Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 167 ... 192 193
wesley1983

'@Lenny: in de derde week kunnen veel zo'n etappes komen, als je geen aanvallers in je ploeg hebt is dit natuurlijk flink balen.

ONCE

Matig dagje met alleen Costa mee. Wel 2 Ak mannen moeten slachtofferen. Naast kruijswijk, voor de hand liggend en goede keuze, ook Amador eruit gelaten. Dat was dus minder. Ook Yates kopman pakt wat minder uit. Desalniettemin nog steeds bovengemiddeld.

Savitsky morgen wel of niet ? :P Ik ga wel voor wat trui/teampuntjes instead

ONCE

Matig dagje met alleen Costa mee. Wel 2 Ak mannen moeten slachtofferen. Naast kruijswijk, voor de hand liggend en goede keuze, ook Amador eruit gelaten. Dat was dus minder. Ook Yates kopman pakt wat minder uit. Desalniettemin nog steeds bovengemiddeld.

Savitsky morgen wel of niet ? :P Ik ga wel voor wat trui/teampuntjes instead

WCEendT

'@Kpenty
Ik sta net aan top 10K, wees eens blij vent ;).

Zoals Aike al zei: het was 99,9% zeker dat Amador vandaag in de vlucht zou zitten.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Kpenty
Ik sta net aan top 10K, wees eens blij vent ;).

Zoals Aike al zei: het was 99,9% zeker dat Amador vandaag in de vlucht zou zitten.

Laatst gewijzigd
Mardai

Nou ik zal jullie een geheimpje verklappen! Ik verwacht morgen 99,9% dat Greipel een poging gaat wagen om zijn tweede etappewinst te behalen!

Ssst niet doorvertellen he!

Mardai

Nou ik zal jullie een geheimpje verklappen! Ik verwacht morgen 99,9% dat Greipel een poging gaat wagen om zijn tweede etappewinst te behalen!

Ssst niet doorvertellen he!

vasnd

'@WC in de 12k regionen..

vasnd

'@WC in de 12k regionen..

Stuff

Matige dag vandaag... morgen dan maar eens kijken. De volgende mogen het doen:
Gaviria
Ewan
Modolo
Bennett
Bauhaus
Gibbons
Jungels (truipunten + evt. top 20)
Quintana (truipunten)
Richeze (teampunten + evt. top 20)

Stuff

Matige dag vandaag... morgen dan maar eens kijken. De volgende mogen het doen:
Gaviria
Ewan
Modolo
Bennett
Bauhaus
Gibbons
Jungels (truipunten + evt. top 20)
Quintana (truipunten)
Richeze (teampunten + evt. top 20)

fringale

Ik snap de Woods en Konrads van deze wereld niet. Hopen ze echt nog op een goed klassement ?? Waarom springt zo'n Konrad niet mee ? Aanklampen bij de groten, lossen en dan 53e worden. Bora trouwens de grote afwezige in de grote vlucht. De euforie van de eerste week is ver zoek, die van mij ook trouwens, met een schamele 31 punten terecht gezakt naar plaats 18. Ik had twee klassementsrenners opgeofferd voor wat vluchters, en dat waren Amador en Pinot, de enigen uit mijn 20 die top 18 wisten te rijden. Goe bezig, fringale.

fringale

Ik snap de Woods en Konrads van deze wereld niet. Hopen ze echt nog op een goed klassement ?? Waarom springt zo'n Konrad niet mee ? Aanklampen bij de groten, lossen en dan 53e worden. Bora trouwens de grote afwezige in de grote vlucht. De euforie van de eerste week is ver zoek, die van mij ook trouwens, met een schamele 31 punten terecht gezakt naar plaats 18. Ik had twee klassementsrenners opgeofferd voor wat vluchters, en dat waren Amador en Pinot, de enigen uit mijn 20 die top 18 wisten te rijden. Goe bezig, fringale.

klumper

Morgen:

Gaviria (c)
Ewan
Bennet
Modolo
Bauhaus
Savitsky
Dumoulin
Quintana
Yates

klumper

Morgen:

Gaviria (c)
Ewan
Bennet
Modolo
Bauhaus
Savitsky
Dumoulin
Quintana
Yates

Kpenty

'@Wceendt

Sorry, maar er zat gewoon meer in en wil gewoon graag hoog eindigen hahah.

Kpenty

'@Wceendt

Sorry, maar er zat gewoon meer in en wil gewoon graag hoog eindigen hahah.

WCEendT

'@Kpenty
Ik ook :(, eerste keer sinds begin van Giro Poule op Scorito dat ik (waarschijnlijk) niet top 200 ga eindigen :(.

Giro was altijd mijn goede ronde, kan niet wachten om te zien hoe slecht de Tour en Vuelta worden.

WCEendT

'@Kpenty
Ik ook :(, eerste keer sinds begin van Giro Poule op Scorito dat ik (waarschijnlijk) niet top 200 ga eindigen :(.

Giro was altijd mijn goede ronde, kan niet wachten om te zien hoe slecht de Tour en Vuelta worden.

elstupidoloco

Vandaag gestegen naar plek 10 in wielerflits forum dankzij Costa. Voor morgen:
Gaviria
Ewan
Modolo
Bennett
Bauhaus
Gibbons
Kuznetsov
Jungels
Dumoulin/Savitskiy

Savitskiy moet toch een keer mee gaan sprinten

elstupidoloco

Vandaag gestegen naar plek 10 in wielerflits forum dankzij Costa. Voor morgen:
Gaviria
Ewan
Modolo
Bennett
Bauhaus
Gibbons
Kuznetsov
Jungels
Dumoulin/Savitskiy

Savitskiy moet toch een keer mee gaan sprinten

Knalerwtensoep

Savitsky gaat er bij mij voor het eerst niet meer in. Neem hem dus vooral als kopman want hij gaat punten scoren morgen ;)

Laatst gewijzigd
Knalerwtensoep

Savitsky gaat er bij mij voor het eerst niet meer in. Neem hem dus vooral als kopman want hij gaat punten scoren morgen ;)

Laatst gewijzigd
wesley1983

Leuk om Bauhaus in je ploeg te hebben de komende 2 etappes. Die brengt al 8 punten op zonder dat hij meesprint!

wesley1983

Leuk om Bauhaus in je ploeg te hebben de komende 2 etappes. Die brengt al 8 punten op zonder dat hij meesprint!

1 2 ... 167 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.