkomen. Hij rijdt dit jaar veel meer wedstrijden met meer punten, en ben ook benieuwd naar hem in San Remo!

Vandaag is interessant, gaan we uitvinden of Porte en Henao (en Woods en Ulissi bijvoorbeeld) al voor de punten gaan zorgen waardoor ze extra interessante keuzes blijken. Chaves heeft bijna iedereen, dus dat vind ik dan weer minder boeiend. Kelderman en Gesink dan weer eerder (los van het Nederlander zijn) boeiend om te volgen, zeker Kelderman zou met dit soort rondjes in theorie toch wel een hoop punten kunnen sprokkelen.

1 2 ... 6 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.