Zweeler 2017

1 2 ... 80 81 82 83
Abdoe

Grrr, Bardet... dan zou alleen Rojas nog voor euforie kunnen zorgen!

JapieJapo

Een heel klein prijsje zal 15+5 gaan opleveren, hopelijk doen Modolo en Cort mij nog wat stijgen morgen. Gelukkig houdt Astana nog net de leiding in het ploegenklassement...

Nog meer mensen een team gemaakt voor de eredivisie? Nieuwe opzet met budget waarbij je mijns inziens voor meerdere spelers per club moest gaan om echt bovenin (of onderin) mee te draaien. 5 van Ajax en PSV, en 4 van Utrecht.

Onana-de Ligt-Viergever-vd Beek-Neres
Zoet-Arias-Luckassen-Isimat-Bergwijn
Ayoub-Dumic-Klaiber-Dessers
Thorsby
Larsen
Ehizibue
van Overeem
van Ooijen
El Ahmadi

FaasjeWilkes

Grr Bardet ja, en ook grr Kruijswijk. De La Cruz die valt, ook nog Aru voor mij (maar tis je gegund Abdoe ). Was niet mijn dag, maar 5e in so'n groot spel is nog steeds prima. En wat je zegt, misschien dat Rojas er speciaal voor ons nog een sprintje uitperst (hij zal het wielerflits forum wel volgen toch neem ik aan)..

Matisz

'@Faasje gefeliciteerd !

FaasjeWilkes

Gefeliciteerd Jekke, jij hebt echt huisgehouden hier. 1 en 2 in budgetspel. Zelfs meer tickets gewonnen dan er te winnen zijn 😀

Rojas wel meegesprint, maar wordt ie maar 20e, heb ik niks aan. Maar wel weer een ticket erbij, had ik niet meer op gerekend, Manzin goud waard vandaag. Abdoe en Bassieweert en overige prijswinnaars ook proficiat!

Abdoe

Mooi succes op meerdere fronten Faas! Gefeliciteerd aan alle ticket- en cashwinnaars. Voor mij wel nog lekker dat ene puntje van Rojas, verschil tussen 3e en gedeeld 2e.

LyndaLid

De Vuelta spellen waren een drama... Gefeliciteerd aan iedereen die het wel super heeft gedaan, dat zijn weer mooie prijsjes!

Ik sta nu in het wielerjaarspel met twee teams in de top 25 :)

In het budgetjaarspel met twee teams in de top 100.. Daar gaan we met de subleage dankzij de top prestaties van anderen ook super.

Sunrider

Gefeliciteerd iedereen die een prijs gewonnen heeft en Jasper jij met je ticket!

Jekke

Ja, het was een gekke vruchtbare vuelta :D. 3 tickets voor Road , 1 en 2 in het budgetspel, ik vat het nog niet helemaal. Proficiat ook aan alle andere winnaars !

jp.vanoosterhout

IK heb ook een zeer tegenvallend spel 15+5 gespeeld,mijn beste team iets van 800ste ofzo..Maar een dikke proficiat voor abdoe en alle andere winnaars,had in de meeste teams 4 of 5 sprinters,vorig jaar hadden de beste teams ook 4 of 5 sprinters,met ongeveer evenveel sprintkansen..maar als ze dan niet sprinten degenkolb,cort nielsen,modolo,lobato dan mis je veel punten,ik had nog gedacht aan maar 1 of 2 sprinters..maar toch verkeerd gegokt !stupid...en jekke helemaal super gespeeld man,zoveel hoge klasseringen..die moet vast doping gebruikt hebben..goed gedaan man !

HF2013

Bah bah... hele Vuelta rond plaats 50-70 in het budgetspel, maar door klassementspunten uit de prijsjes gekelderd. Zonde van De La Cruz, maar dat zal hij zelf ook vinden.

Bassieb

Proficiat allen. Wielerflits weer goed vertegenwoordigd. Al vermoed ik dat 90% van de zweeler-spelers wel eens op Wielerflits kijkt, zou het niet?

De rat van ragusa heeft me iig een tweede ticket opgeleverd. Ofja aan de rat heeft het niet gelegen, want Damiano Caruso komt er met een 66ste plaats als beste klassering bekaaid van af.

Matisz

Een Vuelta om snel te vergeten :D. Aan aan alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Bassieb

Wat een bevalling. Twee finale teams makenog voor Bergen en maar 1 renner overhouden in beide teams # gallopin. Succes allemaal en moge de beste winnen; )

LyndaLid

En, wat zijn de prijzen heren?!

