Nu de meeste selecties bekend zijn ben ik er wel uit. Niet helemaal tevreden maar anders blijf ik bezig en dan heb ik later weer spijt.
De enige selectie die nog voor veranderingen kan zorgen is die van Quick Step, daar kunnen nog interessante namen bij zitten. Al is het jammer dat Brammetje Billa voorkeur geeft aan de TdF dit jaar
heb een redelijk team op papier staan, ben echter nog benieuwd naar de meningen van sommigen hier over enkele renners ...
wat wordt verwacht van Bennet, Sbaragli en Ruffoni? ik heb namelijk het idee dat Sbaragli dit seizoen nog bijna niks presteert, terwijl ik ook mijn vraagtekens zet bij Bennet die volgens mij niks gereden heeft sinds zijn afstappen in het Baskenland? over Ruffoni weet ik zelf überhaupt niet zo goed wat ik kan verwachten, ken hem als renner niet zo goed en heb de Tour of Croatia ook niet gekeken en weet dus niet goed hoeveel waarde ik aan zijn goede prestaties daar kan toekennen.
ben daarnaast ook benieuwd wat men hier verwacht van Ciccone, reed vorig jaar een verdienstelijke Giro voor zijn leeftijd, kan hij dit jaar doorpakken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.