Team klaar en ik laat het zo. Geen GvA, geen Boonen. Dat zijn wel gokjes uiteraard. Daarnaast nog 2 goedkope namen voor de heuvelklassiekers, die toch lastiger te voorspellen zijn. Ik vind overigens de kopmannen WEL een toevoeging op het spel. Zo moet je toch per koers bepalen wie jouw favorieten zijn. Laat het maar beginnen!
Laatste schifting heeft plaats gevonden. Het aantal keren dat de renners in actie komen heeft uiteindelijk toch nog voor wat omzettingen gezorgd. Slechts 2 van de 16 renners uit mijn team behoort geen enkele keer tot een van de drie kopmannen. Ik hoop dat deze benadering van het spel het verschil gaat maken. De top 10 in de dagklassering voor P-R en RVV zal ik niet halen, maar hoop dat ik dat in andere koersen terugpak. Mogelijke valkuil is het missen van enkele generalisten met name als er renners gaan wegvallen. Daarnaast negeer ik ook een volledige (op papier sterke) ploeg, met een op dit moment in mijn ogen volledig solide onderbouwing, maar dat kan natuurlijk verkeerd uit gaan pakken. Afijn, wie niet waagt..
Vindt het gezien de tijd die ik aan het spel wil besteden wel fijn dat het wat laagdrempelig is ingestoken, doordat je louter drie kopmannen per koers hoeft te kiezen. Kun je bij wijzen van spreken al aan het begin van het spel doen, waardoor het niet uitmaakt als je een keer door tijdgebrek vergeet de zaak aan te passen. Ondanks dat ik nu voor m'n gevoel al wel wat keuzes heb gemaakt, zou het ook in mijn ogen het spel verbeteren als het budget iets omlaag wordt bij gesteld volgende keer. Op deze manier kun je toch forceren dat er wat 'talentjes' gekozen worden.
Nog even een bommetje droppen zo vlak voor de deadline. Het lijkt erop dat Aru het heuvel-drieluik + de Strade gaat rijden, optie voor 750K?
Edit:
Zelfde geldt natuurlijk voor zijn teamgenoot Fuglsang, maar dit gaat dan de eerste keer voor Aru worden wie weet is hij ook wel wereldtop in dit gedrang ;).
Ik snap niet dat Coquard niet bij den team gaat rijden waar hij MSR en AGR mag rijden. Hij is bij beide kandidaat om te winnen. Nu heb ik hem uiteindelijk toch uit mijn team gelaten.
Ik heb mijn team staan, maar verwacht er geen wonderen van. Ben toch meer van de rondes dan van de eendagswedstrijden.
Mijn team staat ook zo goed als, twijfel nog wel tussen Stannard/Rowe (wil niet beide) en drie 1,5mil renners waarvan ik er twee kan nemen.
@JSprunk
Denk dat het deels te maken heeft met de koersen die hij kan rijden bij Direct, lekker veel in eigen land + voor bijna alle koersen favoriet. Ook heeft hij natuurlijk enorm veel vrijheid.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.