Peloton Seizoen 17

1 2 3 4 ... 19 20
BrokenChain

Mhmm, zelfde divisie nu als vorig seizoen. Maar toch meer geld per week (4k)

schizm

Volgens mij wordt het net als bij de supporters deels berekend op de positie in de divisiestand waarin je de vorige seizoenen eindigde.
(dus gebaseerd op de laatste 4 of 5 seizoenen)

Laatst gewijzigd
Tossboom

Vandaag was het eerste aanvalspunt op een heuvel. Dan is het toch vreemd dat mijn heuvel 12 in groep 2 komt en mijn heuvel 6 in groep 1? Beide 100% effort, 8 sprint en erg gelukkig....

Ab Normaal

Inderdaad. Dat is heel erg vreemd!

schizm

Heb je al gechecked of ze beiden in dezelfde groep zaten in de vorige zone ? Ik heb de indruk dat bij korte stukken ook het terrein van de vorige deel zijn invloed heeft (wat in feite ook niet slecht is want om succesvol aan te vallen hoor je je vooraan in het peloton op te houden en dat is moeilijker als het vorige deel je niet ligt)

Laatst gewijzigd
Tossboom

ja peloton was nog bij elkaar in de vorige zone.

Poeksel

Mijn renner die volgens mijn inbox met pensioen is, lijkt toch niet met pensioen. Althans, hij zit nog in mijn selectie, heb nog niet geprobeerd hem op te stellen. Bug of feature?

schizm

bug ? Ze waren allemaal terug dus heb ze opnieuw verwijderd. Bedankt voor het melden mochten ze nog is terugkomen gelieve dit dan te melden.

Milanos Kateros

Uit de mail van vandaag: "if you are a premium member you will get a notification if your rider raise skills if you weren't I advice you to make an excel sheet to check progress ( you can check forum about this tehre is there information)."

Waar kan ik zo'n excel sheet krijgen? Kan hem nergens vinden en ben eigenlijk wel geinteresseerd =]

Ab Normaal

Kun je toch gewoon zelf maken?

Milanos Kateros

Heb ik nu ook gedaan, maar ik dacht, misschien is er een handiger systeem wat ik over het hoofd zie ?

schizm

Duranton werd dan toch niet verkocht, de managers die een miljoen over hadden voor een eerste week 18 jarige zijn al bediend mogelijk ???
Ik heb hem nu op sprint training gezet (hoogste kans) en nu afwachtten of hij popt, zo ja volg ik Ab's advies alsnog en probeer ik het straks na de update nogmaals.

Poeksel

Schizm (of iemand anders), weet jij wat een nieuwe manager in zijn inbox krijgt na het starten van een account? En of het mogelijk is dat bericht aan te passen? En/of om een aankondiging sticky te maken?

Het lijkt me een goed idee om het buddysteem waarover al is gesproken eens echt in te voeren. Ik wil eventueel wel (naast buddy zijn) helpen met teksten schrijven.

BrokenChain

mhmm, 19 jarige 2m en 99kg, verder wel prima in orde. Wat vinden jullie?

Primary skills
Flat0
Hill 3
Mountain 3
Downhill0
Sprint 0
Time trial 4
Secondary skills
Steering0
Experience 2
Balance4
Leadership 2

Ab Normaal

Is helemaal niks.
Weg doen!

schizm

'@Poeksel : moet dat is nakijken of we daar iets mee kunnen, kom er nog op terug ... alvast bedankt voor het aanbod

dustin

te koop:
iemand zin in een 40 jarige?
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=469
(de eerste die ik zie op de transferlijst)

Ab Normaal

Ja, ik!

dustin

Voor de funrace 40+ zeker ;)

Sebas

Weet iemand hoelang het accepteren van een registratie duurt en/of bij wie ik daarvoor moet zijn? Zondagmiddag geregistreerd en geen mail gehad. Wil ook eens een poging wagen!

dustin

'@Sebas
Je zal hier van schizm wel antwoord krijgen, hij zal het vast zsm oplossen.
Ik zal ook in peloton een bericht sturen naar schizm.

Slayer772004

Het lijkt me een goed idee om het buddysteem waarover al is gesproken eens echt in te voeren. Ik wil eventueel wel (naast buddy zijn) helpen met teksten schrijven.

@poeksel : moet dat is nakijken of we daar iets mee kunnen, kom er nog op terug … alvast bedankt voor het aanbod

Serious. Are you kidding me ?

schizm

Slayer; je quote wel het foute deel, ik reageerde op de vraag of we de tekst voor nieuwe gebruikers zelf kunnen aanpassen (en bedankte hem daarna voor het aanbod om te helpen die teksten te schrijven). Een geautomatiseerd buddy systeem zit er zeker (nog) niet in.

@sebas : heb je al in je spam folder gekeken ? Want dat is wel vaker het probleem met de automatische mails van peloton. Zo ja, geef me dan ff je gebruikersnaam (in Peloton) en mailadres in een PM aub, dan kijk ik het na als ik thuis ben.
edit: ik vermoed dat je Sebastopol bent in peloton en dat je ondertussen hebt kunnen inloggen want je staat online ?

Laatst gewijzigd
Slayer772004

Buiten dat ik me afvraag wat ik de laatste maanden heb zitten doen, kan ik meegeven dat niemand van de laatste zowat 100 nieuwe leden interesse had in een buddy. Spelers zoeken blijkbaar graag zelf uit hoe het spel ineen zit.
De link naar de [URL=http://peloton.proboards.com/thread/9008/starting-guide]Starting Guide[/URL] werd wel als erg nuttig ervaren.

Naspa

'@Slayer. Zelf uitvinden hoe het spel werkt, is ook een ontdekkingsreis. Sterker nog, nog niet alle regels liggen vast. De oude generatie loopt tegen dingen aan en past de regels aan (40'ers met pensioen).

Ander ding is... Als je kijkt naar het ledenaantal. Ik geloof niet dat er sprake is van echt veel hele nieuwe aanwas. Het zijn vaak oud-leden die weer even opnieuw beginnen of familieleden of vrienden die via-via even aan het spel ruiken.

De in-crowd maakt me zorgen. Ik vind dat het doel moet zijn terug te gaan naar zes-lagen van goed gevulde divisies. Maar ja, daar is vernieuwing voor nodig. En een vast omlijnd reglement. En eerlijkere kansen... (Maar goed... Ik ben weer weg, voordat Tossboom -gefeliciteerd met je eerste plek overigens- mij weer totaal onnodig en misplaatst de les gaat lezen.)

1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.