Zweeler 2017

1 2 ... 72 ... 82 83
LyndaLid

Ik zie Cav ook echt als de grote spelletjeskiller. Dat was ie vorig jaar trouwens precies ook!

Hij kan toch bijna niet goed zijn, zou je denken... Ik heb hem tot nu toe niet opgesteld, maar vrees voor eenzelfde scenario als vorig jaar.

Enige echte zekerheidje is voor mij (in het budgetspel) Porte haha.

Sunrider

Cavendish is voor het budgetspel mij te duur om de gok te nemen. Geef toe dat ik vorig jaar mede door zijn niet opstellen ook de mist in ging.
Ik heb 2 teams voor het 15 + 5 spel, voorlopig heb ik Cav daar in 1 team staan maar twijfel of ik hem ruil voor Colbrelli.
Ook nog een nul punten team, €1500 is een aardige jackpot maar ik heb er nog nooit aan meegedaan.

LyndaLid

Wat denkt men voor het budgetspel van Landa? Die is in bloedvorm volgens mij, vraag is hoeveel ie door zal rijden na eventueel knechtwerk. Blijft zo lastig bij die jongens van Sky.

Ik geloof dat ik er voor ga, zie hem in de oude rol van Thomas/Porte.

robotour

'@LL Tot aan het moment dat Froome in het geel rijdt, kunnen de SKY boys aanvallend rijden, daarna is het weer met zijn allen in de trein.
Er zijn weinig bergaankomsten, dus zie Landa na zijn Giro hier toch niet zo nadrukkelijk van voren rijden. Geef Henao meer kans of die onberekenbare Kwiatkowski als die al zijn remmen los gooit in de afdalingen.

Noud89

Lang getwijfeld, maar doe uiteindelijk met in ieder geval één team mee in het budgetspel omdat ik nu eindelijk een team heb waar ik helemaal tevreden over ben. Voor mijn doen erg veel sprinters geselecteerd, maar dat zal nodig zijn deze ronde. :)

robotour

'@noud89...denk je ook aan de klassementspunten...

ivo001

Ik ga ook weer meespelen. Kijken of ik de zure smaak van de Giro kan wegspoelen, waar ik op de laatste dag een flinke duikeling maakte door de eindklassement punten.

Budget team vind ik te prijzig, dus ik doe mee met 2 15+5 teams. Is er nog plek in een subleague?

Laatste man

Nul-punten team skip ik toch maar. Jackpot zie ik niet gehaald worden en ik denk dat iedereen wel die 10-12 nulpuntere kiest (minste punten ak).

Wellicht rtb budget. Sprintteam ook maar overboord gekieperd.

Ik heb wel erg weinig klassementsmannen basis 15+5. Probeer wellicht te gokken op mannen voor heuvels en sprinters.

Laatst gewijzigd
Noud89

'@Robotour

Heb gewoon de nummer 1,4,5,7 & 10 in mijn basis team. De Nummer 6 & 9 vallen nog in. Alleen Froome, Valverde en Quintana mis ik uit de top-10 in dat team. ;)

ivo001

Plekje in subleague gezocht!

robertus

Ga voor de jackpot nul puntenteam altijd wel een uitdaging, en een aanvallers/vrijbuiters team.
Voor het aanmaken van een AK team maak ik geen schijn van kans met dit deelnemersveld. ;)

Bertsu

Zo, klaar met een budgetteam, een 0-puntenteam en 2 AK-teams 15+5

ttteun

Goedemorgen, ben een tijdje inactief geweest op WF. Maar met de tour begint het toch weer te kriebelen. Doe zelf ook weer mee aan het budgetspel en heb me ingeschreven in de tweede subleague, is dat oke?

Sunrider

'@ttteun, uiteraard. @Bertsu, heb hetzelfde gedaan als jij, daarnaast nog 2 rtb en 1 budget rtb team.

Timber

Heb me aangemeld voor de Wielerflits subleague 2 bij het budgetspel (als Quicksilver1)

Nickoz

Teams zijn af. Lang aan gezeten, wel tevreden.

ttteun

'@Sunrider, toppie!

Ben ook tevreden met mijn selectie, hopen dat ze het waar kunnen maken

bbflood1

'@Noud89. Ik zie dat je nog niet betaald hebt bij het budgetspel. Je hebt nog 10 minuten.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat kun je van tevoren niet bedenken dat Valverde in de eerste etappe valt.

Bassieb

En weg geld...

Noud89

Bbflood1

Had al wel betaald maar ook nog teams open staan, dan zegt hij dat er niks betaald is.

Gruwelijke kutzooi Valverde. Heb hem niet, maar super zuur.

robotour

Dag Tour - 3 weken lang de Sky-trein, steek je zoveel tijd in je teams. Kun je al gedag zeggen tegen Valverde en Izagirre.
Maakt het voor de rest van de etappes wel weer wat overzichtelijker.

pirazzi

21 juni 2017 om 22:26

pirazzi

Een verbetering tov de Giro toen je Quintana niet als wissel kon gebruiken in het budgetspel. Maar Froome als wissel is riskant want hij pakt wsl al vanaf etappe 1 punten …

Daarom heb ik Froome niet als wissel in het budgetspel. Ondanks de tegenwerping van


22 juni 2017 om 09:06

robotour

@pirazzi misschien niet al in etappe 1, maar wel in etappe 5.

robotour

'@pirazzi ...je hebt helemaal gelijk. Al had ik zeker niet verwacht dat hij vandaag zo kort zou eindigen. Volgens mij reden ze bij SKY op regenbanden;)
De Tour is al gelijk op zijn kop gezet met het wegvallen van Valverde en Izagirre - toch uitstekende regenrijders.....:(

Froome als wissel zag ik zelf ook niet zitten, omdat die zowie zo vaak punten pakt in veel etappes door kort te zitten en attent van voren te rijden.
Quintana pakt in dat opzicht veel minder punten in etappes, maar is bijna wel noodzakelijk voor de eindklassementspunten.

pirazzi

Daarom blij dat ik geen tweede team in het budgetspel heb gemaakt met Froome als wissel. In de Vuelta misschien weer als de teams € 15,00 per stuk zijn ...

1 2 ... 72 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.