Peloton Seizoen 17

1 2 ... 17 18 19 20 »
Justin Case

Heel soms wint een renner een etappe en daarmee alle truitjes en zijn de kosten aan de vorige week vastgestelde bonussen hoger dan het prijzengeld. Het overkwam mijn renner Ceccanti in de Dubai Tour. Verslaat hier onder andere Lamego. Die laatste ging niet voluit in de slotrit.

Naspa

Ik heb de transferlijst eigenlijk nog nooit zo klein gezien.
Dustins handeltje komt zo droog te staan.
Verklaring? Worden er minder bot-teams opgeschoond?
Vakantietijd?
Een effect van de pensioenerings-maatregel?

dustin

Divisie 5 (op 5:1 na) is leeg begonnen, nu worden eerst 5:2 en 5:3 opgevuld. Pas als ze vol zijn vervallen er bot teams. In divisie 4 wel veel bot teams, vanwege een enkele inlog eind vorig seizoen, maar die vervallen niet.
Ha ha, inderdaad Naspa, vorige week had ik er nog maar 9, en deze week geen ene.
Deze week maar wat vaste krachten te koop gezet, moet toch wat inkrimpen.
Mijn handeltje staat zeker op een laag pitje, moet nu wat improviseren en kijken waar er nog wat te rapen is.
Aan de andere kant, veel bot teams momenteel hebben niet echt renners waar er vraag naar is, of het moeten sommige bot teams zijn van de hogere divisies.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

Ik heb een aantal renners van mijn team te koop gezet. Ben benieuwd wat ze opbrengen. Als ik mijn account verwijder dan komt de rest ook op de TL toch?

dustin

T blijft dan vlg mij een BOT team, maar weet dat niet zeker.

Ab Normaal

Ja, dan komen ze niet op de TL

Milanos Kateros

Heb mijn resterende renners ook op de TL gezet voor de schappelijke prijs van 0 euro. Veel plezier ermee =]

Poeksel

Of opnieuw beginnen of dit team houden handiger is hangt overigens af van hoeveel je renners opbrengen (plus 10% rente). Vergeet niet je trainer weg te doen.

Wel fijn dat je Dustin weer wat te doen geeft ;)

Laatst gewijzigd
RichardD

Ik heb maar alvast een nieuw topic geopend. 2 weken na het nieuwe seizoen leek het mij wel tijd. ^_^

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/peloton-seizoen-18

Justin Case

Bedankt :)

1 2 ... 17 18 19 20 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.