Zweeler 2017

1 2 ... 71 ... 82 83
pirazzi

Pb gestuurd naar Laatste man

bbflood1

Heb je een ander password voor Tour de france 15+5 gemaakt? kom er met de oude niet meer in.

Laatst gewijzigd
Kiggen

Ik ben er ook uit gegooid, zou ik ook het ww mogen?

Laatste man

Pb x2

Sunrider

Werd ook verrast door de Zweeler mail. Heb je een Pb gestuurd, Laatste man.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Volgens mij missen we er nog 1?

pirazzi

Bbflood1 zit nu in wielerflits 2.

Laatste man

Noud?

Betancur, Quintana, Sagan

Ik sta voorlopig 3de bij het NK Wielrennen (enkel top 10 nog bekend). Hopelijk kan ik nog 2de worden, nummer 1 lijkt al vast te staan ..
Heb nog Bol, vanKessel(!), Lammertink (!), vanderPoel (!), BoyvanPoppel (!) voor een evt. plaats buiten de top 10.

Laatste man

Wat is het geworden?

Tot woensdag zal ik de sub gesloten houden, gooi daarna het wachtwoord hier wel neer. Hebben alle vaste spelers die erin zaten kans gehad om terug te komen.

Sunrider

Gezien mijn magere resultaten dit jaar zou ik meer succes moeten hebben in de strijd om de nul punten jackpot. Doe jij ook weer een poging @ Pirazzi?

Laatst gewijzigd
Betancur, Quintana, Sagan

'@laatste man, geen van allen in de top 11-25 :(
Dus nog gezakt naar plaats 4, maar toch tevreden!

robotour

'@laatste man bij zweeler in het 15+5 spel is er nog 1 plaats voor de subleague wielerflits1, indien niemand anders de plaats wil opvullen, kan je mij dan
het wachtwoord sturen ?

pirazzi

Waarschijnlijk wel Sunrider maar niet met veel teams.

Laatste man

'@robotour. Stuur hem je vanmiddag toe!

Ik twijfel over een 2e team 15+5, rtb budget of een 0-punten team. Dat laatste nog nooit gedaan, alleen beetje prijzig voor 10 om te hopen dat niemand resultaten haalt xD

robotour

'@lm ok, dankje. Heb gisterenavond even naar een nulpuntenteam gekeken, maar dat valt nog niet mee om zoveel renners te selecteren. Aan een hoop renners kleeft toch wel een gevaar. Het lijkt mij op voorhand moeilijker hier een nulpuntenteam samen te stellen dan in de Giro.

Toppie

Ik heb in het verleden veel gewonnen bij Zweeler, maar het punt is dat het te gemakkelijk word gemaakt voor de gewone fan om te winnen.
Ik ben al een tijdje afgehaakt en ben op vakantie geweest naar Bali met het gewonnen geld.
Succes!

Timber

Voor het budgetspel van de Tour twijfel ik tussen onderstaande combi. Wat vinden jullie?
Matthews, Kwiatkowski, Bevin
Bouhanni, Colbrelli, Poljanski

Optie 1 is meer een gok, afwachten in hoeverre Kwiatkowski mag bij Sky. Optie 2 biedt meer zekerheid denk ik.

bbflood1

Ik heb zelf ook bevin, maar daarvan weet je ook niet helemaal zeker of hij meesprint. Optie 2 zou ik dan voor gaan.

drikkes

Pff wat een moeilijke dit jaar, zelfs de nulpunten ploeg is zeer moeilijk.

Matisz

Ik stel voor het 15+5 spel één team op en voor het budgetspel één team. TdF is nooit mijn sterkste wedstrijd geweest (om niet te zeggen mijn zwakste!). We zien wel wat het dit jaar wordt…

HF2013

Vanwege de kosten zit ik ook op één team per spel. Zou heel graag een tweede budget team maken, maar vind het echt te duur.
Gelukkig volop uitwijkmogelijkheden naar gratis of goedkope spellen op internet. Gelukkig bijna vakantie, want het wordt een dagtaak om alles te volgen, zowel in de Tour als in de digitale competities.

robotour

Het nulpuntenteam laat ik vermoedelijk varen dit keer. Kleven teveel risico's aan een hoop renners. Kan voor die 10,00 euro beter een 2e team maken dat hopelijk meedoet voor de echte prijzen. Het blijft echter puur gokken. Er zijn zoveel renners waarvan ik verwacht dat ze goed gaan scoren met daarnaast nog renners die flink kunnen verrassen en dit zijn er meer dan 15+5 :):):)

Budgetspel is ook nog een puzzel, zeker met de inleg van 25,00 euro. Je wilt natuurlijk niet dat je team al bijv. na de 5 etappe bijna kansloos is.
De deadline komt ook dichterbij....

Kiggen

Der zijn nog steeds 4 plekken vrij in de 2e sub van het budgetspel.
WFTour2017 is het ww!

Bassieb

Ik vind het budgetspel erg lastig dit jaar, maar dat vind ik juist leuk! In de giro kon je wel weten wie goed zouden zijn. Nu zit ik met zoveel vraagtekens, dat ik ondertussen al 4 concept budget teams heb met verschillende etappe scenario's en veel spreiding van de renners.

Om maar een voorbeeld te noemen:
In de giro was ik overtuigd van Modolo. Hij zou de punten trui binnen harken en meerdere etappes pakken. Daar was ik echt van overtuigd. Tijdens giro bleek al snel dat Modolo veel te vroeg in het seizoen gepiekt heeft. Ik ben bang dat eenzelfde scenario Demare ook overkomt. En dan zul je net zien dat Cav met 4 etappes huiswaarts keert; )

1 2 ... 71 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.