Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 170 ... 192 193
De bavariaan

Manmanman, ik heb weer vertrouwen gehad in ewan, naja hoop... Dom dit

De bavariaan

Manmanman, ik heb weer vertrouwen gehad in ewan, naja hoop... Dom dit

Jori

Jup, Ewan is toch wel de flop van de "top" sprinters.
Helaas toch weer kopman gemaakt, dacht dat hij zijn belofte toch nog wel keertje deze giro zou inlossen.
Geloof een Gazprom op 12, maar dat zal wel weer Tsatevich zijn.

Richeze is wel echt goud waard qua prijs en punten

Laatst gewijzigd
Jori

Jup, Ewan is toch wel de flop van de "top" sprinters.
Helaas toch weer kopman gemaakt, dacht dat hij zijn belofte toch nog wel keertje deze giro zou inlossen.
Geloof een Gazprom op 12, maar dat zal wel weer Tsatevich zijn.

Richeze is wel echt goud waard qua prijs en punten

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Afgezien van Mareczko en Bauhaus de hele topacht in m'n team en Gaviria kopman gemaakt, hele goede dag dit.

ditisdavid

Afgezien van Mareczko en Bauhaus de hele topacht in m'n team en Gaviria kopman gemaakt, hele goede dag dit.

Filipo

Ewan sprint ook voor spek en bonen. Bauhaus en Gibbons daarentegen uit de kunst.

Filipo

Ewan sprint ook voor spek en bonen. Bauhaus en Gibbons daarentegen uit de kunst.

Aanklampen

Stom dat ik Ponzi heb gedaan ipv een Bauhaus van een veel sterker team. Sbaragli valt weer tegen, net zo als Savitsky. Ik weet niet wat er elke keer gebeurd. Hij zat in het wiel van die andere Rus en in 1 keer helemaal weg..

Aanklampen

Stom dat ik Ponzi heb gedaan ipv een Bauhaus van een veel sterker team. Sbaragli valt weer tegen, net zo als Savitsky. Ik weet niet wat er elke keer gebeurd. Hij zat in het wiel van die andere Rus en in 1 keer helemaal weg..

Luuuuuuukk

Vergeten om Gaviria kopman te maken, dacht echt dat dat goedgegaan was..

Volledig verkeerde keuzes gemaakt qua sprinters. Heb op het laatst Gibbons, Richeze en Greipel er nog uitgehaald en in de plaats daarvan voor Nizzolo, Savitskiy en Kuznetsov gegaan + upgrade van klimmer (ik geloof Formolo) naar Van Garderen... Maar dat is anderzijds juist het leuke aan het spelletje mocht het wel goed hebben uitgepakt

Luuuuuuukk

Vergeten om Gaviria kopman te maken, dacht echt dat dat goedgegaan was..

Volledig verkeerde keuzes gemaakt qua sprinters. Heb op het laatst Gibbons, Richeze en Greipel er nog uitgehaald en in de plaats daarvan voor Nizzolo, Savitskiy en Kuznetsov gegaan + upgrade van klimmer (ik geloof Formolo) naar Van Garderen... Maar dat is anderzijds juist het leuke aan het spelletje mocht het wel goed hebben uitgepakt

Papa Bart

'@Luuk best knap dat je Nizzolo nog op weet te stellen :-)

Papa Bart

'@Luuk best knap dat je Nizzolo nog op weet te stellen :-)

Luuuuuuukk

Het ging niet om de etappe van vandaag maar het gehele spel an sich

Luuuuuuukk

Het ging niet om de etappe van vandaag maar het gehele spel an sich

Stuff

Leuk dagje met Gibbons, Bauhaus, Richeze en Gaviria als kopman! 342 puntjes en weer flink gestegen na het debacle van gisteren.

Morgen maar weer dezelfde opstelling en hopen op dezelfde uitslag 😁

Stuff

Leuk dagje met Gibbons, Bauhaus, Richeze en Gaviria als kopman! 342 puntjes en weer flink gestegen na het debacle van gisteren.

Morgen maar weer dezelfde opstelling en hopen op dezelfde uitslag 😁

MrSpeckNeck

En dat was nummer vier met 0 kopmanpunten.. ik zie jullie weer in de tour.

MrSpeckNeck

En dat was nummer vier met 0 kopmanpunten.. ik zie jullie weer in de tour.

Cochapolla

Het gaat niet goed met Thomas, weeral 31 seconden verloren... zou ie afstappen?

Cochapolla

Het gaat niet goed met Thomas, weeral 31 seconden verloren... zou ie afstappen?

Snoekie74

Moest die echt lossen of was het via een waaier . landa ook al buiten spel , misschien gaat die nu voor etappes

Snoekie74

Moest die echt lossen of was het via een waaier . landa ook al buiten spel , misschien gaat die nu voor etappes

Gids05

Sbaragli ook weer nergens te bekenenen vandaag .
Zal het niet beter zijn om hem eruit te laten en bijv een yates erin te zetten ? Of zal die morge wel inerns mee sprinten omdat het de laatste sprint is

1 2 ... 170 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.