Woods als kopman vanmorgen vervangen door Yates, maar dat scheelt maar 2 punten. In ieder geval laat Woods zien dat hij een goede is voor 500k.
Bilbao had ik ook geselecteerd, maar was mijn grootste twijfelgeval. Ook hij heeft dat bevestigd.
Costa zou ik met de kennis van nu ook niet geselecteerd hebben, maar de Giro is nog lang natuurlijk.
Wel een behoorlijke dag voor mij met 226 punten.
2e keer dichtste renner in de ploeg als kopman, well done Woods, en Konrad zowaar zijn eerste top 20 notering, dan heb je weinig reden tot klagen...behalve dan om de laksheid van het peloton. Een oud-renner, die ooit 5 x E3 won, 4 x Parijs-Roubaix won en 3 x de RVV, zei ooit "om te winnen moet je durven verliezen". Dat alle "kopmannen" daar maar een lesje van leren...bende angsthazen. Het is in zulke ritten dat je Quintana onder druk moet zetten, gewoon vlammen in die laatste 10 km, het zal wel ergens scheuren.
2e keer dichtste renner in de ploeg als kopman, well done Woods, en Konrad zowaar zijn eerste top 20 notering, dan heb je weinig reden tot klagen...behalve dan om de laksheid van het peloton. Een oud-renner, die ooit 5 x E3 won, 4 x Parijs-Roubaix won en 3 x de RVV, zei ooit "om te winnen moet je durven verliezen". Dat alle "kopmannen" daar maar een lesje van leren...bende angsthazen. Het is in zulke ritten dat je Quintana onder druk moet zetten, gewoon vlammen in die laatste 10 km, het zal wel ergens scheuren.
1. Ewan
2. Gaviria
3. Modolo
4. Savitsky
5. Ponzi
6. Mezgec
7. Greipel
8. Nizzolo
9. Sbaragli
10. Gibbons
Mooie toptien voor morgen, in mijn dromen.
Overigens verwacht ik morgen wel weer serieus veel van Ponzi, top 20 moet erin zitten, 1.5% sprintje is toch wel zijn specialiteit (niet?).
Vraag mij af hoe serieus ik nog genomen ga worden nadat ik morgen laatste sta in de Poule van dit forum.
1. Ewan
2. Gaviria
3. Modolo
4. Savitsky
5. Ponzi
6. Mezgec
7. Greipel
8. Nizzolo
9. Sbaragli
10. Gibbons
Mooie toptien voor morgen, in mijn dromen.
Overigens verwacht ik morgen wel weer serieus veel van Ponzi, top 20 moet erin zitten, 1.5% sprintje is toch wel zijn specialiteit (niet?).
Vraag mij af hoe serieus ik nog genomen ga worden nadat ik morgen laatste sta in de Poule van dit forum.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.