Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 69 ... 192 193
Mooie_Mario

Mag Bennati sprinten deze Giro? Of moet hij bij Quintana blijven.

WCEendT

'@Mooie
Wisten we het maar ;).

WCEendT

'@Mooie
Wisten we het maar ;).

WCEendT

Zit toch vooral met het feit dat ik geen 9 namen heb voor etappe 6 en 8.

WCEendT

Zit toch vooral met het feit dat ik geen 9 namen heb voor etappe 6 en 8.

wesley1983

Bij gebrek aan echt goede sprinters in de giro, Ruffoni maar gewoon vervangen door Sanchez (heb zo'n gevoel dat de astanaman gaat knallen als het lichtjes bergop gaat) En had echt geen zin om heel mijn ploeg overhoop te gooien!

wesley1983

Bij gebrek aan echt goede sprinters in de giro, Ruffoni maar gewoon vervangen door Sanchez (heb zo'n gevoel dat de astanaman gaat knallen als het lichtjes bergop gaat) En had echt geen zin om heel mijn ploeg overhoop te gooien!

garbalawal

'@WCEendT, als dat voor slechts twee etappes geldt, kun je voor die etappes je selectie nog aanvullen met renners die trui- of teampunten opleveren. Ik zou niet m'n hele team overhoop gooien voor twee moeilijk te voorspellen etappes.

@wesley1983, we kunnen elkaar de hand schudden.

garbalawal

'@WCEendT, als dat voor slechts twee etappes geldt, kun je voor die etappes je selectie nog aanvullen met renners die trui- of teampunten opleveren. Ik zou niet m'n hele team overhoop gooien voor twee moeilijk te voorspellen etappes.

@wesley1983, we kunnen elkaar de hand schudden.

Klootje Kriekeljon

Misschien dat Boem of Barbin zich nu wel eens willen tonen in de sprint, nu Ruffoni er niet meer is.

Klootje Kriekeljon

Misschien dat Boem of Barbin zich nu wel eens willen tonen in de sprint, nu Ruffoni er niet meer is.

nathancouw

Ik ben er wel een beetje klaar mee, al dat schuiven! Laat maar komen. Zal mijn team op een 'leuke' manier bekendmaken morgen..

nathancouw

Ik ben er wel een beetje klaar mee, al dat schuiven! Laat maar komen. Zal mijn team op een 'leuke' manier bekendmaken morgen..

ivo001

Ik hen Ruffoni gewoon lekker 1:1 vervangen door savitsky. Geen gerommel meer.

ivo001

Ik hen Ruffoni gewoon lekker 1:1 vervangen door savitsky. Geen gerommel meer.

WCEendT

Inmiddels Ponzi en Gibbons vervangen voor twee Etixx 500K renners.

Gaan kijken of ik dit zo laat of het weer ga aanpassen -_-.

Edit;
Quickstep ;).

Laatst gewijzigd
WCEendT

Inmiddels Ponzi en Gibbons vervangen voor twee Etixx 500K renners.

Gaan kijken of ik dit zo laat of het weer ga aanpassen -_-.

Edit;
Quickstep ;).

Laatst gewijzigd
Jori

Arme Ponzi, zo gehyped de afgelopen uren en nu alsnog bij het vuilnis :(

Jori

Arme Ponzi, zo gehyped de afgelopen uren en nu alsnog bij het vuilnis :(

ConINGtador

Ik vervang Ruffoni zeer waarschijnlijk 1:1 met L. Sanchez. 1 pure sprinter minder, 1 veredelde heuvelsprinter die bovendien kan tijdrijden erbij. Geen zin om alles weer over hoop te moeten gooien, doordat twee mannen zo nodig enkele centimeters langer door het leven moeten gaan.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Ik vervang Ruffoni zeer waarschijnlijk 1:1 met L. Sanchez. 1 pure sprinter minder, 1 veredelde heuvelsprinter die bovendien kan tijdrijden erbij. Geen zin om alles weer over hoop te moeten gooien, doordat twee mannen zo nodig enkele centimeters langer door het leven moeten gaan.

Laatst gewijzigd
Kay010b

Ik twijfel tussen formolo en mareczko..

Ik heb mareczko dit jaar niet echt gevolgd maar volgensmij gaat die weinig finales rijden,
Of kan die nu wel een heuveltje over??

Laatst gewijzigd
Kay010b

Ik twijfel tussen formolo en mareczko..

Ik heb mareczko dit jaar niet echt gevolgd maar volgensmij gaat die weinig finales rijden,
Of kan die nu wel een heuveltje over??

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
Jaah keuze gaat of subtop sprinters of alle ballen op Quickstep worden voor mij :S.

Mocht ik voor Serry gaan i.p.v. van Ponzi voel ik mij wel wat schuldig, maar het blijft natuurlijk je eigen keuze!!!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
Jaah keuze gaat of subtop sprinters of alle ballen op Quickstep worden voor mij :S.

Mocht ik voor Serry gaan i.p.v. van Ponzi voel ik mij wel wat schuldig, maar het blijft natuurlijk je eigen keuze!!!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.