Vanwege de kosten zit ik ook op één team per spel. Zou heel graag een tweede budget team maken, maar vind het echt te duur.
Gelukkig volop uitwijkmogelijkheden naar gratis of goedkope spellen op internet. Gelukkig bijna vakantie, want het wordt een dagtaak om alles te volgen, zowel in de Tour als in de digitale competities.
Het nulpuntenteam laat ik vermoedelijk varen dit keer. Kleven teveel risico's aan een hoop renners. Kan voor die 10,00 euro beter een 2e team maken dat hopelijk meedoet voor de echte prijzen. Het blijft echter puur gokken. Er zijn zoveel renners waarvan ik verwacht dat ze goed gaan scoren met daarnaast nog renners die flink kunnen verrassen en dit zijn er meer dan 15+5 :):):)
Budgetspel is ook nog een puzzel, zeker met de inleg van 25,00 euro. Je wilt natuurlijk niet dat je team al bijv. na de 5 etappe bijna kansloos is.
De deadline komt ook dichterbij....
Ik vind het budgetspel erg lastig dit jaar, maar dat vind ik juist leuk! In de giro kon je wel weten wie goed zouden zijn. Nu zit ik met zoveel vraagtekens, dat ik ondertussen al 4 concept budget teams heb met verschillende etappe scenario's en veel spreiding van de renners.
Om maar een voorbeeld te noemen:
In de giro was ik overtuigd van Modolo. Hij zou de punten trui binnen harken en meerdere etappes pakken. Daar was ik echt van overtuigd. Tijdens giro bleek al snel dat Modolo veel te vroeg in het seizoen gepiekt heeft. Ik ben bang dat eenzelfde scenario Demare ook overkomt. En dan zul je net zien dat Cav met 4 etappes huiswaarts keert; )
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.