Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 25 ... 192 193
elstupidoloco

'@jort101 Wippert gaat naar Californië

jort101

'@elstupidoloco
Kwam er net achter inderdaad.. Alsnog bedankt :)

WCEendT

Inmiddels is de stagair druk bezig en zijn de overbodige namen al weg. Nu nog wachten op de nieuwe renners.

madeks

De stagiaire is aan het werk gezet!!
Tot dusver alleen renners weggehaald, eens kijken hoelang het duurt voordat de hele selecties erop staan

ONCE

Rojas is misschien ook een optie geworden. Selectie movistar is ook bekend.

jsprunk

Rojas is een fantastische renner, maar hij sprint bijna nooit meer mee in een grote ronde zo lang zijn kopman nog in de race is.
Alleen in zeer uitgedunde groepen doet hij nog wel eens mee.

Majesteit

Dat is een mogelijkheid, maar zullen ze Bennati niet laten sprinten? Hij is in mijn ogen toch wel gelijkwaardig aan Rojas, maar is ook Italiaans.

nathancouw

Zoals Majesteit al zegt verwacht ik dat ze Daniele zullen uitspelen in de sprints.

WCEendT

Bennati en Rojas, leuk, weer koppijn over wie er gaat sprinten en of er uberhaupt gesprint gaat worden bij Movistar.

Beide hopelijk niet veel duurder dan 1mil.

jsprunk

Bennati was 1M in de Vuelta. Nu zal hij teampunten scoren en hij deed het behoorlijk, dus verwacht hem zeker niet goedkoper.

jsprunk

Dowsett overigens niet, die had ik als goedkope tijdrijder. Vroeg me wel af waarom Movistar hem mee zou nemen en blijkbaar vonden ze dat zelf ook.

WCEendT

Jsprunk 1M zou toch pefect zijn :P, zal wel 1.5M worden en dan buiten mijn team belanden.

Dowsett zat ook in mijn team, dan maar Campenaerts of rijdt die ook niet?

madeks

1.5 miljoen voor Bennati en Rojas, nou daar pas ik voor.
De vraag is al of er gesprint gaat worden en door wie ?
Daarbij zie ik ze beide geen topresultaten halen

Starlynk

En Savitsky 1m ;-)

Awesem

Is het al tijd voor lijstjes?

ivo001

'@Awesem

Nee, dat is het pas na het verstrijken van de deadline.

Gids05

Wie zou er sprinten gibbons of sbaragli???

Random wielerliefhebber

Rojas zit nog in het peleton als er 40-50 renners over zijn, meer een klimmer tegenwoordig. Misschien trekt die een keer de sprint aan voor bennati. Maar verwacht niet dat bennati elke sprintetappe meedoet. Hij moet waarschijnlijk op het vlakke met Quintana rondrijden

madeks

Toch vreemd dat Bauhaus als knecht wordt vermeld, maar toch 750.000 is terwijl de andere knechten van Sunweb 500.000 zijn

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Grrr, m'n team staat bijna helemaal, maar ik wil Van Garderen nog eruit voor Mollema, geen idee waar ik nog 500k kan winnen helaas.

elstupidoloco

'@madeks: foutje van de stagiair?

jsprunk

Pff.. zit nu weer op 18 renners met nog maar 1M over en wil niemand er uit gooien :(
Toch een 2.5M opofferen voor 1.5-1-1 of voor 2.5-0.5-0.5 gaan :s

Bi-winning

net dus bekend dat Savitsky 1m kost, ben benieuwd of dit de moeite waard is... een Ruffoni kost ook 1m maar heeft toch, in met name Kroatie, betere sprints laten zien. ben heel benieuwd of mensen genoeg vertrouwen in hem hebben om er 1m voor te betalen, ik zelf twijfel in ieder geval.

Niklas

Giro alleen te volgen via Eurosport en niet via NOS en VRT. Waar kunnen we ons ongenoegen kwijt? Er wordt hier nogal eens gemopperd op José Been, maar ik vind Jeroen Vanbelleghem een drama. Een bijterig stemmetje en een volume dat naarmate de finish dichter bij komt steeds verder omhoog gaat. De co-commentatoren komen er dan niet meer tussen. Het is dat Boogerd aanschuift...

Gids05

Is scorito al bij gewerkt? Bij mij nog niet

1 2 ... 25 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.