Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 5 ... 35 36
thombvb

Blijf twijfelen over Theuns.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ideaal natuurlijk dat er in de "voorbereidings" wedstrijdjes net zoveel punten te verdienen zijn als in de "grote" klassiekers. De altijd voorspelbare top 5 van de BP is maar een paar grijpstuives waard, terwijl de altijd lastig te voorspellen top 5 van Parijs Roubaix (verdraaide vluchters altijd) je wel wat meer eurootjes aan toppers gaat kosten.

... maar onder de streep dezelfde punten oplevert.

Laatst gewijzigd
thombvb

'@Senioralex,

Als je deelneemt aan het spel kan je daar de puntenverdeling, spelregels en prijzen van de renners zien.

user17686

Beste mede klasssiekerspelspelers, wat denken jullie dit jaar van Yves Lampaert? Hij lijkt mij voor 750.000 een koopje als hij op niveau presteert/is.
Thanks en groetjes

Poeksel

Lampaert is ook een kandidaat voor mijn selectie (maar geen zekerheidje dus).

mr. Prodent

Lampaert is volgens mij meer een tijdrijder die veel kilometers op kop voor tornado tom zal rijden (als hij de klassiekers al rijdt).

user17686

tornado tom zal deze klassiekerreeks dan flink wat zegens aan zijn zwaard gaan rijgen

ConINGtador

Tony Martin schijnt voor eigen kansen te (mogen) gaan in de voorjaarsklassiekers. Serieuze optie voor 1 miljoen?

jort101

En Stijn vandenbergh? Zou die ook voor eigen kansen mogen gaan of is Naesen daar de kopman in de voorjaarsklassiekers?

Mathieu Moller

'@jort
Ik meen een interview te hebben gelezen waarin Stijn of Naesen zei dat ze samen kopman zijn, dus niet duidelijk de een boven de ander.

Marthijn8

Is er een site waarop staat welke wedstrijden een renner denkt te gaat rijden, mits hij natuurlijk niet uitvalt?

Chesron21

De programma's van de renners staan op procyclingstats onder calendar.

Marthijn8

oke bedankt

ONCE

Let wel dat voor veel koersen verderop nog nauwelijks of gedeeltelijk selecties bekend zijn

aardappeljager

Je hebt wel veel goede mannen voor 750k a 1m. Ze hadden dat budget wel kunnen verlagen met 5 a 10m

Wat mij betreft wel heel jammer dat alle wedstrijden even zwaar tellen. Daar mag best wat onderscheid in gemaakt worden

LutsenkoFan

'@poeksel

Paar dagen geleden vroeg je of ik Lutsenko in mijn team had. Ja die heb ik er zeker inzitten! Nu Astana niet echt een man heeft voor de klassiekers mag Lutsenko zeker zijn kans grijpen. In de Ronde van Vlaanderen heeft hij het ook al een aantal keren goed gedaan en ik hoop dat hij zich in een aantal top 10 klasseringen kan rijden.

En waar las jij dat?

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

'@jort

Gougeard, Naesen en Vandenbergh zijn daar de mannen die het moeten doen. Geen uitgesproken kopman.

jort101

'@lutsenkofan @mathieu
Oke, bedankt!

elstupidoloco

Iemand enig idee al wie BMC voor de Brabantse pijl uit gaat spelen? Hermans of Vliegen? Of beiden?

thombvb

'@elstupidoloco,

Vind ik ook een lastige vraag. Ik zou zeggen Hermans, maar dat is een gok. Er is sowieso nog weinig bekend over de BP.

kartje

Check ik doe ook mee! :D Maar ik denk dat ik de komende dagen wel nog veel ga wisselen.

elstupidoloco

'@thombvb,

BP en dwars door Vlaanderen zouden wel eens de sleutelkoersen kunnen worden voor Scorito. Er is weinig bekend nog qua deelnemers, de uitslag is ieder jaar een loterij, de echte toppers rijden niet. Lastig!

Dekenner01

Wat zijn hier eigenlijk de verdelingen tussen het type renners?

Ik mis Nasibal met zijn berekeningen.

ivo001

Het is toch wel een lastig spelletje zeg.

Ik zou graag Alaphillipe in mijn team hebben, maar weet niet zo goed hoe ik plaats voor hem moet maken, want het is wel erg prijzig.

Optie die in me op kwam is Boonen + Oss + Barguil wisselen voor Alaphillipe + Vandenbergh + Fuglsang .

nasibal

Door het grote budget zijn er eigenlijk geen berekeningen nodig. Alle toppers kunnen 60x in je team. Te duur of niet te duur. Je kopmannen halen dusdanig veel punten dat "verassingen" het structureel goed moeten doen onm echt een verschil te maken. Teampunten zijn ook als stront op een gloeiende plaat, zeker omdat renners de wedstrijd uit moeten rijden om uberhaupt in aanmerking te komen. 4 renners van QS lijkt dus leuk in roubaix, maar 2 van die 4 plekken kan je beter invullen met renners die gewoon top 15 rijden in de daguitslag.

Afin, wel leuk dat dit initiatief genomen is.

1 2 ... 5 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.