Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 158 ... 192 193
wesley1983

'@Once: keuze zou voor Yates zijn dan, maar vraag me af of hij wel even goed is als in de tour want dan overtrof hij wel zichzelf, mss voor de 8 punten gaan voor Gaviria dan (edit mss wel 11).
Weet er trouwens iemand wat er hier gebeurt is met Pinot, heeft in de laatste rit (tijdrit) de eindzege weg in de ronde van Zwitserland van 2015, tegenover een Dumoulin kan je dit mss wel plaatsen, maar verliest ook meer of een minuut op Thomas en Jungels. Of is hij maar achterna beginnen trainen op het tijdrijden?
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=149939

wesley1983

'@Once: keuze zou voor Yates zijn dan, maar vraag me af of hij wel even goed is als in de tour want dan overtrof hij wel zichzelf, mss voor de 8 punten gaan voor Gaviria dan (edit mss wel 11).
Weet er trouwens iemand wat er hier gebeurt is met Pinot, heeft in de laatste rit (tijdrit) de eindzege weg in de ronde van Zwitserland van 2015, tegenover een Dumoulin kan je dit mss wel plaatsen, maar verliest ook meer of een minuut op Thomas en Jungels. Of is hij maar achterna beginnen trainen op het tijdrijden?
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=149939

raymankapeens

'@Lage rugpijn,m goeie vraag. Niet dus ;-)

Dan is mijn laatste plek voor Costa, Yates of Foliforov

Lastig!

raymankapeens

'@Lage rugpijn,m goeie vraag. Niet dus ;-)

Dan is mijn laatste plek voor Costa, Yates of Foliforov

Lastig!

De bavariaan

Yates gaat toch ook zeker nog proberen om z'n achterstand bij te halen?

De bavariaan

Yates gaat toch ook zeker nog proberen om z'n achterstand bij te halen?

shyguy

Vandaag proberen te herstellen en de stijgende lijn weer op te pakken na de dreun cq het slagveld van zondag. Namens mijn teampje zijn: Landa, Thomas, Yates en Kelderman slachtoffers die er behoorlijk in hakken.
gelukkig is Feyenoord kampioen geworden dus de glimlach blijft op het gezicht.

Volgens mij nog steeds een alleszins redelijk team op de been vandaag:
Dumoulin (C)
Nibali
Kruijswijk
Yates
Pinot
Jungels
Costa
Bauhaus
Thomas

shyguy

Vandaag proberen te herstellen en de stijgende lijn weer op te pakken na de dreun cq het slagveld van zondag. Namens mijn teampje zijn: Landa, Thomas, Yates en Kelderman slachtoffers die er behoorlijk in hakken.
gelukkig is Feyenoord kampioen geworden dus de glimlach blijft op het gezicht.

Volgens mij nog steeds een alleszins redelijk team op de been vandaag:
Dumoulin (C)
Nibali
Kruijswijk
Yates
Pinot
Jungels
Costa
Bauhaus
Thomas

zomaareens

Costa is een twijfelgeval.. gaat die in de spaarstand? of gaat die knallen voor een klassement? Als ie gaat knallen kan ie een goede rijden..

iemand?

Laatst gewijzigd
zomaareens

Costa is een twijfelgeval.. gaat die in de spaarstand? of gaat die knallen voor een klassement? Als ie gaat knallen kan ie een goede rijden..

iemand?

Laatst gewijzigd
city17

LL Sanchez of Gaviria (gratis punten)? In principe lijkt me dit een prima parcours voor Sanchez, maar wat voor reden heeft hij om er echt vol voor te gaan? Zou hij zich niet beter sparen voor de komende etappes? Tenzij hij denkt daadwerkelijk te kunnen winnen, maar dat lijkt me sterk. Wat denken jullie?

city17

LL Sanchez of Gaviria (gratis punten)? In principe lijkt me dit een prima parcours voor Sanchez, maar wat voor reden heeft hij om er echt vol voor te gaan? Zou hij zich niet beter sparen voor de komende etappes? Tenzij hij denkt daadwerkelijk te kunnen winnen, maar dat lijkt me sterk. Wat denken jullie?

Ab Normaal

Costa gaat niet voor een klassement.
LL heeft nooit een reden om voluit te gaan in een tijdrit in een grote ronde. Maar dat neemt niet weg dat hij dat soms wel doet. Probleem is dat hij zo onvoorspelbaar is als de neten.
heb het even voor je uitgezocht.
In de tour vorig jaar twee keer laten lopen en gefinished als 73e en 58e.
Vuelta 2015 13e en 14e
Giro 2015 2e.
Vuelta 2014 23e en 136e

Zeg het maar dus.

Ab Normaal

Costa gaat niet voor een klassement.
LL heeft nooit een reden om voluit te gaan in een tijdrit in een grote ronde. Maar dat neemt niet weg dat hij dat soms wel doet. Probleem is dat hij zo onvoorspelbaar is als de neten.
heb het even voor je uitgezocht.
In de tour vorig jaar twee keer laten lopen en gefinished als 73e en 58e.
Vuelta 2015 13e en 14e
Giro 2015 2e.
Vuelta 2014 23e en 136e

Zeg het maar dus.

elstupidoloco

Gaviria pakt naar alle waarschijnlijkheid 11 punten (ook truipunten van Jungels). LL Sanchez pakt er circa 30 of helemaal niets. Ik zet ze er gewoon allebei in. Als Costa wel knalt in de tijdrit eindigt hij naar alle waarschijnlijk ook buiten de top 15. Dan pakt hij nog wel de 3 punten voor de bergtrui van Polanc. Maar ik kan me voorstellen dat er meer mogelijkheden zijn om 3 punten binnen te harken

elstupidoloco

Gaviria pakt naar alle waarschijnlijkheid 11 punten (ook truipunten van Jungels). LL Sanchez pakt er circa 30 of helemaal niets. Ik zet ze er gewoon allebei in. Als Costa wel knalt in de tijdrit eindigt hij naar alle waarschijnlijk ook buiten de top 15. Dan pakt hij nog wel de 3 punten voor de bergtrui van Polanc. Maar ik kan me voorstellen dat er meer mogelijkheden zijn om 3 punten binnen te harken

Mellamel

Rui Costa heeft na zijn matige prestatie op de Blockhaus aangegeven de focus te verleggen op het winnen van etappes.

Mellamel

Rui Costa heeft na zijn matige prestatie op de Blockhaus aangegeven de focus te verleggen op het winnen van etappes.

Gids05

Krijg je toch trui punten ? Ik dacht van niet ?

Gids05

Krijg je toch trui punten ? Ik dacht van niet ?

siht

je krijgt wel truipunten, maar geen teampunten van de etappe zege

siht

je krijgt wel truipunten, maar geen teampunten van de etappe zege

city17

Dank Ab en Elstupidloco, jullie hebben me overtuigd Costa eruit te gooien en Sanchez en Gaviria er in te zetten.

city17

Dank Ab en Elstupidloco, jullie hebben me overtuigd Costa eruit te gooien en Sanchez en Gaviria er in te zetten.

Stuff

Mijn opstelling:
Quintana
Pinot (C)
Jungels
Kruijswijk
Thomas
Zakarin
van Garderen
Amador
Sanchez

Zou ook Gaviria kunnen overwegen, maar zou niet weten voor wie..

1 2 ... 158 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.