Zweeler 2017

1 2 ... 80 81 82 83
Abdoe

Bizar idd hoeveel die teams overeenkomen, zelfs dezelfde Lopez-frustatie :)

Sunrider

'@ Jasper, ik zit je op de hielen in het gewone rtb spel.....

Abdoe

.... en Rojas weer mee, lekker :-)

JapieJapo

Voor mij balen dat Rojas mee is. Ook jammer dat er geen Astana mee is voor het ploegenklassement. Was net lekker de top 100 ingeklommen met Lopez en co...

pirazzi

Jammer Spaakje ...

pirazzi

Poek64 is toegevoegd aan de subleague, zijn we toch nog met 10.

FaasjeWilkes

'@Sunrider: als het vandaag zou eindigen zouden we er allebei 1 hebben 😄. Had vandaag weer een goede dag met Fraile en Rojas.

Abdoe op 1 nu in 15+5, ik 3e. Gaat spannend worden, hoop echt dat Aru nog wat in de tank heeft. Roche is ook nog niet weg denk ik, die slechte dag van gisteren kwam door de regen. Wel erg fijn dat Rojas alweer 3e wordt. DIe staat nu ook redelijk in het puntenklassement, misschien dat ie morgen meesprint om wat puntjes te pakken.

Spaakje

Pirazzi, ja had het al voorspeld, misschien beter nu dan op de slotdag. 38 teams gesneuveld dus gelukkig in goed gezelschap. Nu alles maar op het ak met drie teams nog kansen op een prijsje. En misschien nog ergens etappeprijsje mee kapen zou leuk zijn. Succes iedereen die nog ergens voor strijdt de laatste 9 etappes, zo te lezen gaat het bij verschillende deelnemers nog behoorlijk goed!

pirazzi

Onverwachts een tweede plaats in de etappe van vandaag in het 15+5 spel, € 50,--!

Laatst gewijzigd
Laatste man

Gefeliciteerd! Lekker hoor.

Ik heb weer €0,80 door Trentin op het forum. Daar is ook alle pijn dan wel mee verzacht om hem niet te hebben in 15+5.

pirazzi

Ty, het forum op Zweeler heeft ook een puntenspel ja maar het wordt voor mij wat te druk om overal te spelen.

ivo001

Ik had ik het 15+5 spel de nummers 1 t/m 6 en de nummer 8, en alsnog daal ik plekken?
Ik ben net zo kansloos als in de tour, sta pas op 2566e plek

Zwieler

Voor degene die af en toe mee doen aan de etappespellen, we hebben een nieuwe upgrade: Als je nu naar de nieuwe mijn resultaten gaat, dan staan de etappespellen daar ook bij met een 0 punten stand. Dat betekent dat je onmiddellijk na de start al je teamdetails daar ook kan zien en vergelijken met andere. :-) Als je geen team hebt, dan kan je de 0 punten stand ook zien als je links de Tab op "Live spelen" zet.

Laatste man

Ik daalde gister ook, ondanks goede mannen. Zit niks meer in.

Sunrider

In de spellen waarin ik in enigermate meedeed voor een prijs of ticket, zak ik ook steeds verder weg.

Bassieb

Een tweede rtb ticket lonkt voor de Rat van Ragusa. 80 punten voorsprong op de huidige nr 6 en nog 19 renners in koers! Dat kan haast niet meer misgaan zou je zeggen.

Sunrider

Ja die vuile rat doet het weer. :D goed gespeeld Bassie! Jasper ook nog volop kans op een ticket, ikzelf blijf te veel achter nu. Het niet selecteren van Trentin breekt mij op en Magnus Cort laat het tot nu toe afweten.

Laatst gewijzigd
Jekke

Momenteel in de running voor ook 2 en met geluk misschien zelfs meer tickets.
In het abcde spel sta ik er heel goed voor, in het budget 3 teams in de top 15.

In het gewone budgetspel zit een mooie prijs er ook dik in, 2e momenteel.

Maar baal ik vooral van dit team (al ben ik tegen het systeem dat iemand met meer budget een renner met amper budget kan vervangen. Imo zou de wissel enkel mogen mits het totaal budget niet wordt overschreden). Hiermee schiet ik mezelf momenteel wel in de voet, want net door dat systeem had ik met volgend team ruim op kop gestaan, moest froome na speeldag 5 - 6 ingevallen zijn voor een uitvaller. Maar ik heb nog geen enkele uitvaller :s. Reguigui ipv manzin had daar werelds geweest.

