Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 137 ... 192 193
ditisdavid

En weer de mist in met de kopmankeuze. Costa was wel goed maar ging veel te vroeg... andere opties waren Woods en Yates, dat doet extra pijn.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Had gewoon al mijn AK-Renners op moeten stellen :P.

Zwaar klote dat er een kopgroep wegblijft, daardoor denken outsiders toch van overmorgen nog een dag.

WCEendT

Had gewoon al mijn AK-Renners op moeten stellen :P.

Zwaar klote dat er een kopgroep wegblijft, daardoor denken outsiders toch van overmorgen nog een dag.

Knalerwtensoep

Eindelijk de juiste kopman met woods.. :)
Alleen Mollema niet van de nummers 5-10, maar die had ik ingewisseld voor Gaviria dus dat gaat niet veel punten schelen, Stuyven kwam toch net te kort voor puntentrui dacht ik?

Knalerwtensoep

Eindelijk de juiste kopman met woods.. :)
Alleen Mollema niet van de nummers 5-10, maar die had ik ingewisseld voor Gaviria dus dat gaat niet veel punten schelen, Stuyven kwam toch net te kort voor puntentrui dacht ik?

ONCE

Achteraf is mooi wonen jongens.
Gisteren ewan en vandaag haas kopman, het houdt niet op...

ONCE

Achteraf is mooi wonen jongens.
Gisteren ewan en vandaag haas kopman, het houdt niet op...

Jelmerbelkin

Ik zal elke etappe wel even melden welke kopman ik heb. Dat scheelt jullie een hoop punten....

Jelmerbelkin

Ik zal elke etappe wel even melden welke kopman ik heb. Dat scheelt jullie een hoop punten....

WCEendT

Wat een zwaar klote jaar tot dusver :P, Zakarin moet Giro maar winnen dan valt er nog iets van te maken.

WCEendT

Wat een zwaar klote jaar tot dusver :P, Zakarin moet Giro maar winnen dan valt er nog iets van te maken.

jort101

Aiii, Costa als kopman.. m'n eerste slechte dag

jort101

Aiii, Costa als kopman.. m'n eerste slechte dag

Kling

Dillier was mijn tiende renner vandaag. Uiteindelijk gekozen voor Busato als ontsnappingskandidaat. Duur bankje ;) En Captain Costa werd 'm ook al niet.

Kling

Dillier was mijn tiende renner vandaag. Uiteindelijk gekozen voor Busato als ontsnappingskandidaat. Duur bankje ;) En Captain Costa werd 'm ook al niet.

Wollage

Gelukkig Woods captain. Maar een bank met Kelderman, Quintana, Kruijswijk en Amador had ik liever anders gezien. Gelukkig wel voor de klassementsmannen/punchers gekozen.

Wollage

Gelukkig Woods captain. Maar een bank met Kelderman, Quintana, Kruijswijk en Amador had ik liever anders gezien. Gelukkig wel voor de klassementsmannen/punchers gekozen.

lennym

Jeetje, sta ik zomaar bovenaan...

lennym

Jeetje, sta ik zomaar bovenaan...

Kirsipuu

Stuyven mee, Yates kopman, verder vooral kopmannen en Modolo en Gaviria geselecteerd. Ik had alleen Mollema ipv Modolo moeten kiezen maar verder een uitstekend dagje.

Kirsipuu

Stuyven mee, Yates kopman, verder vooral kopmannen en Modolo en Gaviria geselecteerd. Ik had alleen Mollema ipv Modolo moeten kiezen maar verder een uitstekend dagje.

arviidd

Kelderman kop man pakt wel goed uit.

arviidd

Kelderman kop man pakt wel goed uit.

nathancouw

Jammer, geen Stuyven in de dagselectie.

nathancouw

Jammer, geen Stuyven in de dagselectie.

1 2 ... 137 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.