Peloton Seizoen 17

1 2 3 4 ... 19 20
BrokenChain

Maerien ondertussen naar 9 berg, wanneer kan ik beter eerst tt trainen?

Ab Normaal

Hoe oud is ie?
Ik denk nu.

BrokenChain

Hij is nu 20.

Mijn plan is ook om mijn youth scout weg te gooien over een paar weken en mijn trainer te trainen op sprint.

Poeksel

Neem 5:2, dit is de complete uitslag van vandaag:

1. Bruwier 10 0 00:14:05 Tijd trui Lierse trappers
2. Loïs 9 0 00:14:05 FC Reder
3. Gremmelprez 8 0 +7 FC Reder
4. Van Herzele 7 0 +11 FC Reder
5. Bakeland 6 0 +12 FC Reder
6. Hanno 5 0 +16 Lierse trappers
7. van Gendt 4 0 +17 FC Reder
8. Ligot 3 0 +17 Lierse trappers
9. Hecquet 2 0 +26 Lierse trappers
10. Hoellinger 1 0 +29 Lierse trappers

Van de negen botteams hebben er acht niet meegedaan. Zo ging het vroeger toch niet?

Ab Normaal

Jawel. Maximaal evenveel botteams als er actieve teams zijn.

De_Rode_Lantaarn

Heel vroeger weet ik natuurlijk niet. :)
Maar vorig seizoen in divisie 5 was ik lang alleen en kreeg 1 botteam als tegenstander.
Later 2 actieve ploegen, 2 botteams als tegenstander.

Poeksel

Ah, logische verklaring Ab. Er is inmiddels een Roemeens team in 5:5 erbij gekomen, hopelijk helpt Rarau hem.

Laatst gewijzigd
dirkthierry

After results off the last poll, some of the cyclist aged 40 did retire during the update proces, their teams received a small compensation for this,
Next Season this age probably will be lowered to 38,

Dit was de aankondiging van 14 maart 2017. Wanneer komt hier duidelijkheid over.
Ik heb bijvoorbeeld 3 renners van nu 37 jaar. Als bovenstaande regeling wordt ingevoerd raak ik dus drie renners kwijt bij de start van het nieuwe seizoen.
Een eventuele verkoop prijs van deze renners zal ook lager zijn.

Poeksel

"some of the cyclist aged 40" dus niet allemaal.

schizm

'@dirkthierry ; met die announcement wou ik eerst peilen naar de reactie's, als die ontbreken of overwegend positief zijn heb ik een goede basis om EG te overtuigen. Het is trouwens de bedoeling dat de kans stijgt met de leeftijd dus een 38 jarige zal bvb. 3 keer minder kans hebben dat een 40-jarige om te stoppen met fietsen.

P.S. : Het is me voor het eerst gelukt om een 18-jarige te pullen in de 1e week, ik overweeg om hem te verkopen omdat ik een mountain-trainer heb en hij net een goed postuur voor een vlak-renner heeft (en ook wel een beetje voor de 2 op balance). Wat denken jullie, zou hij ook op n miljoen kunnen uitkomen ?
Toun Duranton, 18y, 2m00, 83kg, TV $139,578
Prim. : 1 - 2 - 0 - 0 - 2 - 4
Sec. : 14 - 2 - 1 - 2

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Jazeker!
EGV kijkt heel erg naar de lengte/gewicht combinatie. En die is heel erg mooi voor een vlakke trainer.
Zou 'm er vanavond op zetten, dan is de deadline na de trainingsupdate. Aangezien ie 9 zichtbare skillpoints heeft, is er vast wel een skill te vinden waar ie .8 heeft en dus misschien na de training op kan poppen.

Poeksel

1/6e kans om dat te vinden toch?

En Schizm, lijkt me niet slechter dan de renners waar nu ruim een miljoen op geboden wordt.

schizm

Weet niet waar die 1 op 6 vandaan komt ? de tijd dat de skills op één decimaal werden afgerond is helaas al lang voorbij.

Bij berg is hij de laagste van 3, bij TT de tweede van 4, blijft over sprint : vierde van vijf (vlak en dalen zijn ook ongeveer zoals sprint maar daar train ik dus niet op) . Die 9 zichtbaar duid erop dat er gemiddeld minimum 0.5 (=(12-9)/6 skills) in het niet zichtbare gedeelte zit, met mijn 15-15-15 scout wsl dus nog meer (de totale primaire skill zit dus ergens random tussen 12 en 14).
Als ik de TV-evolutie nou nog bijhield (van mijn andere renners) had ik nog beter kunnen inschatten dat de kans hoog was, maar nu denk ik toch niet dat ik de gok ga wagen, zet hem vanmiddag erop.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Nou, seizoen geslaagd. Nu al meer truitjes dan heel vorig seizoen.

dustin

nog iemand een leiderschap 9?
Wijnand Kooijman (3578) 39 jr 'geen ploeg'
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=3578

nog iemand een leiderschap 11?
Severo Franceschini (3538) 39 jr 'geen ploeg'
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=3538

Laatst gewijzigd
Tossboom

Kooijman wow dat was 1 van mijn eerste aankopen. Way back

Justin Case

Mooi gedaan BC, Wat een beest is die Veland. Ik word 5e op 5 seconden achter een renner die nog 80% fitness heeft. Die gaat dus volgende week weer wat rijden...

Vorig seizoen wilde ik nogal wat punten binnenhalen met jonkies die 1,2 en 3 in het jongerenklassement werden. Helaas hebben we nu Franconia bij ons in de 3:4

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Thanks, ja ik heb Veland maar laten beulen na een teleurstellend vorig seizoen kwa tour overwinningen ( en heb nu ook Robrecht Gal). Mischien wel iets teveel, want heb nog wat tijd overgehouden, maar wilde niet weer 2e worden haha.

Mijn jonkies zijn weer wat ouder en beter, misschien kunnen ze verrassen :P

Ab Normaal

Edit ik zelf: niet doen

Laatst gewijzigd
Tossboom

Hennerie, post op het forum gezien? Je hebt nog geen sponsor geselecteerd.

BrokenChain

ja klopt, ik moet er nog even over denken welke ik wil hebben. Meerdere seizoenen of voor 1 seizoen. Even het resultaat afwachten. Of hebben jullie advies?

Zelf dacht ik als ik weet te promoveren dan 1 jarig, anders meerjarig.

schizm

de reden dat EG dit gepost had was omdat we graag het sponsorgeld een beetje gaan boosten dit seizoen, maar zo lang niet iedereen een sponsor heeft kan dat dus niet.
Heb hem al voorgesteld om het gewoon in de wekelijkse aanpassingen en rechtstreeks in de financiën op te nemen (we zitten toch sowieso al met de nieuwe teams waarvoor het ook gewijzigd moet worden).

Ab Normaal

'@BC
In jouw geval zou ik 1jarig doen

BrokenChain

ah okay, ja ik dacht eerst dat het met divisies te maken had. En dat scheelt misschien ook, maar volgens mij heeft het ook te maken met het aantal basissupporters. Want ik krijg nu een iets beter aanbod dan vorig seizoen.

Dan is 1 seizoen inderdaad wel logisch.

Ab Normaal

Heeft met de divisie te maken

1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.