Dit Team staat op plek 46

1 Nibali, V. 27.9 260
2 Trentin, M. 9.6 214
3 Lopez, M. A. 22.8 189
4 Kelderman, W. 17 187
5 Zakarin, I. 28.2 180
6 Woods, M. 8.9 120
7 Majka, R. 23.7 107
8 De La Cruz, D. 15.5 92
9 Poels, W. 18.4 88
10 Polanc, J. 4.5 81
11 Roche, N. 10.1 65
12 Theuns, E. 6.8 60
13 Rosón, J. 7.5 35
14 Moreno, D. 10.4 28
15 Manzin, L. 4.2 18
16 Losada, A. 1 12
17 Cort, M. 12.9 0
Wissels
1 Froome, C. 40 0
2 Osorio, J. F. 1 0
3 Hernández, J. 1 0

Laatst gewijzigd
ivo001

Had je toch iemand met de grootste kans op uitvallen moeten selecteren. VInd dat wel meer mooi aan dit systeem, je kan een gok nemen dat je een extra topper erbij hebt, maar daardoor ook kans dat hij niet of te laat in actie schiet

In het 15+5 spel heb ik nog Kruijswijk en Bardet op de bank zitten terwijl ik Jungels, Costa en Cort in de basis heb staan die niks opleveren.

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

ik heb nog nooit zo slecht gescoord bij een grote ronde,in het 15+5 spel mijn beste team ergens op plek 800 !er zijn meer vuelta's geweest met maar 4 of 5 sprintkansen en daar had de winnaar ook 4 of 5 sprinters opgesteld,zelfs teams met 6 sprinters stonden bij de eerste teams.dus ik had nu enkele teams met 4 sprinters en enkele met 5 sprinters..maar heb dus gewoon verkeerd gegokt cort nielsen ? lobato ? modolo ? degenkolb ? trentin !! had ik vaak gekozen alleen trentin scoort goed. en rojas had ik niet veel van verwacht,en scoort ook goed.je ziet wel de ene vuelta is de andere niet! blijft een gok

Abdoe

De Vuelta is wel tricky bij Zweeler (en ook andere pools). In 2013 (met Horner enzo) won zelfs een team met alleen klimmers het 15+5-spel, dat leek er deze keer misschien ook wel in te zitten (er stonden een paar klimteams met o.a. Woods vrij kort), ware het niet dat Trentin en Rojas gisteren weer scoorden. Rojas heb ik gelukkig wel in mijn beste AK-team als gokje gespeeld, beetje half half als sprinter en vluchter (deed hij eerder wel vaker leuk). Sprinten lijkt hem niet meer te worden, maar als vluchter overtreft hij alle verwachtingen.

ivo001

Ik hang ergens rond plek 2500 terwijl ik toch dacht een goed team te hebben.

Het niet meenemen van enkele tour rijders zoals Contador, Aru en Chaves blijkt toch een verkeerde beslissing.
Woods overtreft alle verwachtingen en zat er bij mij niet in.
Dan heb je nog met de echte teleurstellers zoals Jungels, Pozzovivo en Rui Costa, en Cort mag niet eens sprinten.

HF2013

Woods had ik in de Giro bijv nog wel, maar dit keer niet gekozen. Had zelf hoge verwachtingen van Kelderman en Pozzovivo... dus daarvan komt ook maar de helft uit. Gelukkig in het budgetspel nog wel met 1 team aardig. 15+5 = drama.

FaasjeWilkes

Ticket te pakken in Quebec!

Eindelijk, ben er al vaak dichtbij geweest. Nu al zin in het WK 😀

Abdoe weer op 1 in de vuelta 15+5. Ik heb de etappe net pas teruggekeken, baalde flink dat Bardet en Roche in de vlucht zaten, maar de schade viel uiteindelijk mee. Gaat heel spannend worden nog. Als de toppers voor de etappezege gaan vandaag denk ik dat ik met Aru nog voorbij Abdoe kan, maar in dat geval zal Froome waarschijnlijk ook zn puntentrui veilig stellen, waardoor de nummer 3 me voor zal blijven (tenzij De la Cruz ver boven Kruijswijk uitstijgt, maar dat gaat niet gebeuren).

Laatst gewijzigd
Abdoe

Lekker dat ticket, lucratieve business voor jou dat Zweeler!

Het wordt idd nog heel spannend. Ik denk dat je gelijk hebt, normaal gesproken is Roche vandaag geen partij voor Aru, of hij zou weer voorsprong moeten kunnen pakken via een vlucht, dus al met al lijkt de huidige nummer 3 nu de grootste kanshebber en haal jij me waarschijnlijk ook weer in. Maar uiteindelijk zal de 15+5 nog wel iets opleveren waar ik van tevoren voor zou tekenen :)

Misschien loert er van achteruit naast de truivoorspellingen nog wat gevaar via teams met sprinters voor morgen, maar op het eerste gezicht lijkt dat mee te vallen, de gaten zijn vrij groot. Zou fijn zijn als Rojas er voor de zekerheid nog een sprintje uitgooit :)

1 2 ... 80 81 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.