Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 17 ... 192 193
Gids05

Tja molema of dumolin pfffff😃😣😣

ONCE

Ik zou Zoetemelk nemen!

Wielrennertje

Ik zou graag 2 van de 3 nederlanders willen maar wie?

ONCE

Nu de meeste selecties bekend zijn ben ik er wel uit. Niet helemaal tevreden maar anders blijf ik bezig en dan heb ik later weer spijt.
De enige selectie die nog voor veranderingen kan zorgen is die van Quick Step, daar kunnen nog interessante namen bij zitten. Al is het jammer dat Brammetje Billa voorkeur geeft aan de TdF dit jaar

Laatst gewijzigd
snellerfietsen

Brambilla staat nochtans wel op startlijst giro op pcs. Ben zelf benieuwd of Trentin gaat rijden.

ONCE

PCS klopt wel vaker niet met voorlopige selecties. Het is trouwens al een half jaar bekend dat Brambilla niet start

http://www.wielerflits.nl/nieuws/224739/brambilla-maakt-in-2017-tourdebuut.html

ditisdavid

Ben sterk benieuwd naar wat CCC klaar gaat spelen, heb het idee dat daar dé verrassing onder de procontinentale renners gaat zitten, maar er komen er aardig wat in aanmerking...

snellerfietsen

Ah dat is dan zeker jammer dat Brambilla niet meedoet. Ik ben er nog niet over uit welke 500k renner ik van Cannondale neem. Woods goed voorjaar maar dat zal wel weer niks worden straks.

Alafilip

Zakarin, Thomas of v Garderen?

pirazzi

Thomas natuurlijk.

hofsje

Nibali vind ik een twijfel geval , 1 rondje gewonnen in kroatie voor de rest tegenvallend ik laat hem wss uit mijn team

denise

Tom Dumoulin is voor mij een zekerheid. Kan veel punten opbrengen want hij is in alles goed : aanvallen, klimmen en tijdrijden. Ik vind hem even goed als Sagan.

Geurtje

'@hofsje

Froome is ook onzichtbaar heel het seizoen, terwijl hij in juli aardig kan fietsen. Zeg dus niets over Nibali.... 100ste Giro in zijn eigen land en stad zelfs.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@TomPot
Daar zijn er dit jaar ook weinig tot geen van, voorheen kon je daar nog wel een Zabel/Enger uit halen, nu kom je niet verder dan een Bettiol

WCEendT

'@Tompot
Meer te vergelijken met Haas, inderdaad.

Jori

Nja, je hebt nog de jongens, zoals Ponzi, Pibernik, Ventoso die terecht 500.000 geprijsd zijn vooraf.
Maar voor een nieuwe sprinter is het ook nog wachten op Katusha en heel misschien FDJ/Cannondale/Astana

Laatst gewijzigd
Bi-winning

heb een redelijk team op papier staan, ben echter nog benieuwd naar de meningen van sommigen hier over enkele renners ...

wat wordt verwacht van Bennet, Sbaragli en Ruffoni? ik heb namelijk het idee dat Sbaragli dit seizoen nog bijna niks presteert, terwijl ik ook mijn vraagtekens zet bij Bennet die volgens mij niks gereden heeft sinds zijn afstappen in het Baskenland? over Ruffoni weet ik zelf überhaupt niet zo goed wat ik kan verwachten, ken hem als renner niet zo goed en heb de Tour of Croatia ook niet gekeken en weet dus niet goed hoeveel waarde ik aan zijn goede prestaties daar kan toekennen.

ben daarnaast ook benieuwd wat men hier verwacht van Ciccone, reed vorig jaar een verdienstelijke Giro voor zijn leeftijd, kan hij dit jaar doorpakken?

Geurtje

Mezgec kan er ook altijd bij. Hij kan aardig sprinten en sowieso teampunten voor Ewan en Yates (en misschien zelf voor Verona)

Tommytom

Teampunten krijg je alleen maar als de betreffende teamgenoot in een trui rijdt of eerste wordt in de etappe. Dus mezgec nemen met het idee teampunten te scoren dat lukt alleen als Ewan de eerste etappe wint. Zelfde geldt voor Capacchi of Martinelli bij Quick Step. Of hofland bij Greipel.

Gids05

Ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen aan sprinters want zitten niet echt veel namen tussen , bettiol zal die mee sprinten bij vlakke of heuvel etappes ???

siets

Als hij mag sprinten worden het de heuvelritten lijkt me?

snoek1974

Door die zware derde week komt de paarse trui ook bij andere in het vizier want er zullen niet veel sprinters zijn die de giro gaan uitrijden . Hierdoor ben ik geneigd om niet al teveel sprinters mee te nemen

WCEendT

'@Snoek
Er zijn 6 zekere massaspurts met de kans op 8, niet veel sprinters meenemen lijkt me niet heel verstandig.

snoek1974

Zie idd dat als ik Quintana erin probeert te krijgen , mijn sprinters ploeg te zwak is , dus m er toch maar uitgelaten . Maar verwacht wel verrassende namen aan het einde bij de top 10 van de paarse trui aangezien de meeste sprinters de giro echt niet gaan uitrijden.

Imbatido

Volgens PCS is Porsev bevestigd voor de Tour of Azerbaijan. Blijft weinig over als dat klopt.

1 2 ... 17 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.