Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 134 ... 192 193
poppeltje94

Ik heb El Purito maar als kopman gedaan @kilometervreter.

poppeltje94

Ik heb El Purito maar als kopman gedaan @kilometervreter.

RubenVB

Dit soort etappes zijn leuke etappes om te kijken. Een venijnige finale. Love it. Voor je Scorito 9 keuze een hel.

Ik heb er snel 9 kunnen kiezen:
Teuns
Yates
Jungels
Pozzovivo
Thomas
Dumoulin
R.Costa
Amador
Gaviria

Dan denk je zeker: 'Ruben, dat is toch een uitstekend team!? '

Waarbij ik zeg: 'Ja zeker, maar heb je verdoeme mijn bank gezien!?'

Waarop jij zegt: 'Nee, dat heb ik niet.'

'Nou, moet je eens lezen dan'
Nibali
Mollema
Pinot
Sbaragli
Modolo
Ewan(won etappe Vuelta die vergelijkbaar is)
Fraille(wordt genoemd. Dacht er eigenlijk niet aan)

Dan ook nog kopman kiezen. Ik denk er nog drie kwartier over na, maar wat een keuzes... Succes allemaal.

RubenVB

Dit soort etappes zijn leuke etappes om te kijken. Een venijnige finale. Love it. Voor je Scorito 9 keuze een hel.

Ik heb er snel 9 kunnen kiezen:
Teuns
Yates
Jungels
Pozzovivo
Thomas
Dumoulin
R.Costa
Amador
Gaviria

Dan denk je zeker: 'Ruben, dat is toch een uitstekend team!? '

Waarbij ik zeg: 'Ja zeker, maar heb je verdoeme mijn bank gezien!?'

Waarop jij zegt: 'Nee, dat heb ik niet.'

'Nou, moet je eens lezen dan'
Nibali
Mollema
Pinot
Sbaragli
Modolo
Ewan(won etappe Vuelta die vergelijkbaar is)
Fraille(wordt genoemd. Dacht er eigenlijk niet aan)

Dan ook nog kopman kiezen. Ik denk er nog drie kwartier over na, maar wat een keuzes... Succes allemaal.

gesink/dekker

Verwachten jullie iets van Stuyven? Top 10 of is het te zwaar?

gesink/dekker

Verwachten jullie iets van Stuyven? Top 10 of is het te zwaar?

siht

Ruben, dat is toch een uitstekend team!?

siht

Ruben, dat is toch een uitstekend team!?

ivo001

Gaviria boven Pinot kiezen :o
Ik weet dat Gaviria wat gegarandeerde punten heeft, maar zet liever renners erin waarvan ik ze goed zie eindigen.

ivo001

Gaviria boven Pinot kiezen :o
Ik weet dat Gaviria wat gegarandeerde punten heeft, maar zet liever renners erin waarvan ik ze goed zie eindigen.

Gids05

Sbaragli er maar uitgehaald voor pozzovivo?

Costa cap
Of toch maar thomas ?

Gids05

Sbaragli er maar uitgehaald voor pozzovivo?

Costa cap
Of toch maar thomas ?

raymankapeens

Ik heb Sbaragli er toch maar ingezet

Zou Gaviria dit niet kunnen dan? Pinot kan dit ook wel maar ja straks wordt het toch nog een soort mini sprint

raymankapeens

Ik heb Sbaragli er toch maar ingezet

Zou Gaviria dit niet kunnen dan? Pinot kan dit ook wel maar ja straks wordt het toch nog een soort mini sprint

Awesem

Alaphilippe knie blessure.. Dan toch maar Gilbert.

Awesem

Alaphilippe knie blessure.. Dan toch maar Gilbert.

RubenVB

'@Ivo001 19 punten is niet niets. Teampunten roze en witte trui+eigen punten paarse trui. Ik heb je comment overwogen, maar dan dient Pinot bij de eerste 11 te eindigen.

We zullen het zien! Dat gevoel heb ik dus ook bij Mollema en Nibali. Bij mijn eerste ingeving gebleven

RubenVB

'@Ivo001 19 punten is niet niets. Teampunten roze en witte trui+eigen punten paarse trui. Ik heb je comment overwogen, maar dan dient Pinot bij de eerste 11 te eindigen.

