'@Phoenix
Ook Demare zie ik morgen inderdaad een kans maken.
Coquard staat op de (voorlopige) startlijst van o.a. de Brabantse Pijl, Dwars door Vlaanderen en Kuurne. Opzich zou hij natuurlijk ook gewoon zijn geld waard zijn als hij de B-P en DdV weet te winnen en jij had hem als 1e kopman. Maar het risico is er nou eenmaal dat hij zijn geld niet waard gaat zijn zonder AGR, waar hij naar mijn mening echt een van de topfavorieten is met het nieuwe parcours.
Edit:
Ik denk echt dat de keuze Rowe/Stannard enorm belangrijk gaat zijn dit jaar. Zie Stannard alles of niets worden, maar Rowe is meer de veilige keuze en zal wel paar keer top 10 rijden/sprinten al hebben ze bijvoorbeeld voor Kuurne ook Van Poppel.
'@Rayman
Ik heb persoonlijk voor Dylan gekozen.
WF heeft Kristoff voor morgen maar 1-ster gegeven, toch is hij morgen mijn 1e kopman. Hij steekt in een supervorm en het is natuurlijk bullshit dat hij het alleen van z'n sprint moet hebben. We gaan het zien, mijn team gaat in ieder geval niet meer veranderen.
Uiteindelijk toch nog het eea omgegooid, nadat ik er dankzij WCEendT zelf ook van overtuigd ben geraakt dat de kans op Direct Energy in de AGR <30% is. Daarmee werd Coquard toch te duur. Baalde er wel echt van want met zijn programma was hij toch wel een unieke component in mijn team. KBK - DDV - BP - AGR leek hij te gaan rijden, en dit zijn nu net redelijk voorspelbare ritten. Ik vind 3 ritten voor een renner van 2,5 a 3 mln toch net te veel, zeker als ik 'm niet per see nodig heb in m'n top drie.
Nu heb ik zelfs 750k over, wat de verleiding om nog meer te schuiven groot maakt. Ik wil dit keer echter niet weer in de val trappen om puur op die prijs te selecteren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.