Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 18 ... 35 36
WCEendT

'@Phoenix
Ook Demare zie ik morgen inderdaad een kans maken.

Coquard staat op de (voorlopige) startlijst van o.a. de Brabantse Pijl, Dwars door Vlaanderen en Kuurne. Opzich zou hij natuurlijk ook gewoon zijn geld waard zijn als hij de B-P en DdV weet te winnen en jij had hem als 1e kopman. Maar het risico is er nou eenmaal dat hij zijn geld niet waard gaat zijn zonder AGR, waar hij naar mijn mening echt een van de topfavorieten is met het nieuwe parcours.

Edit:
Ik denk echt dat de keuze Rowe/Stannard enorm belangrijk gaat zijn dit jaar. Zie Stannard alles of niets worden, maar Rowe is meer de veilige keuze en zal wel paar keer top 10 rijden/sprinten al hebben ze bijvoorbeeld voor Kuurne ook Van Poppel.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ik heb ze gewoon lekker allebei! Het blijft Sky ;)

jort101

Ik heb op dit moment nog geen één renner van Sky er in.. :(

nathancouw

'@Jort, als ik jou was zou ik toch Rowe òf Stannard nemen. Opnieuw, het blijft Sky. Doe presteren altijd wel.

WCEendT

Rijdt Groenewegen nou wel of niet in Kuurne? Bij PCS als negende renner van TLJ, terwijl er maar acht starten. Volgens cyclingfever zit hij niet in het team.

jort101

'@wceendt
Ja hij rijdt, kijk maar op de site van Lotto-jumbo ;)

raymankapeens

Heb ook nog bijna niemand greipel zien noemen?
Wellicht dat lotto ook goed gaat voor teampunten en die is ook wel goed op kasseien en in de schelde toch?
Twijfle tussen hem en kittel die je eigenlijk maar voor 1 ronde meeneemt.

Kan ook Dylan nemen maar ja... Lastig

WCEendT

'@Rayman
Ik heb persoonlijk voor Dylan gekozen.

WF heeft Kristoff voor morgen maar 1-ster gegeven, toch is hij morgen mijn 1e kopman. Hij steekt in een supervorm en het is natuurlijk bullshit dat hij het alleen van z'n sprint moet hebben. We gaan het zien, mijn team gaat in ieder geval niet meer veranderen.

Twaburov

'@WC: Dat gaat je dan veel punten kosten want AK komt zondag pas aan de beurt. Tenzij je zo pienter was met morgen al zondag te bedoelen.

steefje9

Iemand een tip voor 1 renner van 500.000?

fringale

Iedereen veel succes gewenst en nog veel meer plezier. Dat het spel met bijhorende vreugdekreten en klaagzangen mag beginnen !

Poeksel

'@Steefje9: Søren Kragh Andersen schijnt een echte dark horse te zijn ;)

Busted

'@Twaburov Of hij is zo pienter dat hij weet dat Kristoff gewoon mee doet aan de Omloop.

maartenfct1

Ik ben in ieder geval blij dat de deadline er aan komt. Word wel een beetje beroerd van het dagelijks wisselen van mn team..

fringale

Rijdt Dylan Groenewegen nu KBK of niet ? Deelnemerslijst van de site (en de gazetten) spreken dat tegen ! Op pcs staat hij ertussen maar dan hebben ze wel een mannetje teveel ??

WCEendT

Groenewegen rijdt KBK en Kristoff rijdt zo gewoon de omloop @twabur.

raymankapeens

Gooi hier nog even een balletje op zo voor deadline. Valgren begin ik toch ineens over te twijfelen ook al heb ik die al een tijd erin

Twaburov

Rijden en top 3 rijden zijn 2 verschillende dingen.. maar goed niet iedereen heeft een glazen bol.

sprintgeit

Uiteindelijk toch nog het eea omgegooid, nadat ik er dankzij WCEendT zelf ook van overtuigd ben geraakt dat de kans op Direct Energy in de AGR <30% is. Daarmee werd Coquard toch te duur. Baalde er wel echt van want met zijn programma was hij toch wel een unieke component in mijn team. KBK - DDV - BP - AGR leek hij te gaan rijden, en dit zijn nu net redelijk voorspelbare ritten. Ik vind 3 ritten voor een renner van 2,5 a 3 mln toch net te veel, zeker als ik 'm niet per see nodig heb in m'n top drie.

Nu heb ik zelfs 750k over, wat de verleiding om nog meer te schuiven groot maakt. Ik wil dit keer echter niet weer in de val trappen om puur op die prijs te selecteren.

sprintgeit

'@Raymon,

Je weet wat er gebeurt als je nu nog wisselt ;).

pirazzi

Jammer van die beperking van 4 renners per ploeg. Terwijl bij de puntentelling 5 ploegen punten kunnen verdienen dus dan heb ik liever een team van 20 renners. Misschien een idee voor volgend jaar.

raymankapeens

Haha nou neig ernaar om toch petit te doen maar ja.... Shit hey. Zal blij zijn als het sttaks klaar is.

WCEendT

'@twa
Begin je nu alweer?

@ray
Heb gister vlak voor het slapen Coquard er nog in gegooid i.p.v. een andere 3mil renner, dus bazeer je keuze a.u.b. niet voor de volle 100% op mijn posts.

JimKro

Iedereen nog even een laatste check of de kopmannen klaarstaan voor vandaag!

Dekenner01

We gaaaaaaaaaaaaaaan beginnen! Benieuwd naar de teams straks. Succes allen!

1 2 ... 18 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.