Zweeler 2017

1 2 ... 73 ... 82 83
Sunrider

Vervelend voor deze renners, Valverde heeft een knieschijf gebroken, heb ik ook ooit meegemaakt. Voor mij, en ik neem aan voor velen, betekent het dat de eerste invallers kunnen opdraven. Contador 2x, Fuglsang 1x en in het budgetspel komt Porte er nu in. Alhoewel geen goede ruil, toch blij dat er nog vervanging mogelijk is. Zag dat Wielerflits1 10 teams met 35 punten heeft in het 15 + 5 spel en nog een flink aantal daaromheen. Veel gelijkaardige teams uiteraard, ook 8 nulpunten teams.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Gisteren nog Roglic in plaats van Colbrelli gedaan in 1 van mn 15 +5 eams. Thomas uit mn budgetteam gehaald. Ach ja, heb mn portie geluk wel gehad dit jaar. Om wat extra plezier aan de vele sprints te beleven heb ik 2 sprintteams gemaakt voor 15+5. Daarnaast ook een aanvallersteam voor de bergen en een nulteam. Ga ook veel aan etappespellen meedoen, meer op dagsucces dus.

Maar even los van alle spelletjes: wat een droevige bedoeling gisteren zeg. Verdorie Valverde eruit 😡

Ik zie trouwens een oude bekende in de wielerflits2 subleague: Kneutevreute. Welkom!

Laatst gewijzigd
Nickoz

Manmanman, wat een deceptie gister.

Dagen gezeten aan 3 teams voor het Budgetspel RTB, nu dus ruim per team 30 miljoen weggegooid (Valverde) en komt er ook geen wissel in itt het 'normale' budgetspel. Enorme aderlating en gelijk geen kans meer op een ticket lijkt het.

Hopen op een mooie Tour verder.

Laatste man

Tja. Heel veel teams om zeep (jaarspel, Tour en 2e deel seizoen). Combi Valverde-Izagirre vaak gespeeld blijkbaar.

HF2013

Vanuit speloogpunt gunstig dat ik Valverde niet in budgetspel heb. Maar doodzonde sportief gezien. Ik had hele hoge verwachtingen van hem. Morgen was al een leuke etappe waarin hij voorin kon eindigen.

Voor de jaarspellen is dit de definitieve nekslag.

robotour

Ja, dit hakt er flink in. Nu ging het met de jaarspellen al niet geweldig, maar nu zonder Valverde en Izagirre zit er helemaal geen opmars meer in.
Misschien moet Zweeler voor de jaarspellen een optie van wissels gaan overwegen bijv. naar elke grote ronde...of na een periode van 3-4 maanden.

Noud89

Ik had met mijn budgetspellen voor mijn gevoel nog wel wat kans met Froome/Porte/Izagirre/Quintana/Uran/Fugslang in team 1 en Froome/Porte/Valverde/Quintana/Uran/Fuglsang in team 2.

Maar die lopen allebei wel een hele flinke tik op op deze manier.

pirazzi

Toen waren er nog 5 teams met 0 punten in Wielerflits1 en 3 in Wielerflits2. :)

Betancur, Quintana, Sagan

Ikzelf gelukkig nog ;) Voor de 1ste keer een nulpuntenteam.

robotour

Vooraf al gezegd dat er veel risico's kleven aan renners voor een nulpuntenteam. Toch een team aangemaakt en ja hoor vandaag al op de koffie gekomen dankzij Angelo Tulik. Zonder Coquard heeft Direct Energie geen sprinttrein en is het dus ieder voor zich.
Misschien nog kans op het minste nulpuntenteam aan het eind, de tour is nog lang en eens moet het geluk toch meezitten.

Bertsu

Hier hetzelfde, had die 10 euro ook anders kunnen besteden... Maar het voelt niet goed, deze tour. Met Ploegleider al 2 eruit, met Scorito vergeten te wisselen, alleen wordcyclingstats zou nog wat kunnen worden, al had ik daar ook Valverde.

Sunrider

'@ robotour, ik ben er ook aan door Tulik, ben bang dat hij nog vaker meesprint. Wel balen eigenlijk.

Noud89

Waarom heb ik D. Martin als eerste reserve in het budgetspel. :(

Matisz

Nou na drie etappes weet ik al hoe laat het is. Ik heb bewust maar één team voor het reguliere spel en één team budget opgesteld. Het is ieder jaar hetzelfde liedje. Dit is de enige wedstrijd waar ik geen prijsje kan wegkapen. Alleszins hopelijk doen mijn medewielerflitsers het beter!!! Succes

Laatst gewijzigd
HF2013

Ik had Bevin als verrassing, maar dankzij die valpartij op zaterdag zal ik nooit weten hoe goed die is in dit veld. Laat hem dan maar afstappen dan komt Froomey erin. Zou mooi zijn als die er voor woensdag in staat.

Nickoz

Van m'n drie teams in het Budgetspel RTB draait m'n minste team nog het best haha. Heb daar alle 'echte' toppers thuis gelaten.

Heb daar Kittel, Demare, Matthews, Groenewegen, Colbrelli, McLay, Zabel als sprinters.
Als klassementsmannen Bardet, D. Martin, Aru, Majka, Fuglsang, Chaves en Meintjes.
Daarnaast ook nog v Avermaet, Roglic, Ulissi, Benoot en Naesen (en Izagirre helaas).

Dus geen hele dure (Froome, Porte, Sagan, Valverde etc.), werpt voorlopig wel z'n vruchten af, maar kan na morgen weer anders zijn.

Edjahh

Als Sagan nog geschrapt wordt uit de uitslag past Zweeler hun stand ook aan neem ik aan? Dan win ik etappe vandaag namelijk. :p

pirazzi

Peter Sagan is de meest gekozen renner in het budgetspel. Bij uitsluiting komt Majka er bij mijn team in maar hou ik nog maar 1 wissel over natuurlijk.

Laatste man

Het wordt wel echt gokken op deze manier!

Edjahh

Stiekem een beetje blij met declassering Sagan, eerste goed voor 42 euri met een inleg van een euro. :)

Betancur, Quintana, Sagan

Gefeliciteerd Edjahh, ben zelf 3de vandaag.

Voor de jackpot was ik blij om Mori te zien in de top 10 (Heb hem zelf als wissel), maar zag toen ook SIeberg :(

Edjahh

Thx Betancur, jij ook gefeliciteerd!

pirazzi

Hij krijgt er 7 punten bij door Sieberg maar is een nulpuntenteam. Heb zelf nog wel geluk doordat Sieberg als wissel staat.

Laatst gewijzigd
robotour

'@edjahh gefeliciteerd......maar zweeler heeft wel wat uit te leggen nu, er was al geld overgemaakt namelijk. Lijkt mij dat ze dat niet zomaar terug kunnen draaien....

Er is dit jaar al eerder zo iets geweest toen Movistar de ploegentijdrit won...en pas veel later alsnog teruggezet werd.
Misschien staat het ergens in Zweelers reglementen - in de kleine letterjes;) -
Zweeler zou er beter aan doen te wachten tot de uitslag definitief is vastgesteld!

Edjahh

Dat op etappe uitslagen gokken bevalt me prima, vandaag gedeeld derde met een 2 euro inleg (2 teams) goed voor ruim 19 euro. :)

1 2 ... 73 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.