Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 190 191 192 193
IL DON

Even een vraagje:

Ik kon morgen Bennett opstellen voor 4 zekere punten. Of Costa. Wat zouden jullie doen?

Verwacht iemand nog dat Costa morgen voluit gaat en een deftige klassering (top 20) in deze tijdrit gaat rijden?

ONCE

Vandaag nog een stukje gezakt, maar voor in mn sub poule volop risico genomen met aanvallers wat niet mocht baten.

Teleurgesteld in Kruijswijk en Amador. Voor de rest vrij tevreden over mn selectie. Het niet hebben van Landa, en de concurrentie wel, icm verkeerde kopmankeuzes heeft me de kop gekost :)

Op naar de tour. Kan me nu al verheugen op de discussie om Sagan wel of niet te nemen ivm de nieuwe kopmanregels :D

snoek1974

'@ once

Ja Sagan wordt een lastige met de nieuwe kopmanregel , zeker als budget weer laag is net zoals bij de giro , al is het normaal wel 1 van de eerste die ik aantik voor mijn team .

In deze ronde vielen Kruiswijk en Amador tegen , zeker als je hier Pinot en Pozzovivo voor had kunne. selecteren en zelfs nog een miljoen over hebt .

ONCE

Pinot had ik, dat was 1 van de namen waar ik vooraf niet aan twijfelde.
Pozzovivo durfde ik niet aan, maar is zijn 1,5m natuurlijk meer dan waard. Is een koopje gebleken !

ditisdavid

Poszovivo was een van de eerste vijf namen die ik had aangeklikt, vond hem heel goedkoop voor zijn rijden dit jaar, al scoort hij nog ietsje hoger dan ik had ingeschat natuurlijk. Voor de rest is het een beetje zozo al met al, na het wegvallen van Ruffoni ben ik gaan schuiven waardoor ik enerzijds Gibbons mee heb genomen en Thomas door Dumoulin heb vervangen, anderzijds nog meer 2.5ers weg heb gelaten en Kruijswijk mee heb genomen. Het niet hebben van Jungels breekt me op, Zakarin en Landa heb ik ook niet, en Savitsky voor Stuyven spookt nog steeds door m'n hoofd. Met of zonder schuiven, het had er toch niet ingezeten deze ronde, dus geen reden om te balen wat dat betreft. Ben allang blij dat ik niet zoals vorige Vuelta twee keer de etappewinnaar niet opstel...

Masterw

Ff vraagje, krijg je ook eind punten voor niet opgestelde renners vandaag?

bakfiets

Ja. Je krijgt einpunten voor al je renners die nog in koers zijn.

fringale

En wie zei alweer dat na de aanrijding met die motard alle spanning uit de giro verdwenen was ? Ikke, en oh boy, was I wrong.

Ik wens heel Nederland het "Tommeke, Tommeke, Tommeke wat doe je nu ?"-delirium, en dat het geen "Het is Haymen die wint"- anticlimax mag worden ! Dat roos voor één dag de kleur van helden mag zijn.

Laatst gewijzigd
Icon

'@ONCE, mijn zekerheden voor de Tour: Sagan en Valverde zitten in mijn ploeg. Die punten die zij binnenhalen zijn gewoon niet te compenseren.

Maar goed, eerst maar eens de Giro uitrijden. Al met al vrij tevreden over mijn score, ik heb gegokt op een slechtere Nibali en Quintana maar sta toch nog in de bovenste 6% van scorito. Ik ben benieuwd naar de eind uitslag

raymankapeens

Wat een gekloot met de punten. Gaat op en neer. Maar in de regel staat dat je alleen teampunten krijgt als de renner de ronde uitgereden heeft. Maar heb nu toch punten voor bauhaus enzo

Wielrennertje

Ben zelf 10.458ste geworden, ben eigenlijk nooit echt een geweldenaar op scorito.. Maar doe het voor de lol en het puzzelen vind ik leuk. Had een te zwak sprintteam en dan heb je pech.. Doe in de tour gewoon weer mee, zal wel weer een plek rond de 10.000 worden. Dan heb ik in ieder geval Valverde en Sagan als rotsen in de branding. Bedankt allemaal, was leuk om met zijn allen ergenissen, renners en teams te bespreken. Ik hoop jullie weer bij de Tour te spreken!

