Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 160 ... 192 193
Icon

TJA, heb je LLS niet opgesteld omdat je niet verwacht dat hij er voor zal gaan, doet hij het wel, zul je altijd zien... Zucht

Icon

TJA, heb je LLS niet opgesteld omdat je niet verwacht dat hij er voor zal gaan, doet hij het wel, zul je altijd zien... Zucht

Ab Normaal

Heb je zoveel goede tijdrijders dan?
Zoals ik boven op deze pagina al aangaf weet je het bij hem nooit, maar je kunt het risico niet nemen om hem niet op te stellen.
Zelfs over getwijfeld om hem captain te maken.

Ab Normaal

Heb je zoveel goede tijdrijders dan?
Zoals ik boven op deze pagina al aangaf weet je het bij hem nooit, maar je kunt het risico niet nemen om hem niet op te stellen.
Zelfs over getwijfeld om hem captain te maken.

Icon

Heb wat meer op zekerheid gespeeld, ik heb liever een klassementsman die vol uit gaat en net aan top 20 rijdt, dan een gok waarbij het 50/50 is. Ik sta redelijk goed geklasseerd dus geen reden om te gokken.

Icon

Heb wat meer op zekerheid gespeeld, ik heb liever een klassementsman die vol uit gaat en net aan top 20 rijdt, dan een gok waarbij het 50/50 is. Ik sta redelijk goed geklasseerd dus geen reden om te gokken.

Aanklampen

Ik zou LLS altijd opgesteld hebben... als ik hem had gehad. Top 10 kan als hij ervoor gaat..
Snelste tijd door val van Kyrienka...

Aanklampen

Ik zou LLS altijd opgesteld hebben... als ik hem had gehad. Top 10 kan als hij ervoor gaat..
Snelste tijd door val van Kyrienka...

timplify

Wat is Ludvigsson aan het doen? Net ingehaald door Landa.

timplify

Wat is Ludvigsson aan het doen? Net ingehaald door Landa.

nasibal

Ludvigsson heb ik dus ook compleet voor saus meegenomen.

nasibal

Ludvigsson heb ik dus ook compleet voor saus meegenomen.

Ab Normaal

'@nasi
Dat snapte ik al niet :)
Er zijn er niet veel meer die aan die tijd van LLS gaan komen denk ik. Dumoulin, Pinot en Thomas zullen er wel onder gaan en dan misschien nog 1 of 2, maar niet veel meer.

Ab Normaal

'@nasi
Dat snapte ik al niet :)
Er zijn er niet veel meer die aan die tijd van LLS gaan komen denk ik. Dumoulin, Pinot en Thomas zullen er wel onder gaan en dan misschien nog 1 of 2, maar niet veel meer.

Aanklampen

1ste meetpunt: alles op een zakdoek..

Aanklampen

1ste meetpunt: alles op een zakdoek..

Aanklampen

Pelucchi gaat eruit.... Thomas stuk sneller al dan Sanchez...

Aanklampen

Pelucchi gaat eruit.... Thomas stuk sneller al dan Sanchez...

city17

Sanchez heeft trouwens wel een heel goed laatste stuk gereden, zijn tijd zal wel in de top 10 eindigen.

city17

Sanchez heeft trouwens wel een heel goed laatste stuk gereden, zijn tijd zal wel in de top 10 eindigen.

Kpenty

Pfoee Van Garderen. Blij dat ik er niet intrapte om hem te nemen.

Kpenty

Pfoee Van Garderen. Blij dat ik er niet intrapte om hem te nemen.

Papa Bart

Dumoulin is zijn bidon kwijt. Mag er een nieuwe worden aangereikt?

Papa Bart

Dumoulin is zijn bidon kwijt. Mag er een nieuwe worden aangereikt?

Jori

Geen Dumoulin, maar hier kan ik toch wel van genieten :)
Heerlijk om er toch zo verschrikkelijk naast te zitten als je een Nederlander te zwak inschat

1 2 ... 160 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.