Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 139 ... 192 193
Poeksel

Woods als kopman vanmorgen vervangen door Yates, maar dat scheelt maar 2 punten. In ieder geval laat Woods zien dat hij een goede is voor 500k.
Bilbao had ik ook geselecteerd, maar was mijn grootste twijfelgeval. Ook hij heeft dat bevestigd.
Costa zou ik met de kennis van nu ook niet geselecteerd hebben, maar de Giro is nog lang natuurlijk.
Wel een behoorlijke dag voor mij met 226 punten.

fringale

2e keer dichtste renner in de ploeg als kopman, well done Woods, en Konrad zowaar zijn eerste top 20 notering, dan heb je weinig reden tot klagen...behalve dan om de laksheid van het peloton. Een oud-renner, die ooit 5 x E3 won, 4 x Parijs-Roubaix won en 3 x de RVV, zei ooit "om te winnen moet je durven verliezen". Dat alle "kopmannen" daar maar een lesje van leren...bende angsthazen. Het is in zulke ritten dat je Quintana onder druk moet zetten, gewoon vlammen in die laatste 10 km, het zal wel ergens scheuren.

fringale

2e keer dichtste renner in de ploeg als kopman, well done Woods, en Konrad zowaar zijn eerste top 20 notering, dan heb je weinig reden tot klagen...behalve dan om de laksheid van het peloton. Een oud-renner, die ooit 5 x E3 won, 4 x Parijs-Roubaix won en 3 x de RVV, zei ooit "om te winnen moet je durven verliezen". Dat alle "kopmannen" daar maar een lesje van leren...bende angsthazen. Het is in zulke ritten dat je Quintana onder druk moet zetten, gewoon vlammen in die laatste 10 km, het zal wel ergens scheuren.

wesley1983

Voor dit soort etappe Costa en Sanchez meegenomen en dan stellen ze teleur. Dan ga je zien dat ze meegaan in een vlucht in bergetappe en top 5 rijden waar je ze niet geselecteerd hebt. Conclusie: het blijft moeilijk om aanvallers mee te nemen in je team.

wesley1983

Voor dit soort etappe Costa en Sanchez meegenomen en dan stellen ze teleur. Dan ga je zien dat ze meegaan in een vlucht in bergetappe en top 5 rijden waar je ze niet geselecteerd hebt. Conclusie: het blijft moeilijk om aanvallers mee te nemen in je team.

WCEendT

Voor morgen; Ewan. :P

WCEendT

Voor morgen; Ewan. :P

nathancouw

'@WCEendT Werd eens tijd dat hij er 1 wint. Ik steun je mening. GO Caleb!

nathancouw

'@WCEendT Werd eens tijd dat hij er 1 wint. Ik steun je mening. GO Caleb!

wesley1983

Savitsky morgen een allerlaatste kans geven of niet? gaat tussen hem en Yates voor laatste plaatsje.

wesley1983

Savitsky morgen een allerlaatste kans geven of niet? gaat tussen hem en Yates voor laatste plaatsje.

TheStrikers

Twijfel ook over laatste plek. Laatste x Thomas erin Savitsky uit wissel pakte goed uit.

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Twijfel ook over laatste plek. Laatste x Thomas erin Savitsky uit wissel pakte goed uit.

Laatst gewijzigd
ONCE

Savitsky komt er bij mij niet in. Gooi er wel een eventuele aanvaller in, halen toch allebei niks maar met een aanvaller tenminst nog kans

Nu ik dit zeg zal Savitsky morgen top 10 rijden

ONCE

Savitsky komt er bij mij niet in. Gooi er wel een eventuele aanvaller in, halen toch allebei niks maar met een aanvaller tenminst nog kans

Nu ik dit zeg zal Savitsky morgen top 10 rijden

ivo001

5/6 etappes de verkeerde kopman gekozen, hoera!

En de nummers 11, 12 en 14 niet opgesteld.

ivo001

5/6 etappes de verkeerde kopman gekozen, hoera!

En de nummers 11, 12 en 14 niet opgesteld.

WCEendT

1. Ewan
2. Gaviria
3. Modolo
4. Savitsky
5. Ponzi
6. Mezgec
7. Greipel
8. Nizzolo
9. Sbaragli
10. Gibbons

Mooie toptien voor morgen, in mijn dromen.

Overigens verwacht ik morgen wel weer serieus veel van Ponzi, top 20 moet erin zitten, 1.5% sprintje is toch wel zijn specialiteit (niet?).

Vraag mij af hoe serieus ik nog genomen ga worden nadat ik morgen laatste sta in de Poule van dit forum.

Laatst gewijzigd
WCEendT

1. Ewan
2. Gaviria
3. Modolo
4. Savitsky
5. Ponzi
6. Mezgec
7. Greipel
8. Nizzolo
9. Sbaragli
10. Gibbons

Mooie toptien voor morgen, in mijn dromen.

Overigens verwacht ik morgen wel weer serieus veel van Ponzi, top 20 moet erin zitten, 1.5% sprintje is toch wel zijn specialiteit (niet?).

Vraag mij af hoe serieus ik nog genomen ga worden nadat ik morgen laatste sta in de Poule van dit forum.

Laatst gewijzigd
ivo001

Haas eruit en Thomas erin morgen

ivo001

Haas eruit en Thomas erin morgen

RubenVB

Gestegen naar de top 1100. Alleen had ik vandaag Mollema en Nibali gebankt... Daarnaast lang getwijfeld tussen Jungels of Teuns als kopman. Door uitspraken Teuns dat hij deze omcirkeld had gekozen voor Teuns..

Weer dus gestegen, maar weer verkeerde kopman en had zoveel meer kunnen zijn.

RubenVB

Gestegen naar de top 1100. Alleen had ik vandaag Mollema en Nibali gebankt... Daarnaast lang getwijfeld tussen Jungels of Teuns als kopman. Door uitspraken Teuns dat hij deze omcirkeld had gekozen voor Teuns..

Weer dus gestegen, maar weer verkeerde kopman en had zoveel meer kunnen zijn.

nathancouw

'@WCEendT waar sta je nu?

nathancouw

'@WCEendT waar sta je nu?

1 2 ... 139 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.