Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 121 ... 192 193
fringale

'@ONCE : Ik verdraag Van Belleghem beter dan de zelfingenomen Wuyts en neig eerder naar een "dumpen die Boogerd". Toegegeven, hij herkent Kruijswijk aan z'n sokken, maar voor de rest nog maar weinig inbreng vanuit zijn beroepservaring. Polanc wist het te redden tot aan de streep, maar op 13 km van de top met 3m45 voorsprong al beweren dat de buit binnen is, dan lijkt het erop of je hebt zelf nooit een berg op gereden, wat tegenstrijdig is aan zijn zege op alpe d'huez natuurlijk. Neen, Michael is voor mij de niet-toegevoegde waarde in het verhaal. Dan heeft zelfs cyclocrosser Nys interessantere dingen op te merken.

jort101

'@fringale
Oneens.

jort101

'@fringale
Oneens.

Gids05

Even een vraagje sprint bennet weer mee ??of kan ik beter iemand anders opstellen ?????

Gids05

Even een vraagje sprint bennet weer mee ??of kan ik beter iemand anders opstellen ?????

Aanklampen

iemand het artikel over ten dam gelezen?

Aanklampen

iemand het artikel over ten dam gelezen?

Awakenings83

gaat nu iedereen om de 5 posts vragen hoe het met Bennet is?
Je kunt internet wel gebruiken om op dit forum te komen? Gebruik het dan ook om iets op te zoeken!

Awakenings83

gaat nu iedereen om de 5 posts vragen hoe het met Bennet is?
Je kunt internet wel gebruiken om op dit forum te komen? Gebruik het dan ook om iets op te zoeken!

Masterw

das nou net het leuke van een pool, mag je allemaal zelf uitzoeken :-)

Masterw

das nou net het leuke van een pool, mag je allemaal zelf uitzoeken :-)

Jori

Omdat ik niet zo'n optimist ben als Awakenings en niet zo geloof in een leercurve voor een paar mede-forum gebruikers:
http://www.stickybottle.com/latest-news/bora-hansgrohe-believes-sam-bennett-back-shape-giro-ditalia/

Jori

Omdat ik niet zo'n optimist ben als Awakenings en niet zo geloof in een leercurve voor een paar mede-forum gebruikers:
http://www.stickybottle.com/latest-news/bora-hansgrohe-believes-sam-bennett-back-shape-giro-ditalia/

WCEendT

'@Awake/Jori
Hoe zat het nou ook alweer met Bennett? Bennett of Pelucchi? Of toch Selig?

@Fringale
Uitzending op EuroSport zijn prima te doen, persoonlijk ben ik wel fan van Boogerd dus vermaak mij prima! Ook valt Vanbelleghem best mee voor een Belg ;).

Edit;
Begin spontaan te twijfelen of het een Belg is :/.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Awake/Jori
Hoe zat het nou ook alweer met Bennett? Bennett of Pelucchi? Of toch Selig?

@Fringale
Uitzending op EuroSport zijn prima te doen, persoonlijk ben ik wel fan van Boogerd dus vermaak mij prima! Ook valt Vanbelleghem best mee voor een Belg ;).

Edit;
Begin spontaan te twijfelen of het een Belg is :/.

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@Jori Dit is een Ierse website. Ieren hebben altijd een glas wat halfvol is. Letterlijk en figuurlijk.

Inderdaad wel schrijnend dat sommige mensen nog geen eens de moeite nemen om minimaal naar boven te scrollen. Zoek op wat er vandaag gezegd is, al is dat een paar pagina's. Dan weet je in ieder geval wat er besproken is en heb je ook nog eens een toegevoegde waarde op dit forum door geen driedubbele vragen te stellen.

RubenVB

'@Jori Dit is een Ierse website. Ieren hebben altijd een glas wat halfvol is. Letterlijk en figuurlijk.

Inderdaad wel schrijnend dat sommige mensen nog geen eens de moeite nemen om minimaal naar boven te scrollen. Zoek op wat er vandaag gezegd is, al is dat een paar pagina's. Dan weet je in ieder geval wat er besproken is en heb je ook nog eens een toegevoegde waarde op dit forum door geen driedubbele vragen te stellen.

Jori

Ja, maar dit is de reactie van Bora en die vertelt dat ze de kaart Bennett willen spelen.
Zou beetje vreemd zijn als ze zoiets roepen en toch iets anders willen. Daarnaast kwam Bennett gisteren in een nette tijd binnen (samen met Ewan en Ferrari, voorgaande dagen werd hij nog net geen laatste ), en moet hij herstellende zijn, anders had hij echt wel opgegeven.
Of hij genoeg hersteld is voor komende sprints om top 20/15 te rijden is twijfelachtig, maar hij is iig op de weg terug.
Daarnaast zegt Bora het ook:" Could make something", dus helemaal 100% klinkt het ook niet

@WCEendT: die rijdt niet, wordt volledig de kaart Pelucchi gespeeld ;)

Laatst gewijzigd
Jori

Ja, maar dit is de reactie van Bora en die vertelt dat ze de kaart Bennett willen spelen.
Zou beetje vreemd zijn als ze zoiets roepen en toch iets anders willen. Daarnaast kwam Bennett gisteren in een nette tijd binnen (samen met Ewan en Ferrari, voorgaande dagen werd hij nog net geen laatste ), en moet hij herstellende zijn, anders had hij echt wel opgegeven.
Of hij genoeg hersteld is voor komende sprints om top 20/15 te rijden is twijfelachtig, maar hij is iig op de weg terug.
Daarnaast zegt Bora het ook:" Could make something", dus helemaal 100% klinkt het ook niet

@WCEendT: die rijdt niet, wordt volledig de kaart Pelucchi gespeeld ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
Zoals Boogerd gister al zei, als je echt ziek bent dan stap je wel af.

WCEendT

'@Jori
Zoals Boogerd gister al zei, als je echt ziek bent dan stap je wel af.

Lancearmstronghero

Weet iemand of bennet weer is hersteld?

Lancearmstronghero

Weet iemand of bennet weer is hersteld?

Klootje Kriekeljon

Zullen we afspreken dat als je hier iets vraagt over wie je moet opstellen je af bent en niet meer mag posten? ;)

Klootje Kriekeljon

Zullen we afspreken dat als je hier iets vraagt over wie je moet opstellen je af bent en niet meer mag posten? ;)

1 2 ... 121 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.