FaasjeWilkes

4e geworden bij RTB. Was zo dichtbij die 10000... Maar ben tevreden, woensdag ook nog tijdritspel gewonnen, dus ik kan de winter wel weer door 😀

Laatste man

Gefeliciteerd! Wat is de opbrengst?

Bassieb

25ste en 133ste...

DorHer

25 - 31 - 128....

jp.vanoosterhout

die canidanes grijpt toch wel heel vaak vette prijzen !! proficiat weer

Huggyfonz

dat kun je beter zeggen van @faasjewilkes. die pakt nice prijzen met weinig teams. canidanes maakt er tussen de 5 en 10 per spel. vraag me dan eerder af hoe faasje dat voor elkaar krijgt.

Sunrider

Ja, Faasje Jasper heeft veel inzicht, heel knap. Dit seizoen heb ik slecht gedraaid maar heb nog veel overschot na het succes (3e in de RTB) vorig jaar.
Volgend jaar doe ik alleen de jaarspellen klassiekerspellen en de grote rondes (budgetspel). En ik blijf een hekel houden aan die vermelde percentages achter de renners, ik laat me er of ik wil of niet toch te veel door beïnvloeden. Een optie om die kolom uit te zetten zou welkom zijn.

LyndaLid

Gefeliciteerd Jasper, volgens mij heb je (wederom?) een topjaar achter de rug!

Ik had het erg moeilijk bij het WK, zonder aan het Rt(...) spel mee te spelen, zeker na twee keer op gelijkspel een ticket gemist te hebben, en ik geloof drie keer 1 plek er naast te hebben gepist haha! Gelukkig won held Sagan.

Ik richt mij qua hoop nog op de jaarspellen, waarbij vooral het normale wielerjaarspel nog interessant is met twee teams in de top 30.... Hopelijk wordt Lombardije wat dat betreft nog ff cashen in punten, met jongens als Angel Lopez, Chaves, Moscon, Uran, Woods, Daniel Martin, Dumoulin, Bardet, Yates 2x, Poels, Sergio Henao, Zakarin, Roglic, en Bettiol.

Geen idee wie er allemaal starten, maar ik moet hopelijk toch nog wat plaatsen kunnen stijgen met mijn teams.

Tegelijkertijd valt het me (weer) op hoe belachelijk laag die prijzen zijn. Daarvoor speel je dan een heel jaar mee?!

@ Zwieler, laten we alsjeblieft volgend jaar die prijzen wat minder overdreven over duizend plaatsen verdelen? Niemand vindt het toch leuk om het maximum aan prijsgeld lager te zien, en als 300e nog een miniprijsje te kunnen winnen?

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Dank jullie. Dit was wel mn beste jaar ooit ja. Ga ik ook niet snel meer evenaren denk ik. Giro was wel het hoogtepunt, en nu deze laatste week ook. Het gekke is dat ik er minder tijd insteek dan andere jaren. Heb jaren gehad dat ik voor elke wedstrijd een Excel sheet maakte, kom ik nu niet meer aan toe. Ik vervloekte die meest gekozen renners lijst ook, maar nu vind ik het wel handig. Vooral om te zien waar de kansen liggen: renners die weinig gekozen worden maar waarvan ik wel het gevoel heb dat ze het goed kunnen doen.

Maar ik maak me geen illusies over volgend jaar, heb wel is eerder een goed jaar gehad en het jaar daarna draaide ik verlies. Wil wél opnieuw voor de 10000 gaan 😛

DorHer

'@Lyndalid : Dat vind ik inderdaad ook wat overdreven. Een twintigste plaats in het jaarspel met ruim 2500 deelnemers (?) (toch niet slecht!) levert amper 85 Euro op of 8 x je inzet terwijl een 300ste (!) plaats nog altijd 10 Euro oplevert (20ste plaats in budgetjaarspel bijvoorbeeld maar 52 Euro). Ik vind dit ook veel te "uitgerokken". De top 20 zou echt wat beter beloond mogen worden desnoods ten koste van andere klassementen ook (wat doet een klassieker- en rondeklassement bijvoorbeeld in een jaarspel? Daar zijn toch al aparte competities voor?). Langs de andere kant snap ik het idee er wel achter. Ze willen zoveel mogelijk mensen uitzicht laten houden op een prijs om ook die mensen te blijven binden en motiveren. Ik heb echter een idee dat ze hier redelijk stevig achter staan en dit niet gaan veranderen :-). Ik vind dat het momenteel wat teveel doorgeslagen is naar teveel prijzen. Dit is iets wat je kan doen als je meer deelnemers hebt, maar is voorlopig imo nog niet aan de orde.

1 2 ... 80 81 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.