Joinjoal

Ahhh 715 de plaats maar ja wel dumoulin jungels gavaria en landa ....
op naar de tour 👍

vasnd

Helemaal onderin het Scorito klassement de bergen in gegaan vanwege een matige sprintploeg en uiteindelijk alsnog in de bovenste 90% geëindigd met de top 5 algemeen!

sjappie

3e geëindigd in de wf forumpoule. Best netjes!

Poeksel

Gezakt van 11 naar 39, jammer, maar wel mijn beste resultaat ooit. En een prijsje in een subpoule. Tevreden dus (en Tom en Jos hebben gewonnen dus wat maakt het uit).

nielsvis

Gewonnen!! Wat een dag voor het wielrennen!
En de wd pool zelf ook gewonnen. Heel gaaf!!

Klootje Kriekeljon

Gefeliciteerd allemaal!

Hier ook errug tevreden, hoe kan het ook anders na vandaag. Een PR op Scorito met een 12e plek op WF en bij de 1% van Scorito. Boven verwachting.

Dan ook nog eens een PR op sportpools met een top 25 plek algemeen en hard op weg op een top 10 plek bij Tourchampion te pakken. WAT een Giro!

Edit: 5e plek Tourchampion is het geworden. NICE!

Laatst gewijzigd
gibbedefluppe

De WF forumpoule gewonnen! 8e op WF, 15e algemeen. Vorig jaar voor de eerste keer top 100 algemeen in een grote ronde (99e in de Vuelta) en nu dus nog beter. Achteraf gezien had ik met enkele minieme wijzigingen in twee of drie dagopstellingen de Wielerflitspoule (+fiets, pffff) kunnen winnen, maar iedereen heeft ergens wel punten laten liggen. Hopelijk nog wat beter in de Tour straks!
Proficiat Niels! Het is je gegund! De winnaar heeft altijd gelijk weet je wel!

IL DON

'@klootje kriekeljon

Mooi, gefeliciteerd! Hopen op nog meer successen!

Klootje Kriekeljon

Thanks Il Don, maar Niels en Gibbede nog veel meer. Prachtprestaties, en zelfs een fiets voor Niels. Wat moet jij een topdag hebben :)

JimKro

Klopt het nou dat de nummers 1 en 2 van de algemene poule hetzelfde aantal punten hebben?

ONCE

Gefeliciteerd nielsvis!

nasibal

Gefeliciteerd met de mooie uitslagen! Voor mij was de laatste week dramatisch, na heel lang in de top 100 gestaan te hebben. Had al geen sterk bergteam, maar een tegenvallende Kruisjwijk en Yates (los van de redenen)en een uitvallende Thomas en Dennis maakten er niet beter op. Het missen van Jungels, Landa en Costa heeft uiteindelijk nog wel het meeste verschil gemaakt. Achteraf toch Greipel of Quintana thuis moeten laten.

bakfiets

Rond plek 3800 geëindigd. Vanaf 10000 opgeklommen. Ik zat er vooral naast met de sprinters ( meestal). Laat dat in de tour nou net belangrijk worden.

LutsenkoFan

Mijn slechtste prestatie op scorito tot nu toe, en ik was al nooit zo goed.

15.000 nog wat, wielerflits nooit ingeschreven zie ik.

Waarschijnlijk is de Tour niks voor mij wegens de onvoorspelbaarheid in vele etappes. Mensen zeggen dat het een slecht parcours is, nou dat weet ik nog niet.

1 2 ... 190 191 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.