We zullen het zien! Dat gevoel heb ik dus ook bij Mollema en Nibali. Bij mijn eerste ingeving gebleven

klassikl

Toch logisch om Gaviria op te stellen? Als Jungels de trui houdt, wat heel goed kan vandaag. Dan heeft Gaviria 21 trui punten. Dat is hetzelfde als een plaats 10/11. En Gaviria maakt misschien zelf ook een kans om nog mee te doen.

klassikl

Toch logisch om Gaviria op te stellen? Als Jungels de trui houdt, wat heel goed kan vandaag. Dan heeft Gaviria 21 trui punten. Dat is hetzelfde als een plaats 10/11. En Gaviria maakt misschien zelf ook een kans om nog mee te doen.

Filipo

Mijn team voor vandaag:

1. Geraint Thomas (c)
2. Bob Jungels
3. Adam Yates
4. Domenico Pozzovivo
5. Tom Dumoulin
6. Thibaut Pinot
7. Rui Costa (gok erop dat ze Rui Costa willen uitspelen i.p.v. Modolo ( Modolo tot dusver enkel in de echt vlakke etappes kort geëindigd))
8. Jasper Stuyven
9. Fernando Gaviria

Denk dat de klassementsmannen kort zullen eindigen. Toch een finish die goed moet liggen bij bijv. Thomas en Yates. Daarnaast erg lastig om te zeggen wie van al die aanvallers punten gaat sprokkelen. Ben ook benieuwd of Gaviria voor deze rit zal gaan. Vermoed dat ie na gisteren niet voluit zal gaan en morgen weer van de partij is. Anders pakt ie sowieso klassementspunten. Maar goed wie zal het zeggen. Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Filipo

Mijn team voor vandaag:

1. Geraint Thomas (c)
2. Bob Jungels
3. Adam Yates
4. Domenico Pozzovivo
5. Tom Dumoulin
6. Thibaut Pinot
7. Rui Costa (gok erop dat ze Rui Costa willen uitspelen i.p.v. Modolo ( Modolo tot dusver enkel in de echt vlakke etappes kort geëindigd))
8. Jasper Stuyven
9. Fernando Gaviria

Denk dat de klassementsmannen kort zullen eindigen. Toch een finish die goed moet liggen bij bijv. Thomas en Yates. Daarnaast erg lastig om te zeggen wie van al die aanvallers punten gaat sprokkelen. Ben ook benieuwd of Gaviria voor deze rit zal gaan. Vermoed dat ie na gisteren niet voluit zal gaan en morgen weer van de partij is. Anders pakt ie sowieso klassementspunten. Maar goed wie zal het zeggen. Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Patrijs

Tot nu toe de moeilijkst te voorspellen etappe wat mij betreft. Ben uiteindelijk bij m'n klassementsrenners met een redelijke aankomst beland + Gaviria voor het geval dat en teampunten.

Yates (C)
Thomas
Cataldo
Pinot
Pozzovivo
Amador
Jungels
Zakarin
Gaviria

Op de bank naast Quintana, Kruijswijk en Landa onder anderen: Sbaragli, Modolo en Sanchez (huh, waarom niet opgesteld? onderbuikgevoel dat het niets wordt nu er iets van 'm wordt verwacht).

Patrijs

Tot nu toe de moeilijkst te voorspellen etappe wat mij betreft. Ben uiteindelijk bij m'n klassementsrenners met een redelijke aankomst beland + Gaviria voor het geval dat en teampunten.

Yates (C)
Thomas
Cataldo
Pinot
Pozzovivo
Amador
Jungels
Zakarin
Gaviria

Op de bank naast Quintana, Kruijswijk en Landa onder anderen: Sbaragli, Modolo en Sanchez (huh, waarom niet opgesteld? onderbuikgevoel dat het niets wordt nu er iets van 'm wordt verwacht).

Wollage

Ik snap niet dat mensen hier überhaupt sprinters verwachten, al geef ik Gaviria toch wel een kleine kans (en stel ik die zeker op i.v.m vrijwel 19 zekere punten). Toch neigt een groot deel van de Scorito deelnemers naar een sprint gezien het feit dat ze kiezen voor kopmannen als Gaviria (17%), Greipel (9%), Nizzolo (4%), Ewan (4%). Ik denk dat er of een groepje vooruit blijft en dat het anders voor de klassementsmannen en goede punchers gaat zijn. En ik neig naar dat laatste, omdat er vast renners op 10 seconde staan die de trui wel zouden willen proberen te pakken (denk aan een pozzovivo).

Mijn team:
Woods (C) - Moet inlopen, dus een gokje wagen. Heb deze jongen toch vooral meegenomen voor deze etappes en was sterk in de Etna etappe.
Thomas
Yates
Pinot
Jungels
Costa
Pozzovivo
Dumoulin
Gaviria

Bankie: Kelderman, Konrad (was niet fit en kon nergens vinden of die er weer beter door kwam), Amador

1 2 ... 